Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót (6. bejegyzés)


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót (6. bejegyzés)


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!

Egyre jobban beleásom magamat, maiakat még nem mutatom, de unokahúgom valahogy úgy fejezte ki, nem kimerülök, hanem bevadulok minden oldallal. Szerintem sorban látszik melyik hogyan következett.

Ajándékozd el a kedvenc oldalad nehéz, mert sok van. Ehhez hozzá tartozik nagy James Spader rajongó vagyok és imádom minden filmjét, tuti biztos voltam ha a lapokra kerülne az lenne az egyik kedvencem, gyorsan pótoltam ezt a hiányt és a kedvenc póló rajzomat felrajzoltattam. Dart Spadert.
(Beazonosítás végett: Blacklist - Feketelista Redje :3 )

Hasonlóan vélekedtem az elvesztésről, nem igazán akartam kitépni, főleg, mert hátuljára már idézet került, amit imádtam. Inkább lettem önző és nem voltam hajlandó az elvesztést elfogadni. 

Következőnél Rajzold körbe a saját kezed feladat van, bár néhol belemásztam a szövegbe. Azon a saját praclijaim, körberajzolás után picikét még színezgettem. 

Ragassz ide egy magazinoldalon több cikk van, mind a kettő megfogott és maga nemében érdekesnek tűnt. Emiatt választottam őket. Imádom a karácsonyt és a szaloncukrot, első oldalon a szaloncukor történetéről van szó és a szokásainkról.  Hamar ki lehet találni milyen szavakat karikáztam. Andent, péntek, művész, díszíteni, fényes, művészként stb
A pici kínai bevezetőben magas, ő, le, 5000, ön,agában törvényt jelentő szó és ehhez hasonló jelentésileg hozzám közelálló szavakat karikáztam.

végül az a fekete-piros pamacs azon az oldalon van, ahol ez áll: Ezt az oldalt akkor töltsd ki, ha dühös vagy. - Mint látható, sikerült, mert a feliratot is véletlenül lefestettem. - Viszont imádom. Kedvenc színeim között van a piros, fekete és a lila, egyszóval maga módján imádom ezt az oldalt. :3
Bár soha nem adnám pszichológus kezébe. :P








Ha már Blacklist...



SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése