Ads

Kerri Maniscalco: Kingdom of the Wicked - Gonoszok királysága



Kerri Maniscalco


Kingdom of the Wicked - Gonoszok királysága


(Gonoszok királysága 1.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: Paranormal Romance
Megjelenés ideje: 2022.
Fordította: Szabó Krisztina
Oldalszám: 440
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5

Két nővér. Egy brutális gyilkosság. 

Egy bosszúhadjárat… És egy mámorító szerelem.


Emilia és az ikertestvére, Vittoria strega – olyan boszorkányok, akik az emberek között élnek, meghúzzák magukat, nehogy felfigyeljenek rájuk és üldözni kezdjék őket. Egyik este Vittoria nem ér oda időben a család híres-neves szicíliai éttermébe. Emilia hamarosan rábukkan szeretett ikertestvére holttestére… amit felfoghatatlan módon megcsonkítottak. Emilia összeroppan, és úgy dönt, bármi áron megkeresi a testvére gyilkosát, hogy bosszút álljon – még akkor is, ha réges-rég tiltott fekete mágiát kell használnia hozzá.

Később Emilia megismerkedik Haraggal, a pokol egyik bűnhercegével, akitől már gyerekkora óta óva intik. Harag azt állítja, hogy Emilia oldalán áll, és megbízást kapott arra, hogy derítse ki, ki gyilkolja a szigeten a nőket. De amikor a Gonoszokról van szó, soha semmi nem az, aminek tűnik…


Most egy ideje gondban vagyok mit olvassak és nagyon piszkálta a fantáziámat ez a könyv. Többek között felkapták TikTokon is, amit habár kétségekkel kezelek, főleg mióta volt amit félbe is hagytam, de egy próbát megért. Eléggé kellemes csalódás volt. Eleinte azért nehezen indult meg a könyv, nekem hiányzott pár dolog és ezért is csak 4 csillag jár neki, illetve remélem később ez kiforrja magát.

READING PORTAL -  Kingdom of the Wicked Art Print Pack
Kezdem a problémáimmal, akkor legalább a jó dolgokkal tudom folytatni. Először nem tudtam időben betájolni a könyvet, fogalmam sem volt mikor játszódik egészen amíg bele nem futottam egy helyen, hogy ez késő 1800-as évek. Ez vetette fel bennem a további kérdéseket. Ha nem modern, mert végig azt hittem modern történet, akkor a mélyen vallásos olaszok miért nem járnak templomba, csak a templom mellé? :D Tényleg folyton inkább mellé járnak. Akkor a mélyen hívőségükhöz tartozik, hogy a boszorkányokat ugyanúgy nem tűrték volna meg, mint semmi mást. Azért annyira nem titkolták a dolgot, hogy senkinek ne legye feltűnő. Na mindegy, ezeket fantasy címen elengedtem, de lévén a családomban van magyarul nem beszélő olasz és tudom mai napig mennyire fontos nekik a vallás, főleg falu helyen így jobban szembe ötlöttek ezek a dolgok.

Igazából ezeken sokáig nem is rugóztam, hiszen ha fantasy történet akkor felőlem a Marson is játszódhat viktoriánus marslakókkal, még ez i teljesen rendben lenne. Aztán eleinte a karakterek voltak még furák. Noona nagyon előtérbe került, miközben a szülők mint egy kellék bábok ott voltak, érdembeli beszélgetés köztük és a főszereplők között nem zajlik, úgyhogy inkább kötelező kellékszereplők. Illetve Emilia karaktere nagyon távoli Vittoria karakterétől is, olyan mintha teljesen külön világban, másik síkon létezve jelenne meg. Teljesen elkülönül Emilia karaktere mindenkitől és mikor csodálkozik vénlány lesz nem is értettem. Aztán az események előrehaladtával sikerült ezt az írónőnek saját előnyére fordítani, amitől már érdekesebb lett a könyv.

Ügye írtam Emilia külön állt mindenkitől, mintha az írónő nem tudta volna elhelyezni ebben a keretben. Pont ezért kíváncsi voltam hová fog a sztori szála vinni. Vittoria leírások alapján egy végtelenül extrovertált személyiség, aki mindent két kézzel habzsolt és csupa móka s kacagás élete. Ennek szakad vége mikor meghalt. Ezt Emilia nagyon sajnálja, habár úgy éreztem az ikertestvéri kapocs közöttük olyan távol van mint ide India. Ezután nem sokkal lép képbe Harag, aki karaktere nekem kezdett tetszeni és végre előrevinni a sztorit. Emilia nekikezd a nyomozásnak, ekkor jött nálam a könyv beszippantó módja. Itt mintha megtalálta volna az írónő az összhangot Emilia karakterével és sikerült összecsiszolódnia a sztorival. Teljes mértékben beleveti magát a nyomozása, noha néha számomra értelmetlen butaságokat is csinál, belefér hiszen nem mindennap találkozott az egyik gonoszok hercegével.

READING PORTAL  Kingdom of the Wicked Art Print Pack

A sztori a nyomozással eléggé izgalmassá és érdekessé válik, háttérbe szorulnak a mellékes karakterek így mindenki meg tudja magát mutatni úgy igazán. Haragot megkedveltem, mégis éreztem benne valami hátsó szándékot, ezért a főhősnő vékony jégen táncoló bizalmát teljes mértékben megértettem. Az ő helyében én sem kezdtem volna rögtön lábai elé omlani. Inkább átgondolta tízszer mit választ, nehogy a két szék között a padlóra üljön. 
Közben egyre izgalmasabb lett a történet vezetése, megismerünk még néhány herceget és még mindig Harag a kisebbik rossz, persze nem is a jó választás... Végül eljön mikor mindent megértünk és a könyv vége egy hatalmas cliffhanger. Ültem és hol a vége? HOL A FOLYTATÁS? - Valószínűleg gyorsan folytatni fogom, mert rettentően érdekel mi történik majd a jövőben Emiliával. Úgyhogy bármennyire volt néhány negatív szájízem, ezek bőven kárpótoltak. A könyv jó 70%-a nagyon olvastatta magát, sikerült egy nap alatt kiolvasnom, azért ez sokat elárult. 

Nem hasonlítom egyetlen könyvhöz sem, ám ha bírod a paranormális sztorikat akkor adj egy esélyt neki, mert ebben a történetben megvan minden egy jó könyvhöz. Lehet eleinte nehezen sikerül haladni, de ne add fel, csak menj tovább és be fog indulni a történet. Ez a kulcs. Részemről ha elején nem lett volna ez a kavarodás, akkor megkapná akár az 5 csillagot is, mert történetileg jó, karakterek fejlődnek, amint elhagyjuk a szülőket sokkal jobb a karakterek felépítése és kevésbé zavaróak a kiugró kontextusok. Főhősnő nem egy badass szétrúgom a popókat csaj, viszont meg kell hagyni nem is fut rögtön világgá, mi több eléggé reálisan reagálja le a szituációkat. Ezek mindenképpen a mérleg nyelvét pozitív irányba döntötték.

Állomáslista:
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése