Ads

Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss - Perzselő csók

A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából jelenik meg Jennifer L. Armentrout legújabb sorozata a Komor elemek első része, a Perzselő csók. Layla félig démon, félig vízköpő, de igazából csak normális életet szeretne élni. Mindez álom számára, főleg amikor élete még jobban felkavarodik Zayne-nel és Rothtal.
Ha kíváncsiak vagytok a hamarosan megjelenő Perzselő csókra, gyertek és tartsatok velünk az öt állomásos turnén és ismerjétek meg jobban Laylát, Zayne-t és Rothot.

Jennifer L. Armentrout


White Hot Kiss -  Perzselő csók


(Komor elemek 1.)
Kiadó: Könyvmolyképző kiadó
Besorolás/műfaj: YA
Megjelenés ideje: 2017.
Fordította: Komáromy Zsófia
Oldalszám: 480 
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Az első csók az utolsó lehet

A tizenhét éves Layla nem vágyik másra, csak normális életre. Szeretne beilleszkedni az iskolában, és rendes randira menni a dögös Zayne-nel, akibe egy örökkévalóság óta bele van zúgva. Az a gond, hogy Zayne úgy bánik Laylával, akár a kishúgával – ráadásul a lány élete csöppet sem normális. Layla félig démon, félig gorgó, és olyan képességekkel rendelkezik, mint senki más. És bár Zayne őrző, azaz a gorgók közé tartozik, akiknek feladata a démonok levadászása és az emberek védelme, Layla csókja megölne bárkit, akinek lelke van – beleértve Zayne-t is. Aztán a lány megismerkedik Rothtal: a tetovált, pokolian szexi démonnal, aki azt állítja, hogy minden titkát ismeri. Layla tudja, hogy távol kéne tartania magát tőle, de nehéz ellenállni a kísértésnek, amikor ezzel a fiúval végre nem akadály a csókolózás. Ha megbízik Rothban, azzal végleg tönkreteheti az esélyeit Zayne-nél, miközben árulónak bélyegezheti az őrzők családja, akik felnevelték. Ám miután Layla egy erőszakos démon-összeesküvés kellős közepén találja magát, az ellenség csókja egyszeriben semmiségnek tűnik a közelgő világvégéhez képest.

Ennek a könyvnek úgy álltam neki, hogy friss angol megjelenéskor olvastam először, de mostanra részletekben maradt meg. Fő cselekményszálakra emlékeztem és a szereplőkre és nekem a kedvencem Zayne volt. Most újraolvastam és néhány elemre talán kicsit jobban felfigyeltem. Instant Armentrout történet, de aki szereti őt, sokszor pont azért szereti, mert megvan az ő sajátos stílusa és ezt nagyon jól tudja variálni. 

Karakterekkel vegyes érzéseim vannak, sokszor leírtam, de nekem abszolút kedvenc Armentrout karakterem Aiden és őt még senki nem szárnyalta túl nálam, azonban kétségtelen Daemon is szorosan mögötte áll. Laylát kedvelem, megértem nem egy túl egyszerű helyzet, amikor félig démon és félig vízköpő és arra nevelték a démonok rosszak. Zayne igazi beképzelt pimasz fráter, mégis ő az egyetlen őrző aki foglalkozik Laylával és többnek tekinti egy lénynél.

Forrás: Pinterest
Layla karaktere veszélyes, egyetlen csókja bárkit akinek lelke van leteríti, ez igaz az őrzőkre is, tehát Zayne menthetetlen lenne egy ilyen helyzetben. Viszont nekem hiányzott belőle valami, imádom Armentrout női karaktereit, viszont Layla kicsit önbizalom hiányosabb. Nem fog annak tűnni, viszont ha jobban megfigyeled a karakter döntéseit, lehet benned is ezt a benyomást kelti. - Aztán lehet én olvastam sok Armentroutot mostanában. :D

Először meglepett az írónő választása, hogy vízköpőkről írjon, hozzáteszem angolul kevésbé van klasszikus kőszobor jelentése, bennem inkább a démoni erő és mozgó lényecskét hozzátársítom. Lehet ez az én berögzülésem, de magyarul sokkal inkább a merev szobor ugrik be. A Perzselő csók előtt egyébként több vízköpős fantasyt olvastam és vannak rettentő élvezetes könyvek közöttük. Ismerve ezt érthetően hamar léptem a témán.

Roth felbukkanásával Layla élete gyökeresen megváltozik, úgy tűnik, hogy az őrzők által bemesélt dolgok nem egészen feketék és fehérek, mi több Roth nem is tűnik annyira rossz arcnak. Sajnos a berögzüléseket nehéz legyőzni, ezzel a lánynak is vannak problémái, ugyanis ő abban élte egész életét a démonok csak ártanak, Roth felbukkanása pedig szinte mindent megkérdőjelez.

Szegény Laylát teljesen összezavarják, hiszen Zayne mindvégig kiállt mellette, akkor is hitt benne, amikor mások emberszámba sem vették. Lehet vannak arrogáns megnyilvánulásai, barátként azonban ő teljesen megfelelő. Roth szöges ellentéte, vagány, semmibe vesz dolgokat és életet inkább élvezi. Hamar megkedveli Layla és a könyvet olvasva érthető.

Forrás: Pinterest
Így képzelem el a gorgókat.
Történetileg érdekes, sokszor a Layla a tűzharc közepén áll, nem segít semmit az átka sem. Egyfelől az őrzők nevelték fel, ezért ha más nem hálával tartozik nekik. Másfelől semmibe veszik. A démonok megjelenésével jobban felpörög a történet, viszont én úgy érzem az egész könyv jobban fókuszál a három főhős hátterére, viselkedésére és bemutatására. Sokszor leginkább az érzelmeik kerülnek előtérbe.

Szeretem az írónőt, élvezetes a könyve, humoros és hozza a megszokott Armentrout formát. Kicsit féltem tőle és valljuk be sokszor magasra tette a lécet, viszont úgy érzem ez a könyv is simán megüti azt a bizonyos szintet. Ha kedvelted az írónő eddigi könyveit, akkor mindenképpen ajánlom, mert igazán üdítő újdonság tőle.

Nem újdonság az írónő által kreált szerelmi háromszög, helyesebben az Aiden-Seth-Alexandria után nem annyira meglepő, itt megjegyezném hamarosan meg fogjátok Sethet ismerni szintén a Könyvmolyképző kiadó által. Akkor megértitek miért hatalmas szívszerelem a másik sorozata. :) - Luxen és a Várok rád sorozatában ez hátrébb szorult, ennyire nem volt kiélesedett verseny, mint például a Perzselő csókban. Szerintem itt is rettentően jól manőverezik a karakterek között és megmondom őszintén eddig Armentrout szinte az egyetlen írónő, akinél mindig mind a két férfi főszereplőt szerettem. Valahogy egyik sem volt kevesebb a másiktól és emiatt igazán nem sajnáltam a női főhősöket. 

Nyereményjáték

Vízköpőkről nem sok könyv jelent meg itthon, de más lényekről annál több. Mostani játékunkban minden állomáson egy Könyvmolyképző kiadónál megjelent könyvsorozat borítójának részletét találjátok meg, azonban ne legyen ennyire könnyű, angol részleteket fogtok találni és ennek alapján kell beazonosítanotok. Miután megtaláltátok, a Rafflecopter megfelelő dobozába a magyar címet és az egyik nem emberi szereplőnek a nevét kell beírnotok.
Némelyik könnyebb, másik nehezebb, netán kicsit más színűek és lehet közöttük beugratós is...

A helyesen válaszolók között a könyv három példányát sorsoljuk ki.
Játékra fel!

Figyelem! A válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.




Állomáslista
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az adott könyv címét, vagy a hozzá kapcsolódó sorozatot kell beírni?
    Ne haragudj, ha én nem értem, csak itt úgy értelmezem egy könyv, míg a Raff-ben sorozatcím van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Andi! Könyvsorozat címet kell beírni, javítottuk és egyértelműsítettük mindenhol.

      Törlés