Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót (12. bejegyzés)


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót (12. bejegyzés)


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Gőzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!

Sajnos munkám miatt picit elmaradtam, ez pedig az utolsó előtti bejegyzés. :)
Első a dobolj ezen az oldalon elgondolkodtatott, végül úgy döntöttem filctollal fogok dobolni, de hát ezt nem lehet csak úgy magában. Ekkor jött az ötlet, hogy X Japanra fogok dobolni, mert hát egy Yoshiki rajongó mire másra dobolhatna? Így került bal oldalra Yoshiki, hiszen a doboláshoz már csak egy jó dobos kell. :)

Az ússzon ez a lap feladatra elsőre halastóra gondoltam. Végül rájöttem, arielt a Kis hableányból szinte fejből le tudom rajzolni, így pillanatok alatt megoldotta  a kérdést. Vízfesték miatt enyhe kifejezés az úszás. A megfürdött jó szó rá. :D

Sikálás sajna nem látszik annyira, de megvolt, mondjuk csak sikálókefével vizesen, lehet szappanozni kéne és jobb hatást kifejt. No, sebaj, Spongyabob ezen a feladaton is segített. :) Mindig sikálhatja a lapokat.

Bevallom a gurítás nehezen kivitelezhető, mivel környékünkön látóhatárban sincsen domb, amiről jól le lehetne gurítani. Ötletem sem volt, elsőre Pokemonokat, sárkányokat szerettem volna, végül Dreamworld bloggere, Rami segített nekem. (Amit nagyon köszönök.) Mordort ajánlotta, ebből továbbvittem a gondolatokat és itt éppen az látható, amint Szauron szeme elveszíti a kontaktlencséjét és keresi, megtalálta, de felvenni már nem bírja. :P

Kocsidörzsölés volt az egyik legviccesebb. Ezúton is köszönöm azoknak, akik látták, hogy nem vittek el zubbonyban. :D Barátnőm, vera nekem tartogatta a kocsiját, hogy tuti le tudjam dörzsölni róla a koszt, ahogyan a kép és a gif is mutatja.

Pecséteket még a legelején nyomtam a könyvbe, szerettem volna egy könvtárit szerezni, de valahogyan végül lemaradt. Igen, ez többféleképpen értelmezhető feladat. lehet ilyen pecsét és étel, rúzs stb. Nekem ezek a kedvenc gyermekpecsételőim, ezért választottam őket. Sajnos az Erdő kapitányás sorozatom nem teljes. :(

A dokumentálási idő, az eltöltött időre, időtöltésre vonatkozna, viszont van egy ábrázolási módszerem, amivel imádtam régen mesei elemeket lerajzolni, ez pedig az a stílus amit láttok a lapon. Arctalan, bábú jellegű figurák, akiknek csak körvonala van. Néha egész lapokat fűztem egybe ilyen figurákkal.

Írj visszafelé feladat sokféleképpen értelmezhető, például így. :D Visszafelé írtam, csak stilizáltan.
Tollas, ecsetes szintén elsők között megalkotott kép, csak egy ugyanilyen indulattal beragasztottam egy képet - igen, persze, szájjal - ami szerintem jobban néz ki, mint akármelyik írásom. :D
Ceruzavonalaknál akvarell ceruzák, tollak, színesek játszottak, amiket felmarkoltam és jól végighúztam őket a könyvön. Akvarell miatt, ha megnyaltam elmosódtak. :D
Végül a mai utolsó a kép amit gyűlölsz. Igazából azokat nem tartom meg, de ezt a képet kevésbé szeretem. Igazi bajszos angol lettem, japán kimonóban. :D 








A kocsimosás :D










Az elmaradhatatlan videó:

X Japan - Kurenai (Ebből van az idézet a dobolós oldalon. Mielőtt valaki kérdezi, 13 éve a legkedvesebb együttesem, ezért szerepelnek ennyiszer a naplóban.)

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése