Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót (4. bejegyzés)


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót (4. bejegyzés)


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!
Kicsit elásott a sok dolog és lassabban haladtam, mint szerettem volna, de így is elkészült néhány oldal. Mindig igyekszem sorban haladni, néhol persze kilógtam a sorból és előre dolgoztam és előre mutattam néhányat.

Csíkoknál gondolkoztam mi legyen, végül az összes motívum úgy jött ahogyan beugrott valami. A cellux pont ezért került rá. Az egyenes szakítás pedig vonalzónak köszönhető. :D Utána utasítás szerint összeragasztottam a következő lappal. Nem látszik, de az is színes. Ha a rókát kérdezitek, ne keressetek logikát benne. Csak úgy rajzoltam, mert valami állatot szerettem volna. Elkezdtem és róka lett. - Egy róka lett, maradhat?

Húzzál vonalakat menet közben nem volt egyszerű, végül két rohanás között húzgáltam, ahogy látszik több-kevesebb szerencsével, mert nem sok egyenes vonal van ott. Amikor készen lett azon gondolkoztam mit lehetne alkotni belőle. Ekkor épp dolgoztam, elkezdtem hát kiszínezni. Végül ez lett az eredménye.

A következő lapon igazából az ebédem látszik, ami az ábrán látszik és olvasható, Csilis bab volt. Nem estem túlzásba, különben itt paradicsomtól elkezdve minden lenne. Ha nem is hagymás bab, azért odakívánkozott a rajz.

Rágódj rajta rész kicsit komplikáltabb. A bal oldal kedvenc rágóm csomagolásából, papírjából készült, jobbra még a legelején egyik kollégám felragasztotta a rágót, szóval a dolgom alkotni valamit köré. Hiszen nem lehet üres a lap! - Nem szeretem. - Végül egy rágózó szájat festettem. :)

A gyűrött lapon gyötrődtem, hiszen össze lesz gyűrve, tehát valami egyszerű kell rá, végül csak lefestettem és összegyűrtem, de úgy igazán mindent beleadva. :)
















SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése