Ads

Előásott fanficeim... xD

Új témát csináltam ide, ez a második próbálkozás az elmúlt napokban.
Közben gondolkozom egy közösséget megmozgató terven is. Na még meglássuk mire jutok a gondolati szinttől megvalósításig. :D

Insane Life és a Toffy's Journal ami rendszeresen szerepel a blog címében saját kis nyünyükém. Avagy miért nem magyar a cím... - Unalmas leírás jön a nevéről, szóval akár ugorhatsz is egy bekezdést. :D 
A Livejournal volt első tényleges blogom amin rendszeres és aktív tag voltam 5 éven keresztül. Először Toffy's Journalnak indult az egész, mert oda saját kis dolgaimról írtam legfőképpen. Majd az Insane Life (kevésbé angolul tudók számára: elmebeteg élet) takarta az írásaim helyét amik nem személyesek voltak. Később összeolvasztottam a két blogot egybe és töröltem az első Insane Life-ot. Mikor ezt a blogot elkezdtem 2008-ban, az volt tervem itt, hogy sorozatokról írok és folytatom az "Insane Life" stílusában. Persze abbahagytam és Livejournalon folytattam 2011-ig. :) Tavaly élesztettem újra ezt a blogot. 

Ma elkezdtem átnézni és rábukkantam nagyjából 6 éve írt fanficeimre. Ezek az Insane Life cím alá tartoztak. Előre szólok, hogy japán rock zenén belül homoszexuális párosítások lesznek. Ráadásul van ami felnőtteknek szól. Szeretném ha ezeket figyelembe vennétek, majd ennek tekintetében nyitnátok meg ha érdekel titeket.

GazettE
The Webcam (angol - PG-15)

Lareine
Nyári búcsú (felnőtt) - Ezzel egy yaoi írásos versenyt nyertem... :D
Nem futhatsz el az emlékek elől (linket nem találom)

Pierrot
Beszélgessetek végre! (felnőtt)

X-Japan
Rózsák képei
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése