Ads

Málnák visszatérése!

Hiányoztak a málnák? Tényleg? Nem? Nem baj! Most kapsz. :D
Új vendégeinket megkérem üljenek le. 
Ma ismét előveszem a híres málna könyveket. Mik ezek? - A létező legrosszabb,
Paint képességemet kimaxoltam.
legbizarrabb, betegebb általában erotikus könyvek. 


A történet pár éve kezdődött, amikor szembe kerültem az olvasás és internet legfélelmetesebb bugyrával, amire azt hittem hamisítatlan, nincs több, mégpedig a dinoszaurusz erotikával, ám az ember leleményes. nem ez volt az egyetlen remekmű, később sorozatban mutattam be bizarrabbnál sokkal bizarrabb történeteket, amik mai napig kísértenek. :D
Slenderman, hangyák, dinoszauruszok, gömbhal, hóember és társaik után mi jöhet még? - Megvan!

Valahol a messzi-messzi galaxisban, a világ másik végén lakik egy író, aki Chuck Tingle-ként írja műveit. Ha a földi halandó ránéz a címekre, hamar rájön, hogy valami kegyetlen abszurdumban lesz része. Könyvei átlag 30-50 oldalasok és 3,80 dolcsitól kezdődnek az árak. Sőt, Hugo-díjra jelölték. Ezek után milyen könyveket várnánk el?

Biztosan nem ezt.


Slammed In The Butt By My Hugo Award Nomination - vagyis Fenékbe rakott a Hugo-díj jelölésem

A történet szívet melengetően romantikus, az internetvilágában történik, tehát minden szava tény.

 Verőfényes szép napon Tuck Bingle emailt kap, hogy Hugo-díjra jelölték. Tuck jelenleg sikeres író, méghozzá meleg és sci-fi erotikában jutott csúcsra. Az email valami Chuck nevű fazontól jött. Ki kaphat ilyen emailt és miért?
Tuck sem rest, válaszol a mailre, de nem érkezik be sosem a feladóhoz, mert a Tinglverzum másik szintjén él és ezek után Tuck ellátogat hátsója legrejtettebb szívébe. Tuck ezzel a mélyreszántó felfedezéssel túllépi az anális határait és megismeri milyen, ha a Hugo-díj hátulról fenékbe rakja, akit nem mellesleg Kelponak hívnak. Tuck pedig egy életre megismeri a valódi és vissza nem térő homoerotikus szerelmet.

Elsőre bizarr, sőt abszurd, lehet esetenként felkavaró történet mindenkiből azt az arcot váltja ki, mint belőlem. - Mi a francot olvastam én? Miért?
A szellem járta vagina óta nem részesültem ilyen felemelő történetben. Viszont jó hírem van azoknak, akik gyűlölik a hosszú könyvet, ez csak 34 oldal. Tudom annyit fizetsz érte, mint egy rendes könyvért, ám az abszurditás árát meg kell fizetni. :D *szarkazmus tábla*

Viszont, ha örülsz a gondolatnak, igazi Hugo-díjas meleg erotikát kaphatsz, ami biztosan kihagyhatatlan bizonyos könyves gyűjteményből. 
Sokáig filóztam vajon mit érezhetett az írója a könyvnél, szerintem nem akarom teljesen megérteni. :D Egy biztos, soha többé nem engedek Hugo-díjat közelebb pár méternél!

Ha már Chuck Tingle napom van, nem hagyhattam ki másik igazi remek művét, ami valóban Hugo-díjas jelölést kapott. Na most figyuzzatok. Ilyen rohadt jó könyvet biztosan nem... 
Folytassuk.

Space Raptor Butt Invasion - Űrraptor fenék inváziója 
(Kicsik miatt nem káromkodok. hehe)

Az előzőnél nem hittem találok még mára betegebb történetet, Chuck Tingle viszont egy hétre elegendő anyagot biztosíthatna. Nem hagyhattam ki ezt a remek alkalmat.
Minden vágyálmom volt még estére egy űrraptoros meleg sztori.

Nézzük miről szól.

Az űr magányos hely lehet, főleg, ha egyedül rostokolsz egy távoli bolygón, név szerint a Zorbuszon
Lance nem igazán biztos, hogy kihúzza egy évig, amíg az űrrepülő meg nem érkezik. Egy napon nem várt vendég látogat be Lance terraformáló hiper szuper planétás űrállomására és ekkor a fény felvillan az alagútban és rájön, nincsen egyedül. 

Nem sok kell Lance-nak és hamar lespanol a misztikus új űrutazóval, a velociraptorra. (Igen, itt volt a pont, hogy én ezt már nem bírom. :D ) Együtt nem egy tipikus csapatot alkotnak, amitől a barátság mellett valami más is burjánzani kezd...
Író szavaival élve pedig: nem számít melegnek, ha egy pasi és egy dínó van benne, ugye?

Ha megemésztettétek folytatom.

Először is, olvastam olyan felnőtt, erotikus tartalommal bíró könyvet, amiben hüllő szerű lények szerepeltek és eszméletlen jó volt, emellett, keményen 800 oldal lehetett volna kinyomtatva, tehát nem egy összecsapott röpke mű és politika, izgalom, kultúra volt benne. 
Na, ezek amiket erről a könyvről nem tudok elmondani. Valljuk be, 15 oldalba nem lehet ezt belesűríteni, sem a barátság bimbózását. Legfeljebb a "toljunk egy ecstasyt és barátunk vagyunk" típusú ismerkedést.

Könnyesre röhögtem magamat ezen, éreztem ismét süllyedt az IQ-m a padló szintje alá és a világ másik felén kötött ki. Az űrraptor kiütötte nálam a megmaradt biztosítékot.
Már volt Mr. Velociraptor és szívecskés, de új értelmet nyert az űrben biztonságosabb. Még a velociraptorokkal is.

Végezetül elküldenén Chuck Tingle reggeli meditációját, mert az jó.
https://www.youtube.com/watch?v=onxOQQqzPvw

Honlapja: http://www.chucktingle.com
Málnákat IDE kattintva találjátok.

Esetleg még kérdés lenne, miért szánom magamat rá ilyen könyvekre:
Általában olvasási válságomat élem és muszáj valami szörnyen rossz, szörnyen beteg könyv, amitől kikapcsolok. Néha előveszem a gyűjteményemet és a kellő szörnyülködés után a legrosszabb könyv is jobb, mint ezek. 
Egyik málna könyv sincs komolyan írva. Általában férfiak írják ezeket a szörny erotikákat és legtöbbször az abszurditáson könnyesre röhögi magát az ember. 
Kinek másnak jutna eszébe ilyen sztori? :D 
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése