Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - avagy az egész naplót kinyírtam


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót - összefoglaló


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Gőzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!

Mint észrevehettétek a 13. bejegyzés volt az utolsó, amiben napló részleteket láthattatok. Most ez az eddigiektől rendhagyó módon nem egyik vagy másik képre fog fókuszálni, hanem az egész könyvre, ami sikeresen tönkre lett téve. Tapasztalatok, meglátások, esetleg miért hiszem ez a napló jó. :)
Köszönöm másrészről azoknak, akik minden posztot végignéztek, végig kísértek. Nektek jár egy hatalmas virtuális ölelés!

Háhá. :D Szóval úgy 5 órányi munkám szállt el délután és az ígért videón dolgoztam, ami még meg fogok csinálni. Úgy 45 perc nyers anyagom van, sebaj, úgy tűnik a gép memóriája nem egészen értett velem egyet program szempontjából. Emiatt most timelapse formájában hozom az egész könyvet. :)



A naplót befejezve rengeteg konklúziót vontam le. 
- Először is, legelején hiába félsz egy könyvet tönkretenni, egy idő után bátorságot kapsz és menni fog. 
- Ha kreatívan oldod meg a feladatokat, akkor észreveheted a techinkáid és kivitelezéseid változását. Nekem először a pici rajzokból nagy lett, végül teljes lapokat kitöltővé váltak. Ceruzákat pedig akrilra cseréltem le.
- Féltem ledobni eleinte, ám egy idő után boldogan megtapostam a naplót.
- Bizonyos tudati gátak feloldódtak. :)
- Lenyugodtam. - Igen, ez tényleg így van. Amikor rengeteg stressz éri az embert, szüksége van valamire, amin kiadhatja. Tökéletes levezetésre a napló.
- Nem vagy kreatív és ezért félsz, ne aggódj, azt is megcsinálhatod, amit ír a könyv és ahhoz nem kell kézügyesség. :) Az a lényeg, hogy TE élvezd.

Lettek kedvenc oldalaim, feladataim és rajzaim, néhány rajzból emlék lett és ezek az apróságok változtatták a naplót olyanná, amilyenné szerettem volna. Sokan megnézték a naplómat és azt mondják pont olyan, mint én. Ha nem érted még, miért napló a neve, akkor elárulom, végére megérted, ugyanis tökéletesen fog téged ábrázolni. Minimalistán, kreatívan vagy sem. Lesznek lapok, amikhez kötődni fogsz, ha szívvel csinálod részek lesznek amiket szeretsz. Némely lap nem lesz ínyedre és kevésbé akarod kitölteni, esetleg ötletekből merülsz ki. Ilyenkor se csüggedj! Kezdj bele valamibe az oldalon és meglásd jönni fog az ötlet, ez a napló önmagát írja! Hiába hiszed te alakítod, nyilván te is, de sok esetben ő mutatja meg az utat merre menj. Sokkal inkább rajtad keresztül mesél rólad a külvilágnak. 

Barátnőm kételkedve kérdezte, de hát ez olyan, mint a könyvrongálás! Az tabu! - Elején jó magam ugyanígy vélekedtem, bennünk van egy kis hang, ami ordítja nehogy ledobd, taposd, leedd, mert ez könyv! Igen, ez igaz, ugyanakkor napló, lapokkal és a tartalmat te fogod megalkotni, rongáláson keresztül valami egészen újat, különlegeset lehet teremteni. Ennek a könyvnek pont a rongálás adja szépségét. Elsőre félve törtem meg a gerincét, sosem csináltam ilyet, utólag bevallva nagyon jól esett, hiszen eddig sosem csinálhattam ilyet. Ha engem kérdeztek, a könyvekkel kapcsolatban bizonyos határokat feszeget, amitől oldottabbakká válunk. Nem lesz senki könyv gyilkos a naplótól, viszont lehet kevésbé kap agyvérzést, ha véletlen folt esik könyvére. (Bár ez nálam a rituális gyilkossággal ér fel. :D )

Gondolom észrevettétek mennyire pozitívan írok róla, végig örömmel meséltem mik vannak az oldalakon, nem véletlenül. Hatalmas örömet okoztak a kész munkák, még amikor nem is voltam elégedett, tudtam valamit megörökítettem. 

Jó móka volt, hiányozni fog ez a napló, ám nincs pánik, mert jön a másik napló. :D Már félig felvérteztem rá magam.

Ha most újrakezdeném lennének oldalak, amiket máshogyan csinálnék, ám lennének olyanok, amikre nem szeretnék mást tenni, mert egy emléket valósít meg. 
Csoportosítva hozok képeket, amik emlékek esetleg kedvencek közé kerültek.

Egy kis lista a könyvben alkalmazott tárgyakról: színes ceruzák, akvarell ceruzák, akril festék, pittkréta, porpasztell kréta, vízfesték (több fajta), tempera, gyöngyfesték (3d hatás előlapon), filctoll, matricák, 3 és 5 0-ás ecsetek, széles ecsetek és 5-ös ecset (háttér), ragasztó, hajlakk, széles ragasztó, olló, vonalzó, üvegfesték és sok más, mint WD 40, aceton stb... 

Emlék:
Jerry Doyle
Bud Spencer
Kedvenc oldalak:
Totoro

Elizabeth és Mr. Darcy

Batman jel helyett KÁVÉ
Csillagkapu

Journey of Flower
Journey of Flower - Bai ZiHua

James Spader
KÁVÉ!
Star Trek: Voyager
Babylon 5

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése