Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót (8. bejegyzés)


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót (8. bejegyzés)


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!

Elmúlt napokban munka és külföld kombót alkalmaztam, azaz eltűntem egy picikét Olaszországba és belevetettem magamat a tengerbe.Ezúttal a képek után két videót is találtok, amiben unokahúgom, Andrea asszisztál, kolléganőm, Vera a kamerawoman és én pedig instrukciókat osztom kézzel-lábbal. - Ha pedig tudnátok, hogy itt dolgozunk... :D A legviccesebb videókat pedig pont ezért a végére fogom hagyni, kicsit későbbre. 

Első videón, ahol a naplót ledobja Andi, valójában egy hiánypótlás a korábbi feladathoz, a mássz föl magasra és ejtsd le a naplóhoz. Fene sem gondolta ekkorát csattan!

Első képen a cseppents ide festéket, tintát, majd csukd be a naplót, hogy pacát kapjál feladat van. Amint látszik szokás szerint ha festéket kapok a kezembe néha el tud szabadulni az akvarellek apokalipszise. Ennek következtében jó néhány lap lett még pacás és itt a szöveg teljesen olvashatatlan. Ha alkotok, alkossak rendesen. Hehe

Második kép bal oldala a golfoshoz készült, arról is lesz videó, csak a lapot kéne kiszínezni. Mert úgy nekem az igazi. Emiatt a kitépett lap helyén egy golfozó kislány maradt. Semmi extra, nem én vagyok, csak miért ne, teljesen random szösszenet a golfról.

Papírláncnál éppen sorozatot néztem, néhol emiatt csálé, hiszen fel is kellett néha lesni a képernyőre, hátha valami izgi történik. Végeredményt tekintve nem is teljesen lánc, hanem sokkal inkább papír tetrisz lett. Sebaj, így is tetszik. Egyedi, nem lehet azt mondani, hogy nem. 
©papír tetrisz :P

Vidd magaddal a könyvet a fürdőszobába feladat egészen vicces volt. Azt az oldalt meg is fürdettem, ezért a következőre ismét pótlapos rajz került fel, mert úgy elázott, arra képtelenség lett volna rajzolni. A pancsoló, hajmosó hölgy a vízi csúszdás káddal szintén a laphoz beugrott kép, nem kell fokozni. Habfürdő, víz, szappan, sampon, buborékok és mindenféle jó, már csak egy igazi jakuzzi, cápákkal hiányzik. 

A Húzd magad után  naplóhoz videó is készült, amint majd látjátok elrepül egy lap, ami pont a golf lapja. Szabadon a szelek szárnyán! - A madzag pedig rajta maradt, igazi fonott fonál, valódi kézzel készített... 
Itt a bal oldali kép? Amin egy hölgy van a naplóval? Na, ez szerintem az egész napló eddigi leginkább találomra készített rajza. Voltak ötleteim ide mi lenne jó, aztán húztam a számat, nem jó, nem jó, végül áh, inkább valamit firkálok. Úgyhogy itt van egy firka. - Viktoriánusra hajazó hölgy kezében a Nyírd ki ezt a naplót. Igazán korhű, nem? 
Apró betűs megjegyzés:  Szerintem sem.

Bélyegeken nincs mit szépíteni. Régi, új, magyar, külföldi és amit itthon találtam oda lett ragasztva, igényesen, jóságosan mindent a szabványok szerint. Biztosan lenne aki feladja. Igazából amit találtam felragasztottam, nem válogattam, hirtelen ezeket találtam meg itthon. Célnak megfelel és nekem tetszik, mert ott van néhány a kedvenc bélyegeim közül.

Firkálj szertelenül kölcsön tollakkal... Hehe. Sikerült! Mindenhonnan csórtam tollat - aggódók kedvéért, vissza is kapták - aztán ez lett. Annyira belelendültem, hogy véletlenül átszakítottam az oldalt és többek között a legutolsó mai kép, ami feladatot takar így született. Egyébként könyvtári, portai, pultos, kolléganős és mindenféle toll van ott. Jegyzeteltem őket, de a sok tolltól nem igazán látszik. Talán picit a sarokban.

Utolsó ami szívem szottya és igen, ez lett a kedvenc oldalam most. A csupa fehér dolog, amivel be kellett volna borítani egy téli tájkép volt. Elsőre elszúrtam, a felhőket leszámítva iszonyat ronda lett. Már akkor tudtam ennek így vagy úgy, de mennie kell. A tollak átszakították a lapot és még össze is firkálták, ekkor biztos voltam, valami mást kell ide alkotnom. 
Gondolkoztam felhőn, újabb tájképen és a kisördög a vállamon megszólalt, miért nem az egyik legújabb kedvenc kínai sorozatodból festetsz? Hisz az jó neked! Ráadásul mindenki fehérben van és ha szeretném, még a háttér is lehetne fehér. Mindenkin minden fehér, még a kard is! Naaaaa, léééccccciiiiii... Természetesen az angyal mondta jó lesz a felhő, végül az ördög nyert és így került oda Wallace Huo. *sóhaj*
Néhol kékebb lett, de ez igenis fehér! 












Most pedig a videók sem maradhatnak el! :D




SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése