Ads

Goong - Princess hours és a kórház közti összefüggés XD

Nah most járok kb a Goong 16. rész végén. Elkezdtem torrenten, de online valahogy gyorsabb. Két nap folyamatos töltés mellett 41%-on van. Rájövök ilyenkor miért volt jó a veoh.
Holnap lesz szerencsém új billentyűzetet venni végre. XD Ez nagyon nem akar már működni. Egérben is merül az elem.
Visszatérve.
Goong... Először is ami élesen megmaradt bennem, hogy rácsodálkoztam a kórházra! Ez olyan mint itthon a Jahn Ferenc! XD Komolyan. Elég sokat voltam a kórházban és ismerem végig a pszichiátrián, kifőzdén, patológián át a zegét-zugát. Jó. Patológiát azért mert rossz fele küldött az orvos véletlen. Nézem tolnak valakit lefedve és rám néz aki tolja. Csönd van. Nem épp mintha ambulancia lenne itt. Felnézek: Patológia. XD
Amúgy tetszik mint könnyű esti drámácska a Goong. XD De ma már néztem ki/mi lesz a következő áldozat. xD
A részt itt keressed: KATT
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése