Ads

Kerri Maniscalo: Kingdom of the Cursed – Átkozottak királysága

Megérkezett a Gonoszok királysága várva várt folytatása: az Átkozottak királysága. Főszereplőink, Emilia és a Harag útja ezúttal nem máshova vezet, mint a pokolba. A fiatal boszorkány mindent megtenne annak érdekében, hogy ikertestvérének gyilkosát felkutassa, ezért szövetséget köt magával az ördöggel. Új titkok, új helyszín, egy mindent elsöprő szerelem. Tarts te is a bloggereinkkel, és ha helyesen válaszolsz a kérdésekre, akkor lehet, te leszel a szerencsés, aki megnyeri a Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából a könyvet! 

Kerri Maniscalco

 

Kingdom of the Cursed - Átkozottak királysága


(Gonoszok királysága 2.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj:PNR
Megjelenés ideje: 2024.
Fordította: Papp Fruzsina
Oldalszám:408
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Egy ​nővér. Két bűnös herceg. Folytonos megtévesztés némi bosszúval fűszerezve… Üdvözlünk a pokolban!
Miután eladta a lelkét, hogy a Gonoszok királynéja legyen, Emilia a Harag hercegével a Hét körbe utazik, ahol kitárul előtte a bűn csábító világának kapuja. Megfogadja, hogy bármit megtesz, hogy megbosszulja szeretett testvére, Vittoria halálát… még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy jegyességre kell lépnie a Kevélység hercegével, a démonok királyával.A Gonoszok udvarának legelső szabálya? Ne bízz meg senkiben! A csalárd hercegek, fényűző paloták, titokzatos meghívók és ellentmondásos nyomok között Emilia magányosabb, mint valaha. Megbízhat egyáltalán Haragban, aki szövetségese volt a halandók világában? Vagy a herceg veszélyes titkokat rejteget a valódi természetéről?
Útja során Emilia minden elképzelhető próbatétellel szembekerül. Vajon megleli a mágikus tárgyakat, amelyek feloldják a múltja talányait, és megadják a válaszokat, melyekre vágyik…? Vesd bele magad a szenvedélybe!

 

Mivel az első könyv, leszámítva néhány elemét és nem túl hihető részét, ami nem a fantasy része, hanem az írónő kulturális hiányosságaiból fakadó elem, nekem igenis tetszett. Bírtam Haragot, habár Emilia sokszor kiakasztott, legelsőre pont miatta nem lett 5 pontos az értékelésem, mégis muszáj volt tovább olvasnom, mert maga a történet megfogott. Most a főhősnő nem a szívem szottya, na akkor mi van. Ha jó a sztori akkor én el tudok vonatkoztatni. Ráadásul reménykedtem Emilia karakterfejlődésében és abban, hogy végre igazán démoni dolgokat is látunk. Úgyhogy az előző rész igen ígéretes vége után újult erővel kezdtem a könyvet.

A könyv azzal indul rögtön, ahol az előzőnek vége lett. Emilia lezuttyant a pokolba és különböző testvérek erejüket fitogtatják, mint a pávák a tollukat, hátha a leányzó beadja a derekát. Hát nem. Emilia hősiesen helytáll. Helyesebben helytállna, ha nem csábítaná Harag és folytatnák ezt a furcsa vonzalmat, amiben Harag szerelmes a lányba, Emilia belé, de az túl könnyű lenne ezért letagadja. Persze Emilia fejébe vette, hogy megtalálja testvére gyilkosát és ezért ő mindenképpen hozzá fog menni AZ ördöghöz. Így csupa nagybetűkkel. Ezt természetesen Harag képébe dörgöli. 

Na akkor Haragról. Imádom még mindig, egyszerűen minden szavát ittam és ah. Nagyon nagy kedvencem lett. Valahol sajnálom a könyvet és Haragot, hogy ilyen buta a főhősnő, de ez van. Úgyhogy ha lehet mondani, Harag eléggé rendesen elviszi a könyvet a hátán. Megismerjük több oldalát, illetve mennyire aggódik és védi Emiliát. Az olvasó számára eléggé gyorsan nyilvánvalóvá válik, hogy Harag nem hazudik érzései kapcsán és tiszta szívből, mármint ami helyén van, szereti a lányt. Ráadásul tanítani kezdi és komoly erőfeszítéseket tesz Emilia egészsége megőrzése céljából és a lányt mindenhol védi, akár hová is lépjen. Egyszóval Harag igazi könyves álompasi, hozzá képest sokan elbújhatnak. Imádom!

Aztán itt jön ami miatt viszont pontot vontam le és kő kemény szó cunamit tudnék indítani, na ez nem más mint Emilia. Te jó ég! Számomra az egyik legidegesítőbb női karakter. Okos? Nem, annyi esze van, mint egy marék szalmakrumplinak. A végén a nagy csavarhoz minden előtte van, már könyv első negyedén mondtam ez lesz a vége, erre a végén ő rácsodálkozik. Komolyan meglepődik azon, ami orra előtt van. Hagyján, még ezzel is el lettem volna viszont a viselkedése kiakasztott. Nem kicsit. A könyvet végig hisztériázza. Minden mondatában Haragban a rosszat látja, ha mégis rájön szereti Haragot és nem ámítás, akkor gyorsan kifogást keres. Mindene megvan és csak úgy huss, engedi ki a kezei közül és mellé hisztizik. Fél úton én lehet megvertem volna ezt a lányt. Mindent ezüst tálcán kínálnak neki, minden megoldást megmutatnak neki, tanítja, óvja, védi Harag. Erre mi a hála? Na majd jól megöllek és a cipőm talpán is a kosz többet ér. Aztán miután képzeletben megfojtottam, könyv végén még magamat is felakasztanám az első nádszálra. Úgyhogy a legnagyobb visszatartó erő, az bizony maga Emilia. - Mással is beszéltem, kiderült őt nem irritálta ennyire. :D

Ha a két főszereplőt, vagyis Emiliát nem nézem, akkor a sztori maga pörgős, összeszedett és mindent megtestesít, amit egy ilyen paranormál romantikus könyvtől elvárok. Megismerünk más gonoszokat, belekeveredünk intrikákba és más uradalmakat is megismerünk a gonoszok birodalmában. Emellett Harag oktatásai is egészen ügyesek és tetszik ahogyan jobban megismerjük a Harag sötét oldalát, miközben látjuk valójában mennyire odaadó. A forróbb hangulatokból sincs hiány, egyre több szerepet kap Harag teste és testrészei szépen sorban, mindig csak egy kicsit, nehogy túl jó legyen vagy hamar lelője az írónő a poént. Azt mondom a könyv negyede forróbb jelenetekből áll, negyede hogyan tanul Emili, negyede intrikák és végül egy negyed minden másról. Viszont jobban megértjük a miérteket, miért jelent meg Harag Emiliának, miért olyanok, amilyenek és mi a mozgatórugójuk. Szerintem a kötet nagyban hozzájárult a karakterek megértéséhez és itt most főleg a nagyurakról beszélek. Bizonyos estélyeken többet mesélnek róluk, találkozunk velük és érthetőbb hogyan hatnak rájuk a saját bűneik. Ezek a részek nagyon tetszettek és kifejezettem jó szájízzel tettem le végül a kötetet.

Összességében tetszik a könyv, mert remek a történeti része és tetszik amerre halad. Egészen magával ragadott és most már tuti fogom olvasni az utolsó részt is, mert már kíváncsi vagyok, főleg a második kötet végének tükrében hogyan alakul a két főhős sorsa. A könyv közben Harag nagy szerelem lett ismét, talán nagyobb mint valaha, miközben Emilia szerintem a képzeletbeli létra aljára kúszott. Remélem mindezt helyre fogja hozni az írónő az utolsó részben. Ajánlom neki, mert azért Harag ettől sokkalta jobbat érdemelne, meg a lánynak sem árt egy kis kedvesség. Ha mindez ehhez a ponthoz fog vezetni, akkor boldogan fogok a következő részbe csapni. Mindemellett ahogyan írtam, nem tudtam letenni a könyvet és folyamatosan olvastam. Nagyjából fél nap alatt felfaltam az egész történetet. Úgyhogy minden rossz mellett, határozottan sok, mi több lényegesen több benne a jó rész. Pont ezért merem szívből ajánlani, kivéve ha karakterek el tudják venni a kedved. No ez sem biztos, mert mint írtam, van aki bírja Emiliát.


Nyereményjáték

A nyereményjáték Dante: Isteni színjáték című művébe kalauzol el benneteket Babits Mihály fordításában. Az idézetek alapján meg kell fejtenetek, hogy a “Pokol” című részének melyik énekében hangzanak el az állomásokon olvasható sorok. A megoldást számmal és betűvel is beírhatjátok a Rafflecopter doboz megfelelő sorába.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

Mai játék: “Oly helyen voltunk, hol már zaja hallik a tulsó körben hulló nagy vizárnak: olyan zaj, mint a méhkas hogyha zajlik, mikor kiválni hármat láttam árnyat együtt azoknak egyik csapatából.”
 
 
Állomáslista: 
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, ami über szuper titkos. Na jó, azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése