Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót (11. bejegyzés)


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót (11. bejegyzés)


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Gőzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!

Firkáld össze oldal már régen ki van töltve, csak nem volt meg hozzá a szín és a borító, következő bejegyzésben hozom a címoldalt, utasításokat és a copyright oldalt. Akkor látni fogjátok hol tart éppen. :D
Mivel imádom a South Parkot, nem hiányozhat az én naplómból az utalás. Ketten kaptak helyet, Cartmen és Kenny, de egyébként az egész bandának itt lenne a helye. :D
Következő képeken a borító összefirkálását látjátok, akrilfestékkel készült a borító, ezüst, metálkék és bronz, meg pici aranya. Ezek után vastag ragasztószalaggal biztosítottam, nehogy lekopjanak.

unalmas eseményhez egy 12 kockás kávéfőzést adok, azt hiszem ez a reggelek legunalmasabb része, mert az ember már inná, még nincs és emiatt vánszorog az idő. (Egy kávéfüggő vallomása.)

Gyümölcs tintapecsétesnél elgondolkoztam. Nagyon elveim ellen vall az ételekkel való szórakozás és ha valamit nem szeretek, pont az értelmetlen étel kidobás, elhasználás. Mivel nem éreztem volna jól magamat, helyette mást alkalmaztam, lerajzoltam néhányat. Remélem így is jó nektek. :)

Figyelmetlen írásnál, figyelmetlen festés. Éppen eszembe jutott kép és mondatok vannak leírva, semmi más.
Illatos oldalon minden buborék más parfümmel van befújva, igazi szagkavalkád az oldal, legviccesebb, már a napló is átvette az illatokat és különösen édes szagok csapnak fel belőle.
Összekötöttem a vonalakat következőnél, látszik csukott szemmel, mert, bocsánat a vulgáris kifejezésért, de olyan, mint az ökörhugyozás.

Zsebpiszkot nem tudtam gyűjteni, nem volt, pedig csináltam volna vele képet, helyette Firka Villa karaktereket láthattok, remélem örültök. :D 

Végül a W betűs rész és a maszatolás maradt. W-betűre próbáltam w kezdőbetűs szavakat összegyűjteni. Egyértelműen nincs ilyen magyar szó, ám átvett szavak annál inkább. Ezért a web különféle variációit szintén láthatjátok.
Maszatolás címén pedig ujjal, ecsettel, mindennel maszatoltam, ezt látjátok.















SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése