Ads

Honey & Clover dráma

Éppen Honey & Clover taiwani drámáját keresem, hátha le van feliratozva angolra valahova már.
(Közben meg is leltem, ha raw és soft subnis, de legalább látom az első részt.)

Japánul láttam a drámát egy darabig. Aranyos úgy is. Animét nem láttam. Ha jól tudom itthon Méz és Lóhere címen fut? Lényegtelen. A mangából készült taiwani dráma ígéretesnek bizonyul ,nagyon is.

Joe Cheng alapból jó választás a főszerepre. Ugye az It started with a kissben is jól játszotta a komoly fiú szerepét. Ha a háttérben még 8x is vették fel, mert elnevette...
Most még várok pár drámát. Újabbakat. Taiwaniakra vagyok eléggé ráállva. Pedig a Zettai Kareshit meg kéne nézni.
Jha! Meg Hana Yori Dango moviet várom. Utána a koreai versiont. XD


SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése