Ads

J.T. Geissinger: Beautifully Cruel - Gyönyörűen kegyetlen

A Könyvmolyképző Kiadó jelentette meg J.T. Geissinger: Beautifully Cruel - Gyönyörűen kegyetlen regényét, melyben egy törvényen kívüli, titokzatos maffiafőnök és egy jogi vizsgáira készülő pincérlány élete fonódik össze visszafordíthatatlanul. Kövesd az állomásokat és a játék megfejtéséért cserébe esélyed lesz megnyerni a könyvet a kiadó felajánlásában. 

 

J.T. Geissinger


Beautifully Cruel - Gyönyörűen kegyetlen


(Gyönyörűen kegyetlen 1.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: maffia romantikus
Megjelenés ideje: 2024.
Fordította: Őri Bettina
Oldalszám: 392
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
„– Nem vagyok hozzád való – mondja lágy hangon.
– Nem élek normális életet.”

Alfa (főnév):
1) A legmagasabb rangú egyed a hierarchiában.
2) A legbefolyásosabb férfi a csoportban.
3) Liam Black

Idegen volt számomra. Egy sötét és veszélyes jelenség, aki egy esős éjszakán kilépett az árnyékból, hogy megmentse az életem. Nem tudtam a nevét, és azt sem, hogy honnan jött. Csak azt tudtam, hogy az ő karjai között az egyetlen hely, ahol valaha is biztonságban éreztem magam. De a biztonság csupán illúzió.
Nem minden megmentő hős is egyben. És ahogy az hamarosan világossá vált előttem, meg kell fizetni az árát annak, ha egy alfa menti meg az életed. Liam Black kért is tőlem valamit cserébe.

Az év legfordulatosabb szerelmi története.
Tudd meg, hogy létezhet-e igaz szerelem ott, ahol minden sötétnek tűnik!

Igazából Kelly - aki a Kelly és Lupi olvas egyik bloggere - győzött meg, hogy nekem tetszeni fog ez a könyv. Helyesebben ő ajánlotta be és gyorsan el kellett olvasnom. Nem tudom mit vártam, de egyet biztosan állítok, hogy nem ezt amit kaptam. Valami nagyon maffiás, nagyon alfa hímet, főleg, most, hogy az A/B/O kategória elkezdett teret hódítani és természetesen nagyon kegyetlen könyvet. Ehhez képest a könyv igazán másról szólt és mást is nyújtott, inkább amikor kést vársz a másiktól és helyette váratlanul virágcsokrot ad. Sokkal lágyabb, összeszedettebb volt mint elsőre sugallja.
Akkor vágjunk is bele.

A történet egyszerűen indul, Tru egy kávézóban dolgozik suli mellett és munka közben kelti fel a figyelmét a jóképű sötét fazonnak, aki nyilvánvalóan a lány miatt jár be és nem az egyedi kávé miatt. Ez Liam. Ő próbál jó fiú lenni és nem becserkészni a nála jóval fiatalabb lányt, azonban minden próbálkozása sikertelennek bizonyul. Végül beadja  a derekát, persze olyan macsó pasisan, Tru pedig többet várna tőle és ezért kezdetét veszi a macska egér játék, amiben Liam fut Tru után, aki addig nem hajlandó igent mondani, amíg a férfi komolyan nem veszi és nem csak egy éjszakára, végül csak sikerül tőrbe ejtenie Liamnek a lányt kis játékaival. Hogyan, az maradjon a könyv titka még. :)

 

A történet romantikusok között eléggé pörgősnek vehető, két főszereplő folyamatosan mozgásban van az események során, ezért nem tudtam elunni és eléggé gyorsan is olvastatta magát. Egyszerűen kíváncsian várod a két főhős hogyan küzd kölcsönös érzelmeivel, miközben Liam nyomában loholnak. Na nem a rendőrök, hanem mások. Akik ártani akarnak a férfinak és azt hiszik képesek többek lenni nála. Persze egy igazi férfi nem adja csak úgy a nőjét, Liam pedig egy igazi alfa aki nem hogy nem adja, bármi áron megvédi akkor is amikor éppen Tru nem akarja látni.

Most pedig kitérek Tru karakterére. Miatta nem lett 5 csillagos az élmény. Hát nekem ez a jaaaj nem érj hozám mert nem vagyunk kapcsolatban, amúgy bejössz, de neeem dolog nagyon nem tetszett. Ott volt 28 napig, a pasi már szerintem sajátosan csaknem lehozta a csillagokat és jaaaj neem, mert nem akar elköteleződni. Ráadásul sokszor indokolatlanul sokat problémázik. Valami oknál fogva úgy érzem ezzel a lánnyal való életben nem igazán lennék jóban. Szép, állítólag okos, de úgy hisztizik, hogy elvette a kedvem néha az örömtől is. Lehet én látom így, azonban tagadhatatlan - vele abszolút semmilyen szinten nem voltam képes azonosulni. Fél úton Liamnek azért szurkoltam, találjon valami jobb nőt. Habár tudtam nem így le, reménykedni lehet. 

Láthatjátok Tru nagyon nem lett kedvencem, viszont a történet és Liam kárpótolt ezért az apróságért. Történetileg látszólag jól össze van szedve, olvasmányos és nem a függöny csipkéjéről olvasunk 5 oldalon keresztül és utána lezavarja pár percben a lényeget. Rendesen felépített világ, részek összefüggenek és a végén a csavar sejthető, mégis már elhiszed az ellentétjét, bevetted sunyi módon, erre utolsó pár lapon az írónő szadista módon nevetve vágja az olvasó arcába a legnagyobb sejthető klisét. Imádtam ezt a részt, még újra is olvastam.

Mielőtt elkezded, már most leszögezem, ha egy pergős dark romance, maffia főnökös cuccra vágysz akkor ez nem az. Nem dark romance, egyáltalán nem sorolnám bele a kategóriába. Vannak a könyvben fegyverek, vér és némi gore cucc, illetve stockholmra hajazó, tényleg maximum hajazó rész, de nem olyan mértékben ami indokolna egy dark romance jelzőt. Sok maffia könyvet olvastam és ez inkább a mezei mob romance kategóriát merítette ki, viszont annak remek volt. Viszonyításképp, ha a Sempre tetszett, akkor ez is, ha a Papírhattyúhoz hasonlítod akkor abban több volt a dark romance kategórába eső rész, mint itt. Tényleg laza maffia románc és néhány túlfűtött részt leszámítva nem egy instant erotikus könyv, ami másról sem szól, csak a másik szexi hátsójáról és nyílásairól. Nem, megtalálta az írónő a kellemes közép utat és egyensúlyban tartotta a könyv történetét és a túlfűtött elemeket.

Összegezve nekem tetszett a történet és Liam, habár Tru olyan amilyen valami megfoghatta benne. Igazából gyorsan olvasható, kellemes kis könnyed történet, amit semmiképpen ne gondolj túl a leírást olvasva. Engedd el magad és olvasd. Remek kis romantikus, itt-ott túlfűtött sztori, mégsem viszi el az egymáson ugrálás olimpiai akrobatika világába az olasót. Az erotikus skálán nálam 3/5. :D


Nyereményjáték:

Minden állomáson felteszünk egy kérdést, amit könnyedén megválaszolhattok, ha előtte elolvassátok a regény beleolvasóját. Kérjük, a válaszokat írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő sorába!
Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljanak, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.

Mai állomáson a kérdés: Hány hónapja jár a titokzatos idegen Truvy munkahelyére?

a Rafflecopter giveaway


Állomáslista:
08.20 Kelly és Lupi olvas
08.22 Betonka szerint a világ…
08.24 Insane Life

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, ami über szuper titkos. Na jó, azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése