Ads

Kezdet + NS

Nah akkor hali. Lehet itt aktívan blogoskodom. Hozok régebbi blogokat.

Előszöris másik blogom/My other blog:
toffy-chan.livejournal.com

NS... Eléggé érdekes volt. Sosem mentem még el, hogy előtte igyak. Jó kedvem volt és pörögtem.
Később sajnos egyenesen lement a kedvem, mert felszakítottak egy friss sebet. Nagypapám 1 hete halt meg aznap és kiborultam. Totálisan. Kifelejövet egyik alkalommal találkoztam egyik rég nem látott ismerősömmel. Akire nem számítottam. Nagyon megörültem neki. Egyik ismerősét hozta. Utána fotózgatás. Akkor jó kedvem lett. Mert addig sem a magam kis bánatával foglalkoztam. Aztán barátnőm ismerőse meg kiütötte magát. Úgyhogy ott voltam egy picit. Meg iszonytatosan fájt a fejem is. Nagyanyám szerint az időjárás az oka...
Na mind1... Egyenlőre ennyi.
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése