Ads

Laura Thalassa: Bewitched - Megbabonázva

Az Anassa Könyvek jóvoltából hazánkban is megjelent a nagy népszerűségnek örvendő szerző, Laura Thalassa legújabb regénye, a Bewitched - Megbabonázva. A Blogturné Klub bloggerei ennek örömére bemutatják ezt az ízig-vérig boszorkányos, gyilkosságokkal, szenvedéllyel és mágiával teli történetet, mely az Alkusz sorozat világában játszódik!
Tartsatok velünk, kövessétek a turné állomásait és vigyétek haza a kiadó által felajánlott nyereménykönyv egy példányát.

 

Laura Thalassa


Bewitched - Megbabonázva


(Megbabonázva 1.)
Kiadó: Anassa
Besorolás/műfaj:PNR
Megjelenés ideje: 2024.
Fordította: Kéri Andrea
Oldalszám: 480
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Megérkezett ​Laura Thalassa új boszorkányos fantasyja, mely Az Alkusz-sorozat világában játszódik!

Jöjj hozzám, Császárné…

A húsz éves Selene Bowers kétségbeesetten reméli, hogy bejut a Henbane-re, a különleges intézménybe, melyet fiatal boszorkányok számára alapítottak. A felvételi kritériumok egyike a természetfeletti erejével való kapcsolódás egy vadkalandon keresztül, ezért a lány egy utazást foglal Dél-Amerikába. Amikor egy gonosz erő célba veszi a repülőjét az égen, a különleges képessége életre kel, hogy megmentse, ám cserébe borzalmas árat követel: az emlékeit.

Ráadásul, amikor Selene felfedezi rejtélyes támadóját a dzsungelben, egy ősi gonoszt enged szabadjára: Memnont, az Átkozottat, aki ráadásul őt a régen elhunyt, áruló feleségével téveszti össze. Selene végül képes elmenekülni és megkezdeni a tanulmányait Henbane-ben, de amikor Memnon megjelenik a kollégiumban, és boszorkányokat találnak holtan az egyetem területén, gyilkos vádak és veszélyes összeesküvések kereszttüzében találja magát…

Imádtam az Alkusz sorozatot és reméltem valami hasonlót kapok, főleg ez az Alkusz világában játszódó bevezető rész győzött meg, hogy okvetlenül olvassam el. Rájöttem nem kellett volna ennyit várnom tőle és akkor még jobban élveztem volna, most nem szaladok ennyit előre, legyen elég túl magasra tettem a mércét és az Alkuszhoz hasonló könyvet szerettem volna és nem azt kaptam. Nem rossz, csak más. Illetve a Four Horsemen sorozatát is olvastam, attól viszont szerintem messze jobban sikerült ez a kötet, legalábbis mozgalmasabb a történet.

Először eléggé nehezen kezdtem a könyvbe, nekem nagy mumusom a mindent elfelejtek és amnéziás történetek. Valahogy ezek nem tudnak megfogni és instant taszítani kezdenek. Nincsen rá magyarázatom, egyszerűen nem az én műfajom ez a téma. Szerencsére ez a könyv hamar másik irányt vesz és egyre kevésbé fókuszál erre a tényre, inkább Selene erejére összpontosít és arra, hogy egy azon időben a memóriáját is elveszíti. Természetesen mindennek oka van és persze ahogyan lenni szokott, egy napon hangokat hall a fejében, ami nem normális, azonban az ő esetében nem is vészes.

Nekem valahogy hézagos Selene története, noha részben megértem, hiszen mint írtam sokat felejt, de annyira nekem nem tetszik, hogy így a karaktere lóg a levegőben és igazán nem ismerjük meg. Sőt egyáltalán nem ismerjük meg őt. A jelenére támaszkodhatunk, múltját homály fedi az olvasó előtt is. Ahogyan haladunk előre, saját korábbi jegyzetei tartják észben mik történtek vele és milyen eseményekre kell mennie. Egy átivott éjszaka repülőutat szervez magának, ami katasztrófába torkollik. Helyesebben kinek a szemszögéből? A karaktere vicces, néha idegesítő azonban valahogy mégis kedveltem őt. Nem tartozik kedvenc női karaktereim csapatába, de egészen jól megbékéltünk egymással.

Repülőútja alatt sikeresen felszabadítja Memnont... El is érkeztünk a férfi főszereplőhöz. Nem tudtam eldönteni vele mi a helyzet. Van benne egy rosszfiú kisugárzás, ami teljesen természetes, mégis ha a Four Horsment valaki olvasta, akkor Pestilence/Betegség könyvére emlékeztetett, helyesebben rá. Ugyanolyan nem tudom hová tenni karakter. Nagyon nyers, egyfolytában ki akarja sajátítani Selenét és koslat a lány után, mert meg van győződve a férfi, hogy a lány a régi nagy szerelme aki bezárta őt és miatta sínylődött fogságban, ezért hol meg akarja bosszulni, hol ősember módjára bánni a lánnyal és instant imádni a testét. Nem éreztem közelebb magamhoz a karaktert, mert nagyjából azzal ment el a könyv jó része, hogy nekem te vagy a nőm, tudom, érzem és hiába mondta a lány hagyjál békén, csak nem hagyta.

Illetve Selena sem igazán határozott. Sokszor nem mond nemet Memnonnak vagy éppen ha nemet mond a férfit egyáltalán nem érdekli. Inkább győzködi a lányt, hogy ő egészen biztosan a régi nagy szerelme. Évelődtem is, mennyire lenne figyelmeztető jel egy élő személy esetén, majd sajnos be kellett látnom, azt tanácsolnám bárki másnak, fuss amerre látsz és vissza se nézz. Ez a pasi őrült. Persze itt Selene is, úgyhogy végül is miért ne férhetne bele?

Néha a történet nagyon lassú, máskor pedig pont gyorsan történik minden. Elején nehezen indul, lassan mennek a lapok, Memnon megérkezésével pedig elkezd minden felpörögni, hirtelen megjelenik egy párduc, amit nem tudunk meg hogyan kerül Amerikába, ahogyan az iskola működését sem, majd Memnon megint Selene után kajtat, hogy légy az asszonyom. Közben még egy férfi karakter belép aki nem annyira számít, sőt nulla a kémia a Selene és közötte, de Selene minden álma a pasi, végül persze Memnon itt sem hagyja békén és ahogyan lenni szokott, tovább csigázva a történetüket bejött egy gyilkossági szál is, amivel felborzolja Laura Thalassa az olvasók kedélyét. - Mint olvashatjátok tartalmas könyv, tele van mindenféle lénnyel és igazából, ha nem veszel el a részletekben akkor meglehetősen izgalmas. Vérbeli paranormális, igazi klasszikus paranormális romantikus hangulata van. Nekem mégis hiányzik belőle valami. Nagyon könnyen elolvastam, a kezdeti nehézségek után elkezdtem falni a lapokat és miután a nem emlékezős részen túl tettem magam elkezdett tetszeni. Ha nem lettek volna a logikai bakik és kezdeti nehéz indulás akkor ez a könyv könnyen lehetett volna nagy kedvencem, sajnos emiatt nem lett akkora szívem csücske, mint például az Alkusz sorozat.

Összefoglalva nem rossz könyv, olvastatja magát és van egy klasszikus paranormális könyv feelingje. Mint említettem benne jócskán logikai bakik, hiányosságok és a szereplők közötti romantika is megkérdőjelezhető, helyesebben morálisan egészen biztosan. A történet viszont jó, pörgős, Selene többször az olvasó számára érthetően viselkedik, még ha nem is biztosan logikusan. A szituációjában az ő szemszögéből más átélni Memnont, múltat és mindent. Igazából élveztem az olvasást, egy idő után pörgettem a lapokat s sokszor a mellék karakterek, mint Selene barátnője, vagy a srác aki bejön neki emelnek a könyv hangulatán és sokkal jobb összképet adnak a lányról is. Úgyhogy folytatni fogom, mert kíváncsi vagyok milyen fordulatokat tartogathat még az írónő Selene illetve Memnon számára.


Nyereményjáték:

Mostani játékunk során híres filmes boszorkányokat keresünk. Minden állomáson láthattok egy képet, nektek pedig nincs más dolgotok, mint kitalálni az adott boszi nevét, majd beírni a rafflecopter megfelelő sorába. Extra pontszerzési lehetőségért pedig látogassatok el a Blogturné Klub blogjára és találjátok meg szókereső játékunkban minél több boszorkány keresztnevét.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

 
LINK a mai képhez


a Rafflecopter giveaway

 

Állomáslista:

10/05 Könyv és más
10/07 Insane Life
10/09 Zakkant olvas
10/11 Dreamworld 

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, ami über szuper titkos. Na jó, azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése