Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót (7. bejegyzés)


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót (7. bejegyzés)


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!


A mássz föl magasra oldalnak lesz még videója és konkrétabb része, addig rajzoltam bele egy kis kínai képet. :D
Igazából az egyik kedvenc képemről van, imádom és éppen horror közben ilyeneket kell rajzolgatni. :D

Komposztálás nehéz lenne, főleg, hogy a mi komposztunk már félidőben van és jó büdi, megoldottam egy őszi tájképpel, igazából őszi faleveleket szerettem volna ide beragasztani, de nyár derekán ez eléggé nehéz.

A ronda képnél bajban voltam, nem tudtam mi legyen rajta. Hányós kakis mindenről fantáziáltam, végül a cuki, de ronda lett a mottóm. Van rajta répa, Mr. kukorica, répa darabka, zöld hányás folt akar lenni a háttér, az a kacsa szerű izé éhes prétának indult (buddhista pokol egyik lénye, aki mindig éhes, nagy a pocakja, hosszú a nyaka és sosem lakik jól) végül picit elméreteztem, ez ilyen kacsa préta lett. Ilyennek is kell lennie, tuti biztos vagyok benne. :P

Ragadós cuccoknál néztem, semmi nem lenne látványos és egy ragadós valami lenne az eredménye, kreatívra fogtam és van rajta nyalóka, cukorka, csoki, háttérben egy rózsaszínű rágó van, de ha már méz, Micimackó sem maradhat le a mókáról. 

Mostani utolsó egy random rajz, telefonálás közben az alsót csinálnám egy borítékkal és tuti nem színezném ki. Tuti. :D - Főleg, hogy naponta intézkedek telefonon, tudom mit rajzolok. - Tehát oda direkt fekete-fehéret rajzoltam. Másik oldalon mindenféle firkák vannak, amik könnyűek és egy kézzel, telefonálás közben feldobhatóak egy lapra.










Mindig teszek fel YouTube vidit, most sem maradhat el. :D

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése