Ads

Jeaniene Frost: Síron innen, síron túl

 

Jeaniene Frost


Síron innen, síron túl


(Cat és Bones Vámpírvadász 7.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: PNR
Megjelenés ideje: 2023.
Fordította: Papp Fruzsina
Oldalszám: 336
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig akad egy újabb kiásandó sír.
Az élet az utóbbi időben természetellenesen nyugodtan telt a vámpír
Cat Crawfield és férje, Bones számára. Tudhatták volna, hogy
nem szabad lazítaniuk az éberségükön, mert egy megdöbbentő
felfedezés miatt most újra kénytelenek akcióba lendülni, hogy
megakadályozzanak egy mindent elsöprő háborút…

Egy aljas CIA-ügynök rettenetes titkos tevékenységet folytat, amely
azzal fenyeget, hogy veszélyesen elmélyíti a feszültséget az emberek és
az élőholtak között. Catnek és Bonesnak versenyt kell futniuk az idővel,
hogy megmentsék a barátaikat a halálnál is rosszabb sorstól… mert
minden újabb felfedett titokkal egyre halálosabbnak bizonyulnak a
következmények. És ha kudarcot vallanak, az életüket – és mindenkiét,
akit szeretnek – egy hajszál fogja elválasztani a sírtól.

A világszerte kirobbanóan sikeres Cat és Bones-sorozat
befejező része.

Hagyd, hogy elragadjon!

Hát itt vagyunk, elérkeztünk az utolsó kötethez. Kissé furcsa leírni több okból is. Először is amikor elkezdtem főiskolán a sorozatot jó 10 éve, akkor nem gondoltam, hogy 10 évvel később itt pötyögök és az utolsó rész értékelését írom majd. Másfelől meg azért, mert már pár éve már kijött az utolsó rész angolul, így nekem már nem olyan nagy újdonság s mégis furcsa volt ezt az utolsó rész érzést megint átélni magyarul. Sajnos a sorozat sorsa kissé hányattatott volt, mint tudjátok eredetileg az Ulpius ház adta ki, akik idő közben megszűntek a sorozat pedig a Könyvmolyképző kiadónál folytatódott miközben a régebbi kötetek sajnos szép lassan kaphatatlanná váltak. Valahol ez is jelzi mennyire szerették, hiszen én is imádom és nem adnám el senkinek a sorozat köteteit, főleg most, hogy kompletten megvan az összes magyarul. Azonban megértem azokat is, akik azért nem veszik meg az új kötetetek, mert a régiek nem lettek ismét kiadva. Úgy érzem, ez kissé patt helyzet, de ebben a gazdasági helyzetben meg tudom érteni azt is, hogy miért nincs új kiadása. Sajnos.

Cat és Bones újabb izgalmas kalandba veti magát, ami pont annyira veszélyes, mint minden eddigi kalandjuk. Madigan foglyul ejti a csapat egy részét és  a DNS-üket felhasználva egy mutáns csapatot akar teremteni a különböző erős vámpírokból, de főleg Catet szemelte ki magának, mint tökéletes alapanyagot.

Természetesen a két főhősünk közötti románc most is előtérbe kerül, hiába ez a 7. kötet még mindig úgy árad belőlük az egymás iránti szeretet, hogy szinte perzsel minden lap. Imádom őket, néha civakodnak, nem értenek egyet, de végső soron, a nap végén ismét imádják egymást.

Sok harcon s megpróbáltatáson vannak túl, és ez most sincs másként, hiszen Bones szinte szó szerint csontokká lesz és egy pillanatra szinte meginogtam – te jó ég és most megteszi! Kinyírja a kedvenc szereplőmet! – Szerencsére Frost néni nem annyira mazochista, mint egyes írónők, úgyhogy a kezdeti idegességemet levetkőzve szinte pezsgőt bontva éljeneztem, hogy igeeeen Bones megint megcsinálta! :)

Közben egy rövid szösszenet erejéig betekintést nyerünk Vladék esküvőjébe is. – Erről jut eszembe, ha még nem olvastad akkor nagyon ajánlom az ő köteteit is. Vlad nagy kedvencem, habár nem a legnagyobb.

Akit rettentően vártam és semmi tagadás az abszolút favorit, az bizony Mencheres. Imádom Mencherest és Kirát, mind a mai napig sajnálom, hogy csak egy könyvet kaptak, pedig ők az én abszolút nagy kedvenceim. Sok vizet nem zavartak, leszámítva a kötet végén az egyik csavart, .de jó volt velük újra találkozni. 

Egy idő után nagyon nem bírtam ezt a Madigant és alig vártam végre, hogy kínok közepette haljon meg. Valahogy mégis a halála nekem nem volt kielégítő, olyan semmilyen és gyors volt. Viszont ahogyan elfoglalják a bázist és mentik a többieket, na az rettentően tetszett. Izgalmas és akciódús volt, úgy beszippantott, hogy tényleg nem tudtam letenni a könyvet.

Ez a kötet kicsit lassabban indul, a középen viszont felpörög, totál akcióra kapcsol majd a vége újra egy kissé lassabb, inkább csavarral fűszerezett hatást nyújt.

Szerencsére Frostban összességében nekem még nem kellett csalódnom, valahogy ez a könyv kicsit visszarepített 10 évvel ezelőttre, amikor ugyanilyen boldogsággal olvastam az első kötetet. Most pedig vége lett és kicsit még mindig hiányoznak. Az elmúlt évek alatt többször olvastam újra a sorozatot, és  tudom, hogy a következő újra olvasásnál ismét találkozom mindenkivel.

Most már lassan igazán elolvashatnám Ian könyvét is. :)

Állomáslista:

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése