Ads

Kresley Cole: Endless Knight - Végtelen lovag


Végre itthon is folytatódik Kresley Cole sötét, de annál inkább lebilincselő YA sorozata, Az Arkánum Krónikák. A második kötet a könyvhétre érkezik, a Blogturné Klub pedig egy haláli turnéra invitál minden rajongót. Tartsatok velünk,

22 Arkánum kártya. 22 kiválasztott. Az Arkánum Krónikák középpontjában a Tarot pakli ütő kártyái állnak, a Nagy Arkánum. Képzeld el, ha a Halál, a Szeretők, a Bolond, az Ördög, stb valójában különleges képességekkel megáldott tinédzserek lennének. Ahhoz, hogy legyőzzék a többi “kezet”, meg kell tanulniuk szövetségeket kötni. Ám óvatosnak kell lenniük, hiszen sosem egyértelmű ki melyik oldalon áll.

Kresley Cole


Endless Knight - Végtelen lovag


(Az Arkánum krónikák 2.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: YA
Megjelenés ideje: 2017.
Fordította: Szoboszlay Anna
Oldalszám: 376
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Néhány évszázadonként eljön az idő, amikor a tarot kártya lapjai életre kelnek, hogy megküzdjenek egymással, életre-halálra.
– Minden játékban végzett velem?
– Nem mindben. De a Lótusz Hölgye akkor is meghalt.
– Vagyis mások öltek meg… Nyertem már játékot? – Azt kívántam, bárcsak ne tudnám meg. – Hányszor?
Matthew habozott.
– Többet, mint bárki más előtte. Vagy azóta.
Akkor gyilkosságban rekordtartó vagyok. Nem csoda, ha Selena annyira aggódik, amikor új Arkánumokkal találkozunk. Mindenkinek rám fáj a foga.
– Ki kapott el?
Matthew a kezét nézte. Téma lezárva.
– Akkor azt áruld el legalább, hogy a Halál hányszor kapott el!
– Ez a Halál? Az utolsó három játékban kétszer. – Matthew barna szeme elkomorodott, amikor hozzátette: – Gyakorlat teszi a mestert.

Tegyél fel mindent egy lapra!

Lenyűgöz Kresley Cole minden könyve, izgalmasak és mindig valami új világot mutat. Habár mostanában kevesebb young adult könyvet olvasok, Cole nálam önmagában indok elolvasni a könyveket. Hozzáteszem a young adult besorolás itt határon mozog, éppen belefér. 
Forrás: pinterest
Az Arkánum krónikák első könyve, a Méreghercegnő rendkívül megfogott, izgalmas, pergős, megfelelő mennyiségű történettel. Nem volt kérdés, hogy folytatom a sorozatot.

Bevallom sokat elfelejtettem az első kötetből, perverz módon kedvencem volt Arthur, de hát ő már nem játszik itt szerepet. Sebaj, most mások váltak kedvenceimmé. A Halál lett nekem az új kedvencem, szerintem rajtam kívül sokak könyves szívét megdobogtatja a kis sötétségével. :D Visszatérve, ha elfelejtetted az előző kötet egy részét, ne aggódj, Cole gondoskodott arról, hogy újra felzárkózz. Néha zavaró, de nekem például most pont nagyon jól jött.

Jacksont is kedvelem, mégis nekem valami hiányzott belőle, nem véletlenül Arthurt szerettem meg elsőre. :D - Szóval nekem ő nem akkora kedvencem, így meg sem lepett, ahogyan reagált Evie valódi kilétére. Mikor megtudta elsőre más, mint ő, rögtön felháborodott, hogy nem mondta meg neki a valódi arcát, a nem emberit. Maradjon köztünk szerintem Jackson még nagy szerepet fog kapni, ismerve az írónőt, belőle lesz még valami. (Nem pörkölt... :D )

Sejtettem a könyv első részei még könnyedek, mindenki ereje kifogyóban van és nekivágnak a hegynek. Kihasználhatatlan alkalom, azoknak, akik meg szeretnék őket szerezni esetleg ölni. A kannibálok területén szinte aranytálcán kínálták fel magukat, szerencsére ügyesen sikerült elmenekülniük onnan...
Forrás: Pinterest

Innen vált érdekessé a könyv és kezdtem kíváncsi lenni a halálra. Eddig talán nem érdekelt kicsoda, de a susogásai teljesen vadítóan hatnak a misztikus férfi karakterek gyűjtőire. Mint rám. Nagyjából megjelenése után már mindenkit félreállítottam és kiszemeltem őt.
Más újabb szereplők megjelennek, akik könnyen kedvelhetőek, jellegzetes személyiséggel, mindenesetre egyértelmű lett ki a kedvencem. :D 

Történetileg ez a könyv is nagyon ott volt, hasonlóan előzőhöz faltam a lapokat, alig bírtam letenni. Izgalmas a sztori, olvastatja magát és hát a karakterek rettentően jók. Evie karaktere erős, bátor női személyiség megtestesítője, míg a többiek is szerepükhöz megfelelően viselkednek. 

Összességében ez a kötet is magával ragadott és nem engedett időben elaludni. Tele van izgalommal, újabb kedvelhető karakterekkel és a történet lenyűgöző. 

Nyereményjáték

A mostani nyereményjátékunkban is a tarot kártyáké lesz a főszerep.
Minden állomás bloggerének ugyanazt a kérdést tettük fel: "Melyik tarot kártya lennél leginkább az Arkánum Krónikák sorozatban, és miért?" A rafflecopter megfelelő helyeire ezeket a válaszokat keressük.
+1 pont: Növeljétek a nyerési esélyeiteket és mondjátok el nekünk ti is, melyik tarot kártya bőrébe bújnátok!
A helyes megfejtők között a kiadó által felajánlott három példány egyikét sorsoljuk ki.

Figyelem! A válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

Melyik tarot kártya lennél leginkább az Arkánum Krónikák sorozatban, és miért?

Egyik kedvenc lapom, amiről egy régi kedvenc koreai sorozatom jut eszembe, neve elsőre gyermeteg és oda nem figyelést sugall, valójában a szerencsét és a végzetet szimbolizálja. A könyvben sem figyel fel igazán elsőre senki képességére, csak tippelnek melyik lehet. Melyik ez? Persze, hogy a Bolond. :)

a Rafflecopter giveaway

06.07. - Függővég - Könyvtrailer
06.13. - Insane Life

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése