Ads

Jennifer L. Armentrout: Be with me – Légy mellettem

A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából jelenik meg a Be with Me - Légy mellettem, ami a hazánkban is közkedvelt írónő, Jennifer L. Armentrout már ismer Várok rád sorozatának második kötete.
Mostani turné alkalmával hat blogger teszi közzé bejegyzését és emellett számos mást ismerhettek meg a könyvvel kapcsolatban.


Jennifer L. Armentrout


Be with me – Légy mellettem


(Várok rád 2.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Kategória: romantikus
Megjelenés ideje: 2016.05.26
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Császár László
Oldalszám: 528 
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Vajon Teresának és Jase-nek megadatik a lehetőség, hogy egymáséi legyenek, vagy az élet közbeszól?


Teresa Hamilton hihetetlenül kemény éven van túl: halálosan beleszeretett a bátyja legjobb barátjába, aki viszont az első, csodálatos, bódító, életmegváltó csók óta egy árva szót sem szólt hozzá; sikerült véget vetnie egy rettenetesen rossz kapcsolatnak; most pedig olyan sérüléssel küzd, ami talán a táncosi karrierje végét jelenti. Ideje hát, hogy elővegye a B-tervet – főiskolára megy. Reméli, hogy itt majd sikerül meggyőznie Jase-t, hogy ami köztük van, őszinte szerelem.
Jase Winstead súlyos titkot hordoz magában, amiről soha, senkinek nem beszélne – különösen nem a legjobb barátja lenyűgözően szép húgának. Még életében senki nem csókolta meg olyan szenvedélyesen, mint Teresa, de nem hagyhatja, hogy ez a kötelezettségei útjába álljon. A legkevésbé arra van most ideje, hogy tartós kapcsolatba bonyolódjon, de közben képtelen kiverni a fejéből a lányt.
Minél többször sodorja őket egymás mellé a sors, annál kevésbé tagadhatják egymás iránt érzett érzelmeiket. Azonban már készülődik a tragédia. Miközben a kampusz próbál magához térni egy váratlan szörnyűség okozta sokkból, a szerelmeseknek el kell dönteniük, hogy minden kockázatot vállalva együtt maradnak, és megérteni, milyen árat kell fizetniük, ha mégsem…

Az előző köteteket olvastam és Teresa története mindig érdekelt, Camot imádtam, ezért természetesen a tesója sem maradhat ki az érdeklődési körömből. Nagyon kíváncsi voltam, Cam mint a nagy tesó miként fogja ezt viselni, másfelől Teresára, aki megannyi megpróbáltatáson ment át.

Ha olvastátok már az előző köteteket, tudjátok, hogy Teresának volt egy erőszakos pasija, folyamatosan bántalmazta, terrorban tartotta a lányt. Cam mint akármelyik bátor tesó, húgát védte és szétverte a srácot, emiatt az egyetemen hátrányai voltak. Cam szerencsére megismerkedett Averyvel, sebeire gyógyírként hatottak.
Teresának pedig volt egy másik súlyos, féltve őrzött titka, szerelmes Cam legjobb barátjába, Jase-be, minden pasiját úgy válogatta, hasonítsalak a fiúra.

Jase és Teresa nehezen kerülhetnek egymáshoz közel. jase hűséges Camhoz, Teresa pedig mindent megadna a fiúért. Eleinte egymással táncolnak, hol jase lép, hol Teresa, Jase pedig minden alkalommal bűntudatot érez, amíg elérnek ahhoz a ponthoz, ahonnét nincs visszaút.

A könyv első fele egészen könnyed, tipikus szerelmi vívódás, némi akadállyal, aztán úgy tűnt minden megoldódott és huss. Ez a könnyed hangnem elillant, valami megváltozott. Sokkal inkább megrendítőnek éreztem ezt, mint a Várok rád bármelyik részletét. Avery átélt néhány dolgot, de Teresa esete számomra lelkileg soknak tűnt. A testvéri szeretet, védelem és hasonló erős kapcsolatokon keresztül is sugárzott Teresából a megrendülés.

Jase segítene neki, de vannak esetek, amikor az ő segítsége is kevésnek bizonyul, esetleg nem úgy alakul, ahogyan szeretné. Kedves srác, vannak hibái nem mondom, nekem a lány ellen való tiltakozása volt furcsa, ami abból adódott, hogy legjobb haverjának húga. megértem még ezt is, Teresa azonban pont ezért érdemelné meg, hiszen kiben bízhatna jobban?
Másfelől a fiú féltékenykedése és viselkedése nem volt túl szimpatikus, néhány megmozdulásával inkább kamaszodó tinire hasonlított, semmint egy felnőtt, "érett" férfira.

Szeretem Armentrout könyveit, habár Aiden (Armentrout - Half-Blood sorozat) imádatomat még Daemon sem tudta felülmúlni, szeretem a Várok rád sorozatot, itt valamit mégis hiányoltam. Nem éreztem a páros között az a hihetetlen szenvedélyt, mindent elsöprő imádatot. Legtöbbször Armentrout könyvei után vakon nyúlok, kivételesen nem éreztem olyan erősnek a főhős párosát. Hiányoltam azt a mindent elsöprő tüzet belőlük, sokszor inkább vívódtak és beletörődtek valamibe.
Szintén zavaró volt, hogy a többi karakterre, esetleg kevésbé fontos karakterre szintén egy csomó oldal elmegy, ahelyett, hogy Teresa és Jase történetét olvasnánk.

A pozitívumok se maradjanak ki, a karakterek zseniálisak. Imádom az írónő által teremtett karaktereket, legtöbbször viccesek és könnyen kedvelhetőek. Itt sincsen másképpen. Teresa seperc alatt szívembe lopta magát és a sérülései miatt komolyan sajnáltam. Jase is jófej, a leírtakon kívül mindent megadna a lányért és igazából sokat segít a lelki fejlődésében. 

Történetileg tipikus romantikus történet, viccekkel és érzelmi változókkal tarkítva, ám Armentrout speciális képessége, mindenből jobbat kihozni, ez most sem marad el. Hol a karakter párbeszédeken csüng a figyelmünk, hogy a szerelmi szál alakulásán, utána az érzelmi viharokon. Igazából nekem ezért tetszett leginkább.

Ajánlanám-e? - Természetesen, azért máig nem tudott Armentrout olyan könyvet nekem felmutatni, ami ne tetszett volna, pedig szerintem szinte mindent olvastam tőle első megjelenéskor.
Ha imádtad Camékat, szerintem ezt sem szabad kihagynod, cuki páros, jófej csaj és még több Cam! :D moar

Nyereményjáték:
Sokan szeretjük Jennifer L. Armentrout könyveit, de vajon mennyire ismerjük karaktereit? - A mostani játékban rövid karakterleírásokat olvashattok, természetesen a leírás mellett egy jellegzetesség is segíti a beazonosítást. A karakter nevén kívül a sorozat címére leszünk kíváncsiak.
A helyesen válaszolók között 3 db nyereménykönyvet sorsolunk ki.
Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére válaszolni a megküldött értesítő levelünkre, ellenkező esetben újat sorsolunk.

Mai karakterleírás:
Átlagos lány vagyok barna hajjal és szemmel, mégis sokan figyeltek rám. Általában cicának becéznek, sorozat folyamán pedig én is félig földönkívüli lettem.


Blogturné állomások:

05.24 Insane Life
05.28 CBooks
05.30 Media Addict
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése