Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót (10. bejegyzés)


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót (10. bejegyzés)


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!

Ma egy kicsit szomorkásabb lesz néhány része, odaérve elmagyarázom. Nagyon sokat haladtam a naplóval és amint láthatjátok, újabb festékeket szereztem be. Egyik nap úgy döntöttek sci-fi sorozatoknak állítok emléket, amik gyermekkoromtól meghatározóak voltak. A Star Trek - Voyager, ami miatt űrkutatók akartunk lenni unokaöcsémmel, stargate - Csillagkapu, amit ismertem, de amióta James Spader benne volt, már jobban csúszik.

Legelső két kép, amivel nyit mai gyűjteményem, a Babylon 5-ből van, s ezek néhány napja készültek. Számomra életem legmeghatározóbb sorozata volt, nagyon sok inspirációt kaptam a Babylon 5 univerzumtól, többek között a kultúra imádatomat a sorozatnak köszönhetem.

Néhány órája szomorú hírt közöltek, egyik kedvenc karakteremet, Mr Garibaldit alakító színészt holtan találták. Kissé ironikus, akitől idézek a lapon, szintén elhunyt színész alakította karakter és sokak nagy kedvence volt. 

A lapon más idézet található, de így itt hagynám Jerry Doyle-ra emlékezve és köszönöm, hogy fiatalkorom része volt:

"...Hiszem, hogyha elmegyünk valahonnan, egy részünk elmegy, egy részünk ott marad. Menjen bárhová az állomáson, amikor csendes és figyeljen. Egy idő után hallani fogja, a beszélgetéseink visszhangját, minden egyes szót, amit váltottunk. A távozásunk után a hangunk itt marad, ezek között a falak között, amíg ez a hely megmarad. De elismerem, hogy a távozó részemnek, hiányozni fog az a másik részem, amely itt marad..."G'Kar - A távozók dala 

Következő két kép Voyager és két két a Csillagkapuról készült, igazából bal oldalon a tárcsázókat látni, jobb oldalon a vonalakon kívül rajzolva magát a kaput. :)
Szintén itt látjátok az egyik Babylon 5-ös feladatnak a kivitelezést, méghozzá filccel rajzoltam a könyv gerincére. Ha hiszitek ha nem, ez is az első kitöltött feladatok között volt. Emiatt nagyon szétesett a kép és sok festék, akvarell miatt a magyaros minta úgy látom nem nagyon kivehető. - Ajánlom a filcet, az a vizet is bírja. :D

A fagyaszd meg ezt az oldalt kissé vicces sztori. Általában mindig beugrik valami ökörség, ami nem illene oda. Titanic valahogy úgy került fel, a Blogturnés lányoknak poénból írtam, ide egy Titanic kellene és vajon mit kapnék érte. Rami (Dreamworld) mondta fotózzam le, erre írtam: áh most rajzolom. Igen, itt döntöttem el, ide más nem kerülhet. - Az én fagyasztási technikám: egy egész jéghegy.

Bal kezemmel való rajzolás nem túl sikeres, próbáltam írni és a legegyszerűbbre redukáltam a rajzolást, színes csíkokra. Igen, bal kézzel rajzoltam az arcot is, látszik majom formájú arcán. ... :D

A naplót nyakba akasztva, akár nyakláncként képzeltem el. Simán jó lenne, csak picit nehéz.

Folytonos vonallal eleinte labirintust akartam csinálni, bevallom fél úton rájöttem rossz irányba haladok és mindegy lett. Nem lett labirintus.

Negatív kommentekre és a spriccelésre nem kell sokat írnom. Egyértelmű. Spriccelést megpróbáltam szájjal, ennek eredménye, még ma is a foltokat mosogatom róla, kissé jó minőségű az akrilfestékem.












SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése