Ads

Jennifer L. Armentrout - Pure

Hosszú kihagyás után folytattam. Most teljesen bűvkörébe vonzott. Talán jobb, hogy hagytam akkor, mert spoileres olvasás híve voltam sokáig, mostanra nem. Elfelejtettem mit írtak akkor.
Az oldalszám 330, de megtévesztő ez, mert pocket book esetében úgy simán 400-500 oldal lenne. Nagyalakú, szép fehér papíros sorozat. Nagyon szép, esztétikus.
Mostanában elakadtam olvasással, mindenbe belekezdtem, aztán ott hagytam. NA, ezt nem.

Jennifer L. Armentrout

Pure

(Covenant 2.)

Kiadó: Spencer Hill
Besorolás: YA
Kategória: mitológiás, istenes, romantikus, fantasy
Kiadás éve: 2012
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Angol
Oldalszám: 330
Megtetszett? Itt beszerezheted.

Majdnem egy év után folytattam. Elég hosszú idő, de azóta persze egyszer újra is olvastam első kötetet. Sorozat nagyon sokszor megkapja, hogy szinte teljesen Vámpírakadémia koppintás. Mivel nekem az annyira nem tetszett, mint ez, ezért nekem mindegy is mire hasonlít. Az első kötetben később valóban észrevettem ezeket, de másodikra teljesen nyoma veszik iskolát kivéve meg az alap felállást. Szólok előre lehet lesznek kisebb spoilerek. Így második kötetnél nem hiszem olyan nagy lehetne még.

Alexandria folytatta gyakorlást Aidennel, amit előző kötetben elkezdtek. Anyja megölését nehezen emésztette meg, de ezzel saját maga sincsen tisztában. Kissé poszttraumatikus viselkedése van néha. Erre Aiden valamint Seth is felfigyel, ezért próbálják felvidítani. Újabb támadások érik az iskola lakóit. Daimonok miatt szigorú intézkedéseket vetnek be. Tisztavérűek felügyelettel, félvérek pedig csoportosan teljes megfigyeléssel, ellenőrzéssel mehetnek ki iskolán kívülre. Alex és Aiden elmennek állatkertbe. Jaaahjj! Ez egy roppant cuki jelenet volt. Valóban... Végül csókba és egy szerelmi vallomásba fordul át, amit Aiden nem viszonoz sőt... Ezért Alexel megszakít minden kapcsolatot. Jön a depis rész, meghal Alex legjobb haverja. Itt én is elpityeredtem... Ezek miatt egyre közelebb kerül Sethez. Seth ugye Alex másik fele, akivel egy napon világhatalomra törhetnek. Seth igazi bunkó, persze azért humoros is tud lenni és önmagán kívül nem szeret igazán senkit. Így kerülnek a tanácshoz, begyöpösödött Tellyhez közel, akit péklapáttal ütnék...
Orákulum pedig jósol. Valamit, amit még nem értünk.

Nem túl rózsás képet fest szereplőink felé a könyv. Ebben a részben egy tisztavérűt megöl a tanács amiért szerelmes volt egy félvérbe. Alex hiába szereti Aident, ha rájuk is ez vár igazából. Főleg ameddig a "szaporodási törvényt" el nem törlik. Tanács egy része ezt szeretné, hiszen sokak életét keserítette már meg ez. Alexel kapcsolatban is van egy érzésem, hogy csak el akarják tusolni ő is egy félresikerült gyermek, hulladék akinek nem lenne szabad léteznie. Ugyanis tisztavérűek meg vannak győződve, sosem keveredhetnek félvérrel, mert az abnormalitáshoz vezet. Mivel Alex anyja ember volt, Laaden pedig elmeséli Ő is ismerte Alex édesapját, sőt jóban voltak jóval Lucien előtt (ő a mostoha papa), ezért saját véleményem szerint Alex sem csak félvér, hanem 3/4 részben isteni vér van benne - tanács - Telly egészen biztosan - el akarja tusolni.

Még mindig nagyon vegyesen érzek a történettel kapcsolatban, de ez pozitív érzés.
Szereplőkkel nincs bajom, sőt első történet ahol szerelmi háromszöggel egyet tudok érteni. Miért is?
Alex félvér elvileg, aki őrszem akar lenni. Imádom, mert nem egy nyafogós karakter. Inkább kezében a kés, alma vagy bármi amivel dobni lehet, nála minden fegyver. Az is ami nem az. Ha összejöhetne Aidennel most, "ébredés" előtt, akkor szolga lenne, nem lehetne teljes erejében. Akkor majd kedvére nyírhat ki bárkit. Legalábbis ezt várom majd el tőle. :D
Aiden tisztavérű Hematoi. Szintén őrszem, pár év van közte és Alex között. Kötetben egyértelmű ha most együtt lennének, akkor őt Telly minden további nélkül ott helyben kinyíratná, amiért a "szaporodási törvényt" megszegte. Logikus és egyben kivételesen bölcs volt otthagynia Alexet. Ha nem teszi, akkor sokkal nagyobb baj lenne rájuk nézve.
Seth szintén félvér. Alexel ezért nincs probléma közöttük. Tény egy nőcsábász idióta, de sokszor igaza is van bizonyos dolgokban. Képtelenség nem szeretni őt. Főleg a kapocs miatt egyértelmű Alexel nem maradt közömbös. 
Később úgy érzem ez egy jó indok lesz, hogy Alex valójában Sethel volt, mikor elrendezik és szerintem eltörlik "szaporodási törvényt" akkor szabadon lehet Aidennel. Addig viszont Alexet pillanat alatt szolgasorba küldenék, Aident pedig megölnék. Úgyhogy valahol logikus is itt a miért, viszont érezhető Alexnek nem Seth van szánva... :) Azért persze Seth meg hiányozna ha nem lenne.

Történet végig pörgős, van benne szerelem, intrika, ármány, elnyomás, politika, befolyásolás stb... Hahaha
Legvégén a fúriák számomra pedig... Nyamiii. :D

Pozitív: Történet, karakterek mindenképpen.
Negatív: Talán egy két helyen éreztem, hogy nem kéne, de ezen kívül faltam lapokat, mint nyuszi a salit.
Kinek ajánlom: Aki szereti Armentroutot megpróbálkozhat vele. Van benne minden mint a vegyesboltban. :) Nincsenek vámpíírok, de helyette szexi tisztavérű, félvér isten gyermekek és daimonok igen.


Pontozás:
Történet: 5/5
Leírás: 5/5
Karakterek: 
    Alexandr: 4/5
    Aiden: 4/5
    Seth: 5/5
Humor: 5/5 
Összesen: 5/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése