Ads

Tara Sivec - Csábítások és Csemegék

A Könyvmolyképző jóvoltából jelenik meg a Tara Sivec - Csábítások és csemegék című könyve, ami nem csak szexi, de igen szórakoztató is. 
Claire szókimondó, humoros és - gyűlöli a gyerekeket. Murphy ezt nem hagyhatja, ezért ismerősei között neki születik először gyereke. Claire szemszögén keresztül kalandozunk végig a könyvben és természetesen megtudhatjuk, egy nő életéből mik nem hiányozhatnak. A csokoládé! … és Nyúl Úrfi sem.
A turné tagok többsége az egész könyvet idézte volna, ezért rendhagyó módon, minden turné állomáson egy-egy idézet vár titeket.


Tara Sivec


Csábítások és Csemegék 


Kiadó: Könyvmolyképző
Műfaj: Felnőtt
Kategória: romantikus, humoros
Megjelenés ideje: 2014.12.02 (elit)
Olvasott nyelv: Magyar
Fordította: Farkas János
Oldalszám: 376
ISBN: 9789633990513
Megtetszett? Megrendelheted itt.
Pont: 5/5
   Claire, a húszas éveiben járó, egyedülálló anyuka szeretne annyi pénzt összeszedni, hogy elindíthassa a saját vállalkozását, hogy a mocskos szájú, de (amikor alszik) imádnivaló kisfiának jobb életet biztosíthasson. Ezért kelletlenül beáll a legjobb barátnőjéhez, hogy segítsen szexuális játékszereket eladni.
Egyszer csak felbukkan a városban Carter, Claire hajdani egyéjszakás kalandja, aki örökre megváltoztatta az életét.) És bár egyedülálló csokoládéillatán kívül semmire nem emlékeszik Claire-ből, a lány gondoskodik róla, hogy ezúttal mély nyomot hagyjon a fiúban.
Carter leplezetlen döbbenettel veszi tudomásul, hogy van egy négyéves kisfia, Claire pedig attól pánikol, hogy álmai férfija rögtön menekülőre fogja majd, látva a terhességről árulkodó jeleket a bőrén és a nullához közelítő hálószobai tapasztalatát. Ám semmi ilyen nem történik. Ketten együtt mindent megtesznek, hogy eljöjjön számukra az „örökkön örökké”.
Az élet olyan, amilyenné teszed. Ha a tiéd vodkából, csokiból és vibrátorokból áll… hát legyen!


Értékelés:
Ez a könyv zseniális, egyszerűen imádtam. Számtalanszor találkoztam a könyv címével és más oldalak is ajánlották nekem, hogy olvassam el. Húztam az olvasást, végül angolul belekezdtem és letehetetlen volt, szinte odatapadt a kezemhez. Annyira nevettem és gurultam rajta, hogy már a rossz napjaimra tartogatott kedvenc könyvek között van. Mikor megtudtam kiadják itthon, több se kellett, már alig vártam. Nem, nem csalódtam benne, ugyanúgy élveztem, mint az első olvasásra és ismét nem bírtam letenni.

Claire monológja az elején fergeteges. Sokan magukra ismerhetnek, legalábbis én egy az egyben megtaláltam magamat. Ugyan ezek a gondolatok szoktak bennem kavarogni, miközben tudom, ha az ő helyzetében lennék, ugyan ezt tettem volna. Claire az egyik olyan karakter, akivel pár lap után képes voltam teljesen azonosulni és ha megkérdeznék melyik az a könyves karakter, aki lefest, gondolkodás nélkül Claire-t választom.
A monológján kívül kissé kétbalkezes, az élet áthúzta számításait és van egy fia, Gavin. Gyűlöli a gyerekeket, mégis neki csúszott be a leghamarabb.

Gavin az a gyerekkarakter, akit egy szóval össze szeretnék foglalni:  nagyon kész. Kész, mint a matek házi. Hihetetlen komikus jeleneteket eredményez minden megjelenésével. Sokszor amikor megjelent a színen Gavin, előttem a Két pasi meg egy kicsiből, Jake karaktere ugrott be.

Aztán ott van Carter, aki szintén nem százas, az tuti. Természetesen pozitív értelemben. Vannak igazi pasis beszólásai és ő is kiveszi a részét ebben a könyvben.

"Ez nem lehet igaz! A spermáim elárultak engem. Hirtelen láttam magam előtt a hímivarsejtjeimet, ahogy nagyban úsznak előre, és megszólalnak Bruce Willis hangján, mint a Nicsak, ki beszél!-ben. „Gyerünk, szedjétek össze magatokat! Ez a kis majom még nem is vette észre, hogy kiszöktünk az óvszerből! Hippijájé, rohadék!”
A Bruce Willis-hímivarsejtem kőkeményen nyomja, és azt hiszi, hogy ő John McClane a Drágán add az életedből. Ez az egyetlen magyarázat erre az iszonyatra." - Carter

Összességében imádtam! Potyogtak a könnyeim a nevetéstől és az idei évben olvasott könyveim közül biztosan az egyik kedvenc. Humoros, vidám, romantikus és abszurd jelenetekkel tűzdelt.

Előre szólok, sok benne a káromkodás, vannak benne vulgáris leírások és kicsit sok a „vagina” szó, de ha ezektől el tudsz vonatkozatni, esetleg nem zavar, akkor garantált szórakozás. A története egyszerű romantikus szösszenet, minden benne van a fülszövegben, ezért spoilerezés nélkül nem tudnék belemenni.
Mindenesetre, ha szakítottál, rossz kedved van, szerelmi bánatod, akkor kapd le a polcról ezt a könyvet és olvasd! Garantálom, hogy elszáll minden bajod és a nevetőizmaid fognak jobban fájni. :)

Játék:
A könyvben nagy szerepe van a csokoládénak és természetesen Claire kedvenc csemegéje is ez. Ezért pedig mindegyik napon egy édességet majszoló könyves karaktertől olvashattok idéztetet, nektek nincs más dolgotok, mint kitalálni a könyv címét. Minél több címet találtok ki, annál nagyobb esélyetek van megnyerni a kiadó által felajánlott három példány egyikét.
(Figyelem! A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseknek kiértesítést követően 72 órájuk van válaszolni az emailre, azután újabb nyertest sorsolunk.)

Mai idézet:
 “A számban érzett keserű íz ellenére majszolom a csokit, és azon töprengek, hogy korábban láthatatlan voltam.”

a Rafflecopter giveaway

Blogturné állomások:

11.12. - Deszy könyvajánlója
11.13. - Kristina blogja
11.14. - Kelly Lupi olvas
11.15. - Insane Life
11.16. - Angelika blogja
11.17. - Dreamworld
11.18. - Media Addict
11.19. - Bibliotheca Fummie
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése