Ads

Emma Chase - Fejvesztve



Emma Chase


Fejvesztve


(Behálózva2.)
Kiadó: Athenaeum Kiadó
Műfaj: Felnőtt
Kategória: romantikus, erotikus
Megjelenés ideje: 2014
Olvasott nyelv: Magyar
Fordította: Szieberth Ádám
Oldalszám: 280
ISBN: 9789632933573
Pont: 4/5
   Kate Brooks és Drew Evans története egy hamisítatlan love story. Ám amikor egy szép napon váratlanul megjelenik az életükben a titokzatos harmadik, az idillnek egy csapásra vége szakad, hőseink élete pedig fenekestül felfordul… A Behálózva folytatásában ezúttal Kate mesél nekünk arról, amivel egyszer minden szerelmes szembesül: a hosszú távú kapcsolatok édesen gyötrelmes buktatóiról.
Emma Chase legújabb regénye vicces és tanulságos mese az egyre mélyülő szerelem mindent elsöprő erejéről.



Miközben még mindig a szakdolgozatommal foglalatoskodok, szakítok néhány órát olvasásra. Ha lement az egész ígérem más könyvekről és hosszabb bejegyzések lesznek.

Az első kötetet nagyon megszerettem, elején Drew unszimpatikus volt, de idővel megszoktam a kissé kelekótya és bohókás karakterét. Aztán vele szemben ott van Kate, aki egy sokkal komolyabb személyiség, tudja mit akar, ráadásul, mivel ha már ezt az értékelést olvasod, nyilván olvastad az első kötetet is, szóval egy hosszú kapcsolatból lép ki részben Drew miatt. Természetesen vannak fenntartásai és elején nem is szeretné a férfit visszafogadni, de hát a női szív is megenyhül. (Sok-sok csokitól még jobban.)

A Fejvesztve könyv könnyen olvasható, néhány óra alatt be lehet fejezni, szerintem tökéletes délutáni szórakozásra vagy akár egy hosszabb utazásra is.

A szereplők:

Elején minden rózsaszín köd, csodálatos és tökéletes. Ahogyan egy házasság kezdetét elképzelnénk. Ennek villámcsapásként szakad vége, amikor Kate terhes lesz, Drew pedig igazi rohadékként elküldi és a lány úgy érti, hogy vetesse el a gyereket.

Kate karaktere valamivel komolyabb, szegény lányt itt tényleg sajnáltam, mert jó nagy slamasztikában hagyja ott az újdonsült férje. Ott van terhesen és egyetlen utat választja, hazaköltözik szüleihez. Persze az ex is megjelenik, némi romantikát remélve, de sajnos Kate szíve már nem érte dobog. A lánnyal nincs semmi különös bajom, logikusan cselekszik, megfontoltan és szerintem az ő helyében én is pont így reagáltam volna.
Bár az egyik jelenetnél nem igazán értettem, ha tudja terhes, minek iszik?

Drew mindig kapkod, elhamarkodottan cselekszik vagy ítélkezik, ráadásul olyan pofont ad a lánynak lelkileg, hogy szegény egyből elmenekül. Tudjuk már Drewról, sajnos néha forrófejű és előbb reagál, mint gondolkozik. Nah itt is pont ez történik. Naná, ő az a srác, aki a kisbetűs részeket tuti nem olvassa el. Minek az…

A többi mellékszereplőt most is imádtam, például Alexandra az egyik nagy kedvencem Mackenzivel együtt. :D Most sem csalódtam bennük.

Történetről:

Aranyos, kedves történet, de szerintem nem volt annyira csattanós vagy tartalmas, mint az első rész. Persze meg volt a sajátos hangulata, amiért valakinek ez fog jobban tetszeni.
Néhol túl gyorsnak, másik helyzetben túl lassúnak éreztem az események történését. Nekem a gyerek érkezése gyors volt, utána lassúnak tűnt, amíg a végkifejlethez értünk.
Egyébként minden más tetszett. Sok érzelem van benne és egy kicsit belekóstolunk milyen Katenek ott maradnia egyedül, terhesen. Számos emberből ez a rész több érzelmet is kiválthat.

Összességében tetszett, nem csalódtam benne, csupán annyit jegyeztem meg, az első kötet még ennél is jobban tetszett. A maga nemében ez is nagyon jó volt, csak ne várjunk annyi humort, mint a másikban volt.

Nyereményjáték:

Drew és Kate történetét jó néhány emlékezetes mellékszereplő színesíti. Játékunkban négy olyan karaktert szeretnénk megidézni, akik már a sorozat indító kötetében bemutatkoztak. A blogturné mind a négy állomásán találtok néhány mondatnyi jellemzést, és/vagy idézetet; a Ti feladatotok az, hogy e nyom alapján kitaláljátok a szereplők keresztneveit. Segítségül használhatjátok a könyves portálokat és bloggereink Behálózváról írt posztjait is.
(Figyelem! A kiadó csak Magyarország területén belül postáz! Ha a nyertes 72 órán belül nem válaszol az értesítő emailre, automatikusan újra sorsolunk.)

„...bronzvörös hajú, kék szemű, ötvenes hölgy (...) ő a St. Mary’s igazgatója.”



Résztvevő blogok:
10.11. - Angelika blogja
10.13. - Deszy könyvajánlója
10.15. - Kristina blogja
10.17. - Insane Life

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése