Ads

Gena Showalter: Éjsötét titkok

Gena Showalter rajongói duplán örülhetnek, hiszen idén az Alvilág urainak két újabb kötete jelent meg!
Számos olvasó szívébe lopta be magát Gideon, a hazugság őrzője és az Éjsötét lelkekben végre őt és az előző rész végén foglyul ejtett Scarletet ismerhetjük meg jobban. A titkok démonát őrző Amun pedig az Éjsötét titkokban kerül közelebb hozzánk és az ellenséghez...

Gena Showalter


Éjsötét titkok


(Az alvilág urai 7.)
Kiadó: Insomnia könyvek - Libri
Besorolás/műfaj: felnőtt
Megjelenés ideje: 2018.
Fordította: Sóvágó Katalin
Oldalszám: 488
Megtetszett? Megrendelheted itt!
A FÉNY MINDIG LEGYŐZI A SÖTÉTSÉGET!
Amun, a Titkok démonának őrzője képes hozzáférni a legsötétebb gondolatokhoz, legfélelmetesebb titkokhoz, elegendő csak a közelében lenni. Amikor azonban a halhatatlan harcost láncra verik, a halál lehet az egyetlen reménye a szabadulásra, egészen addig, amíg nem találkozik Haidee-vel, akinek szépsége és sebzettsége ellenállhatatlanul vonzza egy kockázatos próba felé.
Haidee egy démonvadász, aki örök háborúban áll az Alvilág Uraival. Épp az Amun fajták kiiktatása a feladata. De hogyan tudná megölni azt, akinek egy érintése is perzselő hatással van rá? És hogyan tudná megmenteni? Ahhoz egészen oda kellene adnia magát mindenestül, a testét és a lelkét... önmagát pedig odavetnie éppen azok elé, akik a megölésére esküdtek fel.
Gena Showalter a paranormális-romantikus irodalom csillaga. Világszerte népszerű sorozataiban démoni vágyakkal és emberfeletti hatalommal rendelkező férfiak, és az őket csábító nők szerelmét írja meg, szenzációs sikerrel.


Mind a két szereplőt megismertük előző kötetek során. Amun a titkok démonának ad testet, miközben némaságra ítélte magát nehogy valami kicsusszanjon a száján. Haidee-t pedig megismertük az előző Éjsötét lelkek kötetben, ahol Budapestre hozzák a lányt, mint kiderült egykor ő volt Baden gyilkosa. Nem a legmegbízhatóbb, sőt igazából két lábon járó veszélynek tekinthető a fiúk szempontjából, most viszont szükségessé vált jelenléte.
Amun ha emlékeztek megjárta szó szerint a poklot és a sok démon és a titok túlpörgette rendszerét végül picit bekattant, úgyhogy le kellett láncolni. Na innen folytatjuk... :D

Eleinte féltem a könyvtől, Haidee karaktere nem volt rám igazán nagy hatással, helyesebben nem győzött meg én kedvelhetem még ezt a lányt. Ritka alkalmak közé tartoznak az előre unszimpatikus karakterek, szerintem minden 100. könyvben van ilyen, Haidee simán elérte nálam az Éjsötét lelkekben. Meg kell mondjam kellemes meglepetést okozott, ahogyan a karaktere elkezdett kifejlődni és jobban megismerhettem rájöttem mennyire sokrétű. Haidee is szenved belül, őt is eszi a démona, valamint számos érdekes meglepetéssel szolgálta a lány. Az egyik legunszimpatikusabb karakter helyéről átment egészen az eddigi egyik legkedveltebb női szereplőim közé. Egyáltalán nem az erős női jelleme, vagy eszessége miatt, nem. Annyira sokrétű és érdekes a lány, hogy óhatatlanul kíváncsi voltam mi rejlik még mögötte. Nagyon megszerettem olvasás közben. Ne ítélkezzetek felette, könnyebben megértitek indokait.

A két főhős párosa eleinte érdekes volt, nem ellenkeztem, mert Haidee-t senkivel nem tudtam volna elképzelni, hiába utalt az írónő más karakterekre. Ahogyan említettem maga a karakter nem fogott meg úgy ahogyan kellene. Most sem csalódtam, hiszen Showalter megint bebizonyította jó páros lehet két szélsőséges szereplőből is, ugyanúgy, mint akiknél már működik a kémia. Értem Haidee veszélyt jelent a fiúkra, de minden lappal beleláttunk érzelmei mögé. Nem olyan rossz lány, mint beállítja magát. Gyűlölete pedig félreértésekben és rossz meggyőződéseken alapul. 

Többi szereplő szintén kitett magáért. Fiúk hősiesen védelmezték legjobb barátjukat, noha bizonyos dolgokról kiderül ég világon nem volt értelme, pont ezért volt szükség rá. Kamilláztam miért jó ez, viszont bizonyos szinten érthetővé válik...

Történetileg most sem csalódtam Showaltertől, ismét kaptam azt a szintet amit szerettem és ezt a kötetet majdnem annyira megszerettem, mint Lucien történetét. Eleinte a két karakterre fókuszál a sztori, hogyan viszonyulnak egymáshoz, lassan a fiúk is belépnek újabb érdekes csavart hozva a történetbe. Amun pedig igazán kedves és kedvelhető démonná válik. Bírom ahogy a démonok szelídülnek és felismerik mit keresnek a másikban. Kissé furcsa páros, vonzott ez a hatalmas különbség a történetben, hiszen az urak egyik legnagyobb ellenségei a démonvadászok, ráadásul az egyik legnagyobb kerül fel a hálójukba. Vajon hogyan áll a fiúk mellé? Hogyan lehet a két ellentétes személyiség igazán boldog? - Kettőjük között végig izzott a levegő, innentől már nem is volt kérdéses hogyan válhat szerelemmé minden közöttük. Másfelől a lány is elkezdett Amunhoz simulni, hiszen egy múltbéli alakot ismert fel benne...

Rendkívül lenyűgözött ez a kötet is, hiába imádom Gideont, nekem ez a kötet sokkal jobban tetszett. Ha aggódsz Amun miatt, esetleg Haidee taszít, azt mondom olvasd el, mert lehet hatalmas meglepetést okoz neked is a könyv.

Kinek ajánlom Showalter rajongókon kívül? - A paranormális romantika rajongók mellett és Kenyonosoknak és Ward, Adrian olvasóknak is szívesen ajánlom. Ha esetleg nem olvastál előző köteteket és itt szeretnél kezdeni, hajrá! Nem feltétlen szükséges minden könyv ismerete, szerencsére Showalter eléggé sokszor leírja mi történt kivel és érthetőek önállóan is a könyvek.

Nyereményjáték


A mostani játékban ahogyan látjátok párhuzamosan fut a két könyv turnéja. Gideon démona, Hazugság a turné erejéig minket is megszállt.  Ez azt jelenti, hogy minden állomáson találtok egy-egy állítást a sorozattal kapcsolatban, amiről el kell döntenetek, hogy igaz vagy hamis. A helyes választ a Rafflecopter megfelelő részébe kell beírnotok.

A kiadó felajánlásával mindegyik könyvből egy példányt sorsolunk ki a helyesen válaszolók között.

Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Kérjük, hogy levelünkre 72 órán belül válaszoljatok, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk! A kiadó csak magyarországi címre postáz.

Igaz vagy hamis az állítás? - Az Alvilág Urai eredetileg az Istenek védelmezői voltak.


Állomáslista:

Éjsötét lelkek:
02.22 CBooks

Éjsötét titkok:
02.23 CBooks
02.26 Insane Life

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése