Ads

Alex Flinn: Csók pont jókor

A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából jelentekmeg Alex Flinn romantikus könyvei, melyek klasszikus meséket dolgoznak át és ültetnek a mai modern világunkba.
Beastly - Szörnyszívű a klasszikus Szépség és a szörnyeteg átdolgozása, míg a Csók pont jókor a sokak számára ismert Csipkerózsika újra gondolt története.
Ezen a turnén utazzatok velünk ezekbe a mesés világokba, összesen hét állomáson keresztül, ha pedig velünk játszotok, tiétek lehet az egyik könyv példánya!


Alex Flinn


Csók pont jókor



Kiadó: Könyvmolyképző
Műfaj: YA
Kategória: romantikus, fantasy
Megjelenés ideje: 2012
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Balogh Eszter
Oldalszám: 376
Megtetszett? Megrendelheted itt!
ISBN: 9789632454627
Pont: 4/5
 Mondták, hogy óvakodjak az átkozott orsótól, de ez annyira elbűvölő volt, hipnotikus…

Csak egy kis kalandra vágytam aznap, mikor megléptem a turistacsoporttól. De találni egy kómában lévő várost, egy állati dögösen kinéző, alvó kiscsajjal… na ez nem éppen az volt, amire számítottam.

Ugyanott ébredtem, de egy egészen más időben – egy idegen lágy csókja ébresztett fel.
Én nem azért csókoltam meg, hogy segítsek rajta. Néha csak úgy muszáj megcsókolnod valakit. Nem tudtam, hogy ez fog történni.
Most aztán bajban vagyok, hiszen apám, a király szerint romlásba döntöttem az országunkat. Nincs más választásom, mint megszökniezzel a közemberrel!
Most aztán jól megszívtam ezzel a gügye királykisasszonnyal meg az ékszerekkel tömött bőröndjével… A jó hír: a szüleim totál ki lesznek akadva!
Randigondjaid vannak? Próbáld ki, zárd az ajkad egy szunyókáló bombázó ajkaihoz, aki aztán 316 évesnek bizonyul.
Vajon egy csók átsegíthet mindenen – akár az időn is?

Ahogy már olvastátok, imádtam a Beastlyt, azonban a Csók pont jókor nem fogott meg ennyire. Nem rossz, sőt kifejezetten cuki a maga nemében, azonban az a pici plusz hiányzott.
Történetileg a Csipkerózsikára épül, amit nyíltan ki is mond az írónő és szintén a modern világba ülteti át.

Csipkerózsika eleinte kissé beképzelt úri kisasszony, aki nem hisz az átokban, végül utoléri őt a sorsa és több mint 300 év alvásra kényszerül. A hercege nem fehér lovon jön, hanem buszon. Nem rózsát hoz, hanem telefont magával. Semmi sem olyan, mint ahogyan elképzelte élete szerelmét.

Talia karakterileg nekem kissé behatárolhatatlan. Nem tudom eldönteti kedvelem vagy sem. Természetesen megértem azt a részét, hogy történelmileg 300 év választja el őket, bár néha kicsit hirtelen, máskor lassú a lány kapcsolása.

Hősünk, Jack sem egy egyszerű eset. Tipikus szépfiú, aki anyuciék pénzéből él és valljuk be, elkényeztetett ficsúr. Barátnőjével éppen fasírtban vannak, és ott találja magát kirándulásának legrosszabb mélypontján egy giz-gazos dzsindzsásban egy hátramaradt hercegnővel. Hát, nem hiszem élete legjobb nyaralása. Ami viszont utána történik egészen biztos felpörgeti az életét. Talia sem rest, elkezd kinyílni és az emberek iránt érdeklődni.

Történetileg megfogott és tetszett. Karakterileg sincs különösebben kifogásolni valóm. Talán nekem az a fajta társadalmi és filozófiai mélység hiányzott belőle, amit a Beastlyben megtaláltam. Ettől függetlenül, mint mese imádtam. Nagyon lekötött és alig vártam mi lesz következő lépésük.

Szerintem, ha bejött neked a Beastly, próbáld meg. Biztos vagyok abban, hogy nem egyforma az ízlésvilágunk, néha rámegyek a filozófiai részletekre, ezért egészen élvezetes lehet számodra.
Vannak nagyon aranyos része, jó poénok, izgalmas történet és kalandokban sincs hiány. Ha imádod a mesés könyveket, akkor akár lehet a kedvenc könyved még. Van egy sajátos bája, amitől elragadóvá válik. Próbáld meg és döntsd el neked hogy tetszik. Személy szerint szívesen ajánlom. :)


Nyereményjáték:

Ezúttal egy mesés turnéra kalauzolunk titeket, hiszen a Szörnyszívű és a Csók pont jókor gyökerei mesékhez vezetnek vissza. Mind a két történetből készült méltán híres Disney feldolgozás, ezért nektek a feladatotok szorosan kapcsolódik a Disney mesékhez.
Minden állomáson egy Diseny szereplőt láthattok, a megfejtéshez pedig kérjük a rajzfilm pontos címét valamint a szereplő nevét is írjátok oda. Külön címet vagy csak nevet nem fogadunk el.
(Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyertesnek pedig 72 óra áll rendelkezésére válaszolni a megküldött értesítő levelünkre, ellenkező esetben újat sorsolunk.)




Blogturné állomásai: 

08.01 Deszy könyvajánlója
08.03 CBooks
08.05 Media Addict
08.07 Insane Life
08.09 CBooks
08.11 Media Addict
08.13 Insane Life
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése