Ads

Nalini Singh könyvek

Mivel szerintem igen sok véleményt lehet olvasni a legtöbb könyvéről én tömören szedem csak itt össze a véleményemet. Nem írok hosszasan a történetről.
A címekre kattintva molyos véleményemet is olvashatjátok...

Angyalivadász - Guild Hunter sorozat

Miután magyarul elolvastam el őket, végül angolul vettem meg. Ezért is írtam inkább két címen. (Ugye milyen meglepő a logika? :D) 

Angyalvér   -    Angel's Blood


Kiadó: 
   Angol - Gollancz
    Magyar - Egmont - Hungary (Egmont Dark)
Kiadás éve: 
   Angol / Magyar: 2010
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar / Angol
Oldalszám: 
   Angol: 368
   Magyar: 440

Ezt valahogy a diplomamunkám írása közben olvastam el szintén. 
Elena vámpírokra vadászik, mivel kitünő a szaglása. Ezért a képességéért bajba kerül, megbízatást kap a Raphaeltől a híres arkangyaltól akitől mindenki fél. Itt már éreztem, hogy ő lesz a potenciális alfa hím. :)
Persze főhősünk elfogadja és elmegy a reggelire. Elenát nem az fogadja amire számít. ledöbben Raphael szépsége láttán... (Um. Igen, végig arról volt szó, hogy az angyalok csodásak. Nem meglepő...)
Dmitri. Őt kedveltem végig a sorozatban. ő egy számomra eléggé szimpatikus figura volt. Nem tudom miért. Tényleg nem...
Illium. Nem tudom, ő engem nem győzött meg. Nem lettem rajongója, nem is nagyon szerettem. Nem tudom miért. pedig egy eléggé pozitív karakter. Nekem túl... Nem tudom. Túl kedves? Nem... Valami hiányzik belőle nekem igazából.
Elena karakterével sincs bajom, csak néha már túl makacs. Utána a második kötetben picit ellágyul. 
Persze aki kételkedett abban, hogy nem jönnének össze, de-de... összejönnek Raphaellel és lepedőt is gyűrnek. :D Röviden.
Uram karaktere körül forog minden, mégis valahogy ő háttérben van. Gyűjti áldozatait, de ő maga csak a végén jelenik meg. Tetszett ez benne nekem. :D
Igazából imádom a könyvet. 

Pontozás:
Tartalom: 5/5
Izgalom: 4/5
Összesen: 5/5

Angyalcsók - Archangel's Kiss


Ez a buszonolvasós, sétáló könyvem. :D Mivel úgy fest másodszorra jobban tetszik, így várok vele. Hátha jobb értékelést írok. :)

Pontozás:
Tartalom: 4/5
Izgalom: 5/5
Összesen: 5/5

Angyaltánc - Arcangel's Consort


Ez pedig a kedvenc kötetem volt. Fáradok, de ezeket is megírom ide még majd. :D

Pontozás:
Tartalom: 5/5
Izgalom: 5/5
Összesen: 5/5

Más könyvei:

Lord of the Abyss

Pontozás:
Tartalom: 4/5
Izgalom: 4/5
Összesen: 4/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése