Ads

Levelet hozott a posta...

Kivételesen postai csomagbontásról írok. Nem tudtam szó nélkül elmenni mellette. :D

Legutóbbi könyves csomagbontásom megérdemelne egy külön videós bejegyzést, de megfelelő minőségű technikai eszközök hiányában sajnos csak képekkel szolgálhatok.

Néhány hete rendeltem jó szokásomhoz híven az amerikai Better World Books honlapjáról. Róluk azt kell tudni, hogy használt angol könyveket árulnak ingyenes szállítási költséggel és még Magyarországra hozatni is sokszor megéri. Nagyon kedvesek, probléma esetén rögtön segítenek és igyekeznek megoldani a problémát. Használt könyvek, ex könyvtári könyvek, minden. Csak figyelni kell az állapotára. Nekem mindig olyat küldtek, amilyet kértem. Ráadásul a könyvekből befolyt könyvet afrikaiak oktatására és könyvtáraikra fordítják, ezért külön jó érzéssel fogja el az embert minden egyes rendelése. Ha valaki költözik, megunja könyvét, könyvtárak helyhiányban szenvednek, akkor odaadják őket ingyen vagy alacsony áron és a cég ezt az összeget jótékonykodásra használja.

Mostani rendeltésemnél, gondoltam hős leszek, folytatom a Kenyon polcom kiegészítését (46 könyvnél járok), és ha van Kenyon Nick sorozatából (CoN), tuti jön velem. Naná hogy a harmadik és negyedik kötet nagyon jó áron volt náluk, az összes többi honlapot messze verték árban, minőségben. 
Nem sokkal később, még aznap kaptam egy mailt, hardback (keménykötés) kiárusítás van. Hóhó! Gyorsan jött velem Moning – Iced (itthon „Megnyílik az ég” csodavilág) és a nagy szívszerelmem, a Smoke Thief! Imádom azt a könyvet és már itt a blogon is írtam róla. Bejegyzésben is megemlítem, nekem keménykötéses változatban tetszene ez a könyv. Sajna a külső coverjét nem kaptam meg végül hozzá. T_T Nem baj, belül is meseszép, legfeljebb nyomtatok hozzá.

Eddig rendben is van, tök jó áron, négy könyvet kaptam. Amerikából kb 3 hét alatt szoktak itt lenni a drágaszágok.

Az igazi meglepetés csak a csomag megérkezésével együtt jött. Mivel két turnusban rendeltem ugyanazon a napon, úgy döntöttek, egyben postázzák ki az összeset. Gondolom nekik is jobban megérte.
Legviccesebb része a posta beérkezésével következett.
Hazaérek és mit látok? Egy oltári nagy sárga zsákot. Kérdezem a nagyszüleimtől, hát ez mi a fene akar itt lenni?
- Jaj kislányom, ez a csomag bizony neked jött, ma hozta a postás.
- … MI VAN?
- Hát mi is ezt kérdeztük, mit küldtek? Egész embert? Elköltözöl és ahhoz küldték?
*hosszas gondolkozás után* - Szerintem könyveket. Csupán azt nem értem, miért egy ekkora zsákban? Egyébként jól látjátok, ez egy standard M-es zsák, rá is van írva. :D

Miután kellően kinevettem magamat és bevonszoltam a zsákot olyan Mikulásosan és levágtam az ágyra, megpróbáltam elemezni milyen zsák, honnan jött. De a legfontosabb kérdés: Miért? 

Ollóval nekiestem és még nagyobb meglepetés ért. A zsákban ott volt postai csomagkészen, felcímezve, minden földi jóval ellátva a valódi könyvcsomag.
Akkor minek a zsák? Miért tettek címkét a zsákra is?
Mi elkezdtünk tippelni és sztorikat kitalálni.
1. Lusta volt a postás és inkább elküldték zsákkal együtt.
2. Gondolták több hasznom lesz nekem a zsákból.
3. Ha hóban, ködben elveszne, tuti megtalálják.
4. Biztos lopásgátlós, mert ha ezzel kisétálsz láthatatlanul, akkor kezet fogok veled.
5. Lusták voltak és csak ez jött Európa felé és akkor már így küldték.
6. A franciák voltak lusták és tovább küldték. (Ez tűnik logikusnak, mert francia felirat van a zsákon.)
7. Mindenki lusta, mert végül senki nem vette ki a zsákból.
Mikor végül kihámoztam a könyveket a zsákból, postai csomagolásból (titkon reméltem van még csomagolás), még nagyobb meglepetés ért.

Sajnos a SmokeThief külső borítója hiányzik, ahogy a képen is látszik, de a két Nick viszont Hardcover változatban jött! Na erre nem számítottam.
Gyönyörű állapotban van az összes könyv.

  
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése