Ads

Linda Kage: To Professor, with Love - Tanáromnak szeretettel

 

Linda Kage


To Professor, with Love - Tanáromnak szeretettel


(Tiltott férfiak 2.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: NA
Megjelenés ideje: 2023.
Fordította: Sereg Judit
Oldalszám: 376
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
HARMADÉVES AZ EGYETEMEN. SZTÁRSPORTOLÓ,
A LÁNYOK PEDIG KÖRBERAJONGJÁK.
Az egyetemen istenként tisztelnek, pedig hétszáz mérföldre innen,
a szülővárosomban még mindig a francot sem érő lakókocsis kölyök vagyok.
A város szajhájának fia és három fiatalabb kölyök bátyja,
akik számítanak rá, hogy nem szúrom el, és sikerül őket kiszabadítanom
abból a mocsokból, amiben felnőttek.

Ez a két szerep sosem keveredett össze, amíg valakinek
meg nem mutattam az igazi énemet. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen
kapcsolatom lehet valakivel, hogy többre vágyom majd egyetlen éjszakánál.
De lehet, hogy ő az igazi.

Az egyetlen gond, hogy ő dr. Kavanagh, az irodalomprofesszorom.

Ha viszonyom lesz a tanárommal, és rajtakapnak, búcsút mondhatok
a saját és a családom jövőjének, és persze dr. Kavanagh is a sajátjának.
Mégis, néha a szerelemért megéri mindent kockára tenni. Vagy legalábbis
rohadtul remélem, hogy így van, mert mindennek én sem tudok ellenállni.
– Noel Gamble –


Mostanában nem nagyon olvastam romantikus főleg nem modern romantikus regényeket, sokkal inkább hódoltam a paranormális romantikának. Viszont van néhány gyengém ha romantikus könyvekről van szó, ilyen a tanár diák szerelem. Illetve még van néhány, de többek között ez ilyen különleges helyet foglal el nálam.

Mielőtt belekezdtem nem olvastam semmit a könyvről, sőt semmit nem olvastam az írónőtől, ezt pedig azért írom, mert egy sorozat második része lenne a kötet, viszont semmit nem vont le az élvezetből, hogy nem azzal kezdtem. Valóban külön álló történet és önmagában teljesen érthető.

Eleinte kicsit meginogott a bizalmam, mert nem a szokásos tanár diáklány felállást olvashatjuk, hanem a diákfiú zúg bele a tanárnénibe. Ha már elkezdtem gondoltam folytatom és nem csalódtam benne, nagyon cuki kis történetté nőtte ki magát a könyv. Kellemes kis hétvégi olvasmány akár egy esős délután egy forró tea mellett.

Mert hát minden adott egy cuki kis izgi romantikus regényhez - két meggyötört sorsú fiatal és tiltott szerelem. Remek párosítás én mondom! :D

Forrás: Goodreads
Kezdeném Noellel, akit eleinte eléggé felfuvalkodott hólyagnak tartottam. Nem volt szimpatikus a kicsapongó nőfaló stílusa, ahogyan tanárnőjéről is beszélt sokszor félig ledegradáló volt. Igen kedveli és testileg bejön neki, mert hát a szája istenien néz ki, de ennyi. Szép lassan persze megtudjuk Noel története nem egyszerű, háttérben családját ő tartja el és anyja a helyi drogos ribanc. Mikor jobban körvonalazódott a kép rájöttem igazából semmit nem tud a szeretetről vagy hogyan kellene megélni a szerelmet, szeretet hiszen a testiség az egyetlen dolog ami világos számára és persze ad egy védelmet nehogy sérüljön az amúgy is üvegvékony szíve.

Ekkor jön képbe Dr. Kavanagh, minden szexiséget kerülő tanárnéni aki igen fiatalon lett professzor, kisebb zseniként. Róla is hamar megtudjuk családi háttere szintúgy igencsak nem mély szeretetéről híres. Szülei egyfajta dicsekvésnek tartották lényét, szeretetet szintén nem adtak, talán nem is ismerték és ha valaha csapongani próbált rögtön ő lett a rossz gyermek, még akkor is ha csak egy cukorkáról volt szó. Egy balul elsült randi közben fut bele a legváratlanabb helyen Noelba és kezdődik minden…

Igazán izgalmas volt olvasni a két főhős eleinte ledegradálóan nyilatkozik egymásról, majd szépen lassan akaratukon kívül forr össze a sorsuk. Nem esnek, vagyis nem eshetnek egymásnak, ezért a barátságukat próbálják egyre erősebbre szőni, hátha így sikerül leküzdeni a vágyat. Viszont ahogy próbálnak távol maradni egymástól a sors egyre jobban egymás felé tereli őket.

Nagyon tetszett a váltott szemszög, így nem csak egyik vagy másik karaktertől olvashattam mi zajlik le benne, hanem mind a két felet úgymond meghallgathattam. Volt amikor egyiknek, esetleg másiknak adtam igazat. Ennek legnagyobb jelentősége a könyv vége felé van, amit nyilván nem fogok elspoilerezni, de ott kifejezetten imádtam ezt a kettős szemszöget. Történet közben is érdekes volt, mert ha nem lett volna kettős szemszög akkor nem ismerem meg mire gondol Aspen miközben lepattintja Noelt és fordítva sem látom a belső vívódásokat. Ezen fontos apróságok a könyv folyamán és hiányoztak volna.

Maga a történet átlagos romantikus sztori csak megspékelve egy kis tanár-diák románccal, akik még korban sincsenek annyira távol. Egyikről sem mondani kiemelkedően különleges karakter lenne, viszont Noel családhoz való kapcsolata pont tökéletesen kiegészíti Aspen szeretethiányát és szeretettől mentes életét, amiben a család szinte sosem volt jelen, míg ez Noelről is elmondható. Aspen adott neki egy olyan biztonságot amit más mellett nem biztosan megtalált volna, pont a hibái és gyengeségei miatt. Romantikus könyvek között biztosan bekerül az egyik kedvenceim közé, amit még később újra fogok olvasni.

Úgy az egész könyvet tekintve a két főhős egymásra találása nagyon bájos, nem tipikus rosszfiú és rosszlány vagy simán rosszfiús, hiszen Noelt egy percig nem tartottam rosszfiús karakternek, simán fiatalnak. Igazán könnyed, egyik szereplő sem toxikus vagy kicsapongó és nincs benne semmi irreális. Igazából az egész sztori meg is történhetne életben, pont ettől válik hihetővé. Néhány szélsőségtől eltekintve átlagos kis romantikus könyv, ami pont attól bájos, hogy egyszerű.

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése