Ads

10 éves Szülinapi Blogturné

Fennállásának tizedik évfordulójához érkezett a Blogturné Klub, amit természetesen szerettünk volna Veletek együtt megünnepelni - hiszen Ti is részesei vagytok ennek az élménynek. Szülinapi turnénk során betekintést engedünk az elmúlt tíz esztendőnkbe, mesélünk nektek személyes élményeinkről, arról, mi miként éltük meg életünk ezen időszakát, és hogy mennyit változtunk az elmúlt évek alatt.

Tartsatok velünk, ha kíváncsiak vagytok, kik rejtőznek a blogok mögött, netán szeretnétek bekukkantani a kulisszák mögé, és megismerni pikáns-belsős élményeinket! És ahogy azt már megszokhattátok, ezúttal sem hagyunk Titeket nyeremény nélkül.


Én és a Blogturné Klub

 
Mint látjátok ez egy rendhagyó turné lesz, nem a megszokott struktúra és nem is egy könyvről fog szólni.


Huh, durva belegondolni, hogy 10 éve kezdődött minden.

Mivel kevesen tudjátok a blog neve és címe igazából korábbi LiveJournalos múltamból köszön vissza. Aktívan írtam magyarul és angolul fanficeket, indultam versenyeken és persze a LiveJournalon éltem mindennapjaimat. Azóta legtöbb írásom privátra lett állítva, esetleg letöröltem, illetve az LJ fiókomat is elhanyagoltam. Másik blogom Kínában töltött éveimről szólt, sajnos a kínai kultúr és kinti életemről készült blogom teljesen elveszett, mivel sajnos az akkori blogomnak helyet adó cég megszűnt.
Közben elkapott az olvasási láz és akkor már jött az érzés, hogy ismét bele kéne csapni a blogolásba. Szerettem volna egy modernebb, stabil és meglehetősen szélesebb körben használt platformot használni és ekkor jött velem szembe a blogger. Nem gondoltam elterjedtebb lehet blogom, ezért folytattam az Insane Life blog névvel, hozzáteszem érdekességképpen a kedvenc számomra utal, X Japan - Art of Life dalszövegére, mellé a saját becenevemet is megtartottam.

Blogturné felé kanyarodva jó magam és a blogom második körben lett beszavazva még 2013-ban és ha emlékeim nem csalnak még aznap, rögtön bele is vetettük magunkat a blogturnézás mélyébe.
Természetesen mint a rossz drog elkapott a könyves láz, megesett volt évem amikor a négyszázat súrolta olvasott könyveim száma. Akkoriban tértem haza Kínából és kezdtem a mesterszakos képzést, mindemellett időm is volt olvasni és ezidőben még angolul is nagyon sokat olvastam. Szép lassan itt körvonalazódott legnagyobb motivációm blogturnék során - mégpedig a magyar könyves megjelenések támogatása, magyar könyves repertoár bővítése.

Kezdetek kezdetén egyszerű mezei sima követőként megláttam az egész Blogturnézásban a potenciált, mint motiváló erő. Pár hónapra rá fel lettem keresve és többed magammal bővült a klub. Sokkal inkább abban reménykedtem, minél több emberhez eljuttatva a könyveket, még akár olyanokat is megszólíthatunk akik nem olvasnak.
Sikerre nem gondoltam és talán nem is sikernek éltem meg, inkább egy remek esélynek mások felé nyitni, hogy megismertethessünk új könyveket. :) 


Melyik a kedvenc blogturnéhoz kötődő emléked?

A Blogturné Klub rettentő sok szép emléket hagyott bennem, mint a személyes találkozók - amik hiányoznak - illetve sok bloggert megismerhettem és imádom őket, mint emberek. Néha itt-ott összekaptunk, de mindenhol vannak kisebb zűrök. Gondolok itt Andira, Deszyre, Kellyre, Lupira, Lillára, Tibire és számos más emberre.
Mégis a legkedvesebb dolog amit adhatott a Blogturné klub az egy blogger, pontosabban Loki. Részben a CBooks bloggerének köszönhetem az ittlétemet, akivel együtt jöttünk illetve Loki is velünk érkezett és szintén inaktív. Loki mind a mai napig nagyon jó barátnőm és nélküle kevesebb lenne az én életem is. :)
Andi (Függővég) pedig a másik blogger akivel nagyon sokszor együtt nevettünk, szenvedtünk egy turnén vagy csináltunk belőle vicces bannereket, esetleg mémeket gyártottunk saját szórakoztatásunkra.

Konkrét turnéhoz kapcsolódóan pedig egyik hajtós szezonban nagyon agyhalált éltük mindnyájan, sokan egyszerre voltunk tíz turnénál többnél is turné szervezők és szerintem már Tibi is a tagja volt. Ekkor született rettentő sok mém, ami egy igazi brainfarting volt a blogtunés berkeken belül. :) Ebben az időben ha nagyon sok volt a turné akkor valami teljesen más témával feldobtuk egymás estéjét. 

 
A csapat tagjaként nyitottál olyan zsánerek felé, amikről korábban hallani sem akartál? 

Természetesen nem csak az olvasókkal ismertetett meg új dolgokat a Blogturné, nálam a történelmi romantikus kategória amit turnézás nélkül sosem olvastam volna, amit mai napig imádok és blogturné nélkül szerintem sosem válhatott volna egyik kedvenc műfajommá. Ha olvastátok a blogomat akkor láthattátok, eleinte csak paranormális, urban és fantasy könyvek voltak, majd kiterljesült az említett történelmi romantikusokkal és a sima romantikusokkal is.

Volt olyan könyv, amit a blogturné során ismertél meg, és bekerült az életed top 5 legjobb könyvébe?

Nagyon sok könyvet olvastam turnézás közben, természetes mind mai napig vannak hatalmas kedvenceim.
Sherrilyn Kenyont és Armentroutot már akkor szerettem, mikor bekerültem, hiszen őket máig először angolul olvasom. Aztán jött és leterített Sarah MacLeantől a Csábítás kilenc szabálya trilógia, amit természetesen turnézások közben ismertem meg, illetve a Tizenegy botrány egy herceg meghódításához rész nekem külön kedvencem, annál többször kevés turnés könyvet olvastam újra.

A érdekes másik szituáció pedig az ACOTAR volt. Mikor turné keretein belül olvastam nem igazán fogott meg, nekem gyengének tűnt, nem értettem mit esznek rajta. A turné folyamán is érezhető jó indulattal kapta meg a 4 pontot tőlem. Aztán végül harmadik résszel már nem is turnéztam. Valamiért évek után tavaly újra olvastam, aranyhal memóriámnak köszönhetően nem emlékeztem miről szólt és miért húztam le, persze pont ekkor nem bírtam letenni és beszippantott. Az Üvegtrónnal indulás óta szemeztem, úgy véltem nem nekem való és ahogy beszéltek róla tuti nem tetszene. Hát ez lett tavaly a másik ami beszippantott és segített visszatérni az olvasáshoz. :D 


Mi az a hobbid blogturné mellett, amivel szívesen foglalkozol?

Könyvek mellett imádok rajzolni, festeni és kreatív oldalamat fejleszteni. Viszont volt egy pont életemben mikor nem erre vágytam. Kevesen tudják, polgárőr és önkéntes tűzoltó lettem az elmúlt évek alatt, számos dicsérettel és kitüntetéssel. Mit takar ez? Megcsináltam a KatVéd oktatását és aktívan részt veszek baleseteknél illetve oltásnál. Imádom a nagy piros, kéken villogó szert amit jobban ismerek mint egy átlagos külső szemlélődő.

Hogyan élted meg azt az időszakot, amióta a csapat tagja vagy? Mennyit változtál te magad és a blogolási szokásaid?

Teltek múltak az évek, ahogyan a természet rendje is szokott, úgy én és blogom is változott. Nem számítottam a történtek csavarára sem arra, mikor utolért a könyvek olvasási válsága.
Gondolom sokan észrevettétek lassan inkatívabb lettem, ennek pedig nagyon sok oka van. Jó 5 évig a Blogturné klub nagyon aktív tagja voltam, sok turnét vezényeltem le vagy segítettem benne, ezek száma százas nagyságrend feletti számot takar. Eleinte 2015-ben dolgozni kezdtem, ám közben folytattam a turnés pályafutásomat, majd 2018-ban történt egy töréspont életemben. Utolért a mentális betegség és majdnem teljes idegösszeomlást kaptam. Muszáj volt munkahelyet váltanom és sajnos beláttam, itt meg kell állnom. Évekig tartott mire teljesen kimásztam a gödör mélyéről, szerencsére mára semmi nincs belőle.
Eközben is olvastam, hiszen az nem múlik csak úgy el, csak nem könyveket, hanem fanficeket (Reylo és SSHG teljesen elvonta a figyelmemet minden problémáról).
Természetesen mindezek, illetve fentebb említett polgárőr és tűzoltó hobbijaim ráhatással voltak mostani blogolási szokásaimra, hiszen kevesebb időm lett itt tölteni a bloggal és többet mozdulok ki emberek közé. Olvasási szokásaim ezzel együtt változtak, mert néhány könyv ami eddig tetszett kevésbé köt le, hamarabb elunok kevésbé izgalmas könyvet és míg korábban sosem csináltam ilyet, mostanra ha valami nem tetszik, akkor bizony nemes egyszerűséggel ott hagyom.

Mostanában ismét elkezdtek beszippantani a könyvek, olvasási válságom kezd lecsengeni és olvasom az elmúlt években megjelent könyveket. :)



Nyereményjáték:
Jubileumi blogturnénk során ki másokról is lehetne szó, mint rólunk? Minden állomáson találtok egy rövid leírást, ami valamelyik, ebben a turnéban is résztvevő blogra utal. Nektek nincs más dolgotok, mint kitalálni, melyik lehet az a blog, majd a címét beírni a rafflecopter megfelelő sorába. Ha minden feladvánnyal megpróbálkoztok, esélyetek nyílik megnyerni valamely, bloggereink által felajánlott nyereménykönyvet.

Találjátok ki kit rejthet a következő szösszenet:

A következő blogger világában olyan történetekkel találkozhattok, amelyek nagy hatást gyakoroltak rá valami miatt. Mottója akár az is lehetne, hogy Könyveké a világ

 

a Rafflecopter giveaway

Állomáslista:

09/07 Kelly és Lupi olvas
09/08 Betonka szerint a világ…
09/09 Dreamworld
09/10 Utószó
09/11 Csak olvass!
09/12 Readinspo
09/13 Olvasónapló
09/14 Szembetűnő
09/15 Hagyjatok! Olvasok!
09/16 Zakkant olvas
09/17 Spirit Bliss Sárga könyves út
09/18 Könyvvilág
09/19 Insane Life
09/20 KönyvParfé
09/21 Könyv és más
09/22 Veronika’s Reader Feeder
09/23 Blogturné Klub






SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése