Ads

You, Who Came From the Stars (sorozat)

Sorozat angol címe: You, Who Came From the Stars 
Eredeti cím: 별에서 그대 (Byeoleseo On Geudae)
Eredeti nyelv: dél-koreai
Hogyan láttam: koreaiul, angol felirattal
Futott: SBS csatorna / 2013.12.18 - 2014.02.27
Részek száma: 21 (60 perc/rész)
(Jah, jövő héten van vége.)


Mostanában kedvet kaptam a sorozat nézéshez, egy ideje nem találtam semmit ami lekötött.
Jó, rendben, tavaly a Defiance tetszett de most vágytam valami fantasys, romantikus mindenes sorozatra. Na már most, amit kipörgettem google segítségével - vagy láttam vagy nem izgat.

Dobbantsunk más kontinensre. Régebben elég sok koreai, kínai (mind szárazföldi, taiwani, hong-kongi) sorozatot lestem, elvétve japánt is. Idestova 2 éve nem néztem végig rendesen egyet sem, de ha már eszembe jutottak, akkor megnézem a 2012-2013-as listát. 
Secret Gardenen is gondolkoztam, hogy újranézem, sőt tervben is van, ám az új listán is néhány sorozat érdekesnek tűnt. Koreában pár éve csupán elvétve volt fantasy vagy misztikus modern sorozat. Mármint nem erre a vad fantasyra gondolok. Erre most 4-5-be is belefutottam. A szemem megakadt a „You, Who Came From the Stars” című sorozaton, hiszen a kedvenc kulcsszavam is benne volt… :D Földönkívüli. lmao
Így ismerkedtünk meg egymással és ami most így az 5. rész fele átjött: aki írta, az bizony otthonosan mozog az amerikai YA-k világában. Szerintem olvasott Armentroutot is. :D

Ízleítő az első pár percből. :D
A nyitójelenetnél nyálamat csorogva ültem már, mert persze ki kellett használni a teljes package-es meztelenül fürdök jelenetet rögtön. Természetesen megtudtuk, hogy ő a főhős So Min-joon, aki több mint 400 éve érkezett a földre. Itt ragadt az örök fiatal testében, azonban felcsillant a reménycsillaga, hogy három hónap múlva visszatérhet a bolygójára. Egyetlen kívánsága van már csak, hogy újra találkozhasson annak a lánynak a reinkarnációjával, akit megérkezésekkor megkedvelt. Valljuk be, a szívét is elrabolta.
Aztán a sorsuk összehozza őket - ők persze mit sem sejtenek, hogy fél életükben a másikat keresték.
Másik főhősünk a híres (ámde nagyon idegesítő) színésznő - Chun Song-yi. Persze róla is kiderül, nem minden a külső érték, valójában legbelül nagyon is érez, depressziós és gyűlöli a világot. Kifelé azonban egy beképzelt, mindenki fölött álló személyt mutat. Ostobaságával pedig gyakran a középpontba kerül.

Az elején romantikus komédiának indult, ahogy viszont én látom, ez kicsivel több annál. Elindult egy gyilkossági szál is és mások is Song-yi vesztét szeretnék. Miközben pár hónapon belül Min-joon visszatér saját bolygójára.
Nagyon leköt, sőt tegnap este addig néztem, amíg elaludtam majdnem a fáradtságtól, most reggel pedig újult erővel folytattam. Tipikusan azt kapom, amit a koreai drámákban szerettem. Vicces, vidám, megnevettet, ugyanakkor van egy komolyabb szála is. (Például Secret Garden, amin hatalmasakat nevettem, de az utolsó pár részen sírtam is. Ez olyan tipikus koreai sorozat. Egy darabig vicces, utána túl komolyra fordul.)
A karaktereket alakító színészek túlmimikázzák (gyakori a koreai sorozatokban), ezzel is humorosabbá téve néhány komolyabb jelenetet. 
A sorozat főbb színészei szerintem egytől egyig nagyon jók.

Nem is húzom tovább. Ha szeretnél kikapcsolódni, egy romantikus vígjátékkal, amiben nincs semmi magasság, semmi amin gondolkozni kell, akkor bátran ajánlom. Könnyű esti szórakozás. :)

Ma jött ki az amerikai Star Crossed sorozat első része is, amit két rész közé beiktattam. Ezzel egy probléma volt. Nagyon vártam a Star Crossedet, de annyira bele vagyok mélyülve a You, Who Came From the Stars sorozatba, hogy képtelen voltam rendesen élvezni.



SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése