Ads

Jennifer L. Armentrout: Opposition - Ellenállás

Hamarosan megjelenik a Könyvmolyképző kiadó jóvoltából a Luxen sorozat befejező kötete, az Opposition - Ellenállás. Végre megtudhatjuk mi lesz Katy és Daemon sorsa. Vajon elég erős a szerelmük ahhoz, hogy minden fájdalmon és nehézségen túljussanak?


Jennifer L. Armentrout


Opposition - Ellenállás


(Luxen 5.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Műfaj: YA
Kategória: romantikus, fantasy
Megjelenés ideje: 2015.06.04
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Miks-Rédai Viktória
Oldalszám: 384
Megtetszett? Megrendelheted itt!
ISBN: 9789633993569
Pont: 5/5
  Katy tudja, hogy a luxenek érkezésének éjszakáján a világ megváltozott.

Nem hiszi, hogy Daemon örömmel fogadja a saját fajtáját, hiszen a luxenek azzal fenyegetőznek, hogy minden embert és hibridet kiirtanak a Földön. Azonban a jó és rossz közötti választóvonal elmosódott, a szerelem pedig könnyen a végzetévé – mindannyiuk végzetévé – válhat.
Daemon mindent megtesz, hogy megmentse, akit szeret – akkor is, ha ez egyenlő az árulással.
Egy valószerűtlen ellenséggel kell társulniuk, hogy esélyük legyen túlélni az inváziót. Azonban amikor már lehetetlen eldönteni, ki van mellettük és ki ellenük, a világ összeomlik körülöttük. Talán fel kell áldozniuk mindent, a legdrágább kincsüket is, hogy a barátaik és az emberiség fennmaradását biztosíthassák…
A Földön háború dúl. És akármi lesz a vége, az életben maradottak számára a jövőben minden megváltozik.

Armentrout rajongóként már megéltem egy befejezést (Sentinel – Half-Blood sorozat) és vártam a szokásos szívlapátos Armentrout mozdulatra és szerintem kijátszotta azt a lapját, amire vártam. A sorozat és kötet végére lerágtam a tíz körmömet, de olyan lett, amilyet szerettem volna.

Katy és Daemon kapcsolata sok mindenen ment keresztül, számos megpróbáltatással találták szemben magukat és elérkezett a végső választásnak az ideje. Kapcsolatuk vajon kibír még egy újabb bukkanót? – Ezt természetesen a könyvből fogjátok megtudni. Mindenesetre izgultam a párosért, mert úgy érzem itt volt az egyik legmélyebb pont, előző kötetben nagy nehezen megoldották, de végül a menekülés megoldás lesz? Katy inkább választaná az egyszerűbb utat? Néhányan talán az elválás és boldog létet választanák, de Katy makacs és utolsó leheletéig küzd Daemonért. két szereplőnk pedig a kötetek haladtával egyre érettebbé válik (nem csak testileg, no), hanem értelmi szinten is. Felfogásukban, másokhoz, világhoz való hozzáállásukban már csak nyomokban találni meg a két tinit, akiket az elején megismertünk. természetesen bohókáznak, viccelődnek, ám ez már egy másik szint. Érezni a múlt súlyát és amin keresztülmentek.

További mellékszereplők kapnak fontosabb szerepet és van, akikről szívesen olvasnék többet is, például mi fog Dee-vel történni a jövőben.
Valamint Hunter is az Obbsessionból többször feltűnik és örültem ennek, mert látom mi történt a kötet után. Szerintem az Opposition már nem csak Katy és Daemonról szólt, hanem jelentős mértékben a többiekéről is, akiknek helyet szeretnének adni.
A végső megoldás tulajdonképpen az, hogy nincs teljes megoldás. Csak remény. (Mielőtt valaki spoilert kiáltana, szerintem nem az. Semmi konkrétumot nem írtam. J )

Kicsit fájó szívvel engedem el a sorozatot, mert hát mégiscsak évek óta követtem miként alakul. Pontosabban a második kötet angol megjelenése előtt kezdtem a sorozatba és azóta rendületlenül Luxenekért rajongok.
Köszönöm az írónőnek ezt a csodás érzést, azt, hogy megírta és gazdagította egy újabb gyöngyszemmel a már színes memóriámat.
Remélem, kapunk kiegészítő köteteket és ha Daemon, Katy szál már lezáródott, újabb történetek kezdődhetnek.

Imádtam a könyvet, ugyanazzal a rajongással fejeztem be és tettem le, amivel elkezdtem a sorozatot. Ajánlom? – Naná!

Nyereményjáték:
A mostani turnéban rendhagyó módon nem egy, hanem két játékban vehettek részt. Mivel ez egy sorozat zárókötete, ezért ismeritek már a történetet, világot és a karaktereket.
Első játékban idézetek alapján kell kitalálnotok, melyik könyvből származik a részlet és beírni a Rafflecopterbe. (Az idézetes játékban résztvevők között két nyertest sorsolunk ki.)
Második játék már nehezebb. No, de ne ijedjetek meg! - A feladatotok, hogy fanartot vagy valami a könyvhöz kapcsolható alkotást küldjetek el nekünk a Rafflecopteren keresztül vagy emailben (blogturneklub kukac gmail.com - tárgy: Daemon invázió ) Ez lehet rajz, festmény, digitális vagy kézi, kollázs, varrt, újságkivágás, videó, kedvenc idézet kreatív felhasználása stb. Magyarán bármi, csak a fantáziátokat engedjétek szárnyallni! (A játékban egy nyertest sorsolunk ki. Kész műveket feltöltjük a Facebookra, egy mappában összegyűjtjük őket. Határidő: Június 5. éjfél )

Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz! A nyertesnek pedig 72 óra áll rendelkezésére a megküldött e-mailre válaszolni, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.

Mai idézet:
– A csizma vastagítja a bokádat.
– Neked meg a fémlemezek vastagítják a bokádat! – vigyorgott Pearl önelégülten. – Azért vagy féltékeny, mert neked nincs ilyen kecses lábad – sóhajtott tettetett megértéssel. – Nagy kár, hogy soha nem is tudhatod meg, milyen jó érzés.
– Örülök, hogy legalább egyvalamit találtál a testeden, ami kecses.


Blogturné állomásai:
05.23. - Media Addict
05.25. - Deszy könyvajánlója
05.27. - Angelika blogja
05.29. - Kelly Lupi olvas
05.31. - Dreamworld - Borítók
06.02. - MFKata gondolatai
06.04. - Insane Life
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése