Ads

Új hely, új év... :D

Sziasztok!
Ismét jelentkezem a kínai hírekkel. :D
Új helyre költöztem. Eddig egy hotelben voltam, most egy kis albérletben. - Ezért nem is volt pár napig netem. - Két szoba, konyha, mosdó, összkomfort  Szóval szava ne érje a házat. Ráadásul rendőrökkel vagyok körbevéve, így amikor csak kimegyek, halom rendőrkocsi vesz körbe... Irónia... :D
Aztán kezdem eltanulni az összes fontos kínai ételkészítést. Hát. Észak és Dél rettentően különbözik minden téren. Míg északon levest esznek mindenhez, délen semmihez nem esznek levest. Mindenhez rizst esznek. Az ételek is így változnak. Sokat itt meg sem találok.
Órát is tartottam gyerkőcöknek. Eddig olyanoknak tartottam akik már tanultak angolt. Nagyon vicces volt. Annyira belelendültem, hogy utána órákon át pörögtem. Van már kislány aki megmondta, hogy egyik kedvenc tanára lettem. :) Annyira aranyosak. 
Mikor voltam órát látogatni 2 gyerektől kaptam karácsonyi lapot. Na majd megmutatom őket. Tündériek. Persze a fiúk már bátrabbak. Kedvencem, mikor ordította az egyik srác: I love you... - LOL :D Igen, ők már 12 évesek voltak. Hahahahhaa
Kedvenc új kérdésem: Hajad az természetes? Bőröd is? :)))
Nah jön a tavasz biztos több kép lesz, de kint olyan hideg van, hogy  hónap alatt nem olvadt meg a hó és jég van folyamatosan. Szóval igazából eléggé fagyosan van minden. legfeljebb korizni lehet. :)

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése