Ads

Larissa Ione

Larissa Ione

Demonica és a hozzákapcsolodó Lords of Deliverance könyvekről szól ez a poszt ám... 
A könyveire ajánlások után bukkantam rá. Imádom őket. :) A Demonicát húsvétkor kezdtem el olvasni  anyuéknál. Whahaha... Érzem ez nektek fontos információ!

Na az ő könyveit nem értékeltem nagyon molyon, hát most gyorsan sort kerítek erre is itt. :)

Demonica sorozat

Pleasure Unbound


Író: larissa Ione
Kiadó: Forever
Kiadás éve: 2008
Besorolás: felnőtt
Kategória: romantikus, démon, erotikus
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Angol
Oldalszám: 416


Az első kötet eleje picit zavaros volt nekem. Annyi minden történt egyszerre és kellett felfogni a dolgokat, hogy az első rész eleje nagyon zavaros volt. Lehet most magyarul megjelent beszerzem és újra elolvasom, most hogy már ismerem a történetet. A közepére értettem mi történt az elején, de az én aranyhal agyammal... Bang... Jé víz... Úszik... Bang... Jé víz...
Szóval na. Visszatérve...
Eidolon vagyis E ugyebár démon. Mintha nem tudnátok... :D Oké, de komolyan. Nekem ilyen érzésem volt a könyv elején. Szóval vannak a démon tesók akik apja nem szerzett társat ezért picit termékeny volt és csinált sok gyereket sok anyukától... Egyik E. A másik Shade, a harmadik Wraith, negyedik Rage, ötödik... Na azt nem írom le. :P Az apuka egy Seminus démon ezért ők is jórészt azok, kisebb extráákkal. :D
Tayla démonvadász és mint megtudjuk az elején az ő életéért küzd egy csapat nem mindennapi orvos. A démon tesók alapítottak egy kórházat démonoknak. Itt kezelik Taylát is. Akinek az életét végül megmentik, de hát ő meg akarja ölni őket. Persze a szerelem győz és Eidolon és Tayla csak összejön. :D
A kötet tetszett, az eleje miatt nem dobtam egy hátast, de mivel onnantól tetszett így persze folytattam. :)

Pontozás:
Izgalom: 4/5
Történet: 4/5
Összesen: 4/5

Desire Unchained




Kiadó: Forever
Kiadás éve: 2009
Besorolás: felnőtt
Kategória: romantikus, démon, erotikus
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Angol
Oldalszám: 380


A második kötet tetszett a legkevésbé. Miért? Mert Runa idegesített engemet. Lehet azért, mert nem vagyok egy vérfarkas fan. Nem tudom igazából az okát. Általában a második kötetekkel pórul szoktam járni. Azok szoktak legtöbbször legkevésbé tetszeni. ezt a könyvet hónapokon át olvastam ezért, de utána megtetszett a történet is és gyorsan elolvastam egyben.
Shade átkát megtudjuk mi az. A végén tetszik a feloldása. A könyv egészében jó. Nem tudom miért nem olvastam el gyorsabban. :D

Pontozás:
Izgalom: 4/5
Történet: 4/5
Összesen: 4/5

Passion Unleased



Kiadó: Forever
Kiadás éve: 2009
Besorolás: felnőtt
Kategória: romantikus, démon, erotikus
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Angol
Oldalszám: 410


Jajjjjj!!! Igen. Ez volt a kedvencem azt hiszem nektek is átjött. :)
Wraith és Serena története. Serena a szűz örző akinek védelmeznie kell az amulettet, ami nem is az aminek ő gondolja... Ha elveszti szüzességét meghal... 
Wraith volt az ügyeletes vámpír-démon és a testvérek közül neki van a leghosszabb bűnlajstroma. Egy este megmérgezik. Egyféleképpen menekülhet meg, ha egy szűz örző neki adja a rajtalevő varázslatot. Persze ki más mint az egyetlen Serena aki ezt megteheti... :D 
Wraith volt az utolsó akinél egy ilyen történetre gondoltam volna. Ezért volt aranyos. :)))
Imádtam... :)

Gem és Kynan nagyon kikészített ebben a kötetben. Nagyon idegesítőek voltak már a másodikban is, de ebben... Remélem Gem agya végre megjön... -.-

Pontozás:
Izgalom: 5/5
Történet: 4/5
Összesen: 5/5


Lords of Deliverance 

Eternal Rider 



Kiadó: Piatkus Books
Kiadás éve: 2011
Besorolás: felnőtt
Kategória: romantikus, démon, erotikus
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Angol
Oldalszám: 336




Első körben ez a kötet jobban tetszett mint a Demonica kötetei. Nem tudom miért, de valahogy ezt rettentően imádtam. Egyértelműen egy 10-es skálán 10/10 nálam. A legnagyobb mondat amin mai napig nevetek:

He wanted to appear casual and nonthreatening, and for half a second he even considered throwing on his leather flip-flops. No male looked like a badass in flip-flops.

"No male looked like a badass in flip-flops." 
Nekem az első gondolatom: Because... Bitches love flip-flops...


Pontozás:
Izgalom: 5/5
Történet: 5/5
Összesen: 5/5

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése