Ads

Gena Showalter: Éjsötét szenvedély

Megjelent a Libri - Insomnia jóvoltából a várva várt Alvilág Urai sorozat folytatása!
Gena Showalter hazánkban is közkedvelt írónő, paranormális történeteit sokan szeretik, az Éjsötét szenvedéllyel ismét visszatérhetünk a démonok világába, ezúttal Aeront ismerhetik meg az olvasók.

Gyertek és ismerjétek meg a könyv világát jobban és megtudhatjátok melyik bloggernek ki a kedvence, kit vár legjobban.

Gena Showalter


Éjsötét szenvedély


(Alvilág Urai 5.)
Kiadó: Libri - Insomnia
Besorolás/műfaj: felnőtt, paranormális-romantikus
Megjelenés ideje: 2016
Fordította: Sóvágó Katalin
Oldalszám: 526 
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Az Alvilág Urai és a Vadászok közti harc nem ért véget…
Aeron, a harag démonának őrzője sosem látott még ilyen gyönyörű orvgyilkost. Olivia megesküszik, hogy nem démoni erő lakozik benne, hanem egy bukott angyal, aki azért vesztette el a szárnyait, mert nem volt képes teljesíteni gyilkos küldetését. A gyönyörű halandó felkorbácsolja a halhatatlan harcos szenvedélyét, de kettőjük szerelme nem csak rájuk hozhat pusztulást, de az ártatlanokat is örök kárhozatra ítélheti.
Aeronnak dönteni kell; kötelességének vagy vágyainak engedelmeskedjen. Hűséges kísérője és tanácsadója Olivia vesztét akarja, miközben egy mindegyiküknél veszélyesebb ellenség szegődik a nyomukba, hogy elvégezze a feladatot, amire a lány képtelen volt…

Gena Showalter a paranormális-romantikus irodalom csillaga. Világszerte népszerű sorozataiban démoni vágyakkal és emberfeletti hatalommal rendelkező férfiak, és az őket csábító nők szerelmét írja meg, szenzációs sikerrel.

Gena Showalter egy időben hatalmas kedvencem volt és majdnem minden könyvét elolvastam, ezzel a kötettel csömörlöttem meg, elsőre nem jött be annyira, mint a többi, most jó 3 év után újraolvastam és igazából az én fő problémám szerintem az volt, hogy 10+x Showalter kötet után sok volt. :D 
Miért bírom az írónő stílusát? - Sokféleképpen ír, fő kedvencem tőle az Alien Huntress sorozat, szinte szívszerelmem az a banda, utána jönnek a démonok és a különleges csajszi története. 


Újraolvasva és nézegetve a régebbi molyos értékelésemet, mi több, ehhez született poszt, amit elfelejtettem megosztani, hasonlóan vélekedtem most is. Talán kevesebb Paranormális-romantikus sztorit olvastam, ezért jobban csúszott.

Könyv eleje lassabban ment megint, picit lassú nekem az események történése és valahogy Aeron és mindenki a saját kis világában tartózkodik. Hiányzott belőle a dinamika, egyébként Showalter szeret így írni. Mármint eleinte lassan kezd beindulni a könyv és szinte pontosan le tudom írni bármelyik Showalter könyv felépítését. :D Lassú előzmény - karakterek találkozása - gyűlölet - cselekmény - karakterek szerelmesek - cselekmény - utolsó 10% és a főhősök először fekszenek le. :D Nekem bejön ez a fajta írásmód, eddig amit olvastam tőle, mind így volt megírva. hehe

Sorozatból még mindig Lucien volt a szívszerelem, de most elkapott az olvasási vágy a többiek iránt és ki kéne olvasni mindenki könyvét. Oké, visszakanyarodok. Aeron semleges volt nálam, kedveltem, mégsem a legjobban várt szereplőim közé esett, Légióval együtt kicsit távol álltak tőlem. Értem a bűnök démona lakozik benne és vétkeseket meg akarja büntetni, nekem valami hiányzott belőle. Saját könyvében, itt, megmutatja jobbik oldalát és egészen megkedveltem. Ha nem is lett legnagyobb kedvencem, mindenképpen megszerettem. (Voltak karakterek, akiket saját kötetük után sem tudtam szeretni.)


Írónő szempontjából kitűnő választás volt Olivia, hiszen elbukott, de angyal. Aeron démonát nem idegeli ki a sok bűnével, elfogadja másik félnek, sőt megölni sem akarja. Szerelmes Aeronba, bukásával a férfit menti meg, ezután könyörög neki és próbál hozzá közelebb férkőzni.
Nálam Olivia megosztó személyiség. Bírom, sokszor viszont nem értem meg, egyszerűen semleges karakter marad számomra. Érzem mennyire sok erőt akar adni neki Showalter, küzd az olvasókkal való megkedveléssel, mégsem érte el azt a varázst, ami sok másik szereplőnek sikerült. Valami ici-picike dolog hiányzott belőle.

Ismét felbukkan Légió, akit eddig bírtam, azonban ebben a kötetben nagyon unszimpatikus volt. Természetesen féltékeny, számára Aeron nem gazd, nem apa szereplő, hanem szerelmet jelent, míg a férfi vak Légió irányába. Édes kislánynak nézi, cuki háziállatnak, eszébe nem jutna ennek az ördögfiókának valódi érzelmei vannak. Ráadásul nem is olyan pici, mint hiszi. Légiót egyfelől sajnáltam, másrészről kimutatta önzőbb s féltékenyebb oldalát, ami nem annyira szép, talán túlzásba is esett. Furi volt számomra, Aeron démona rá miért nem reagált? 

Nagy szívszerelmem itt lett Gideon, alig vártam, hogy az ő könyvét olvassam és igen, ő az egyik legtutibb még mindig. Sok kis szívecskét rajzolnék hozzá, szerintem senki nem lepődne meg. Hagyjátok, hadd rabolja el a ti szíveteket is!


Részlet az Alvilág urai mangából
Az egész történet tetszett, Aeront jobban megkedveltem, Oliviát viszont nem tudtam hova tenni. Aki szereti Showalter történeteit, semmiképpen ne hagyja ki, nem fog csalódni, ez a kötet méltó része a sorozatnak!

Melyik Alvilág Urai eddig megjelent rész tetszett legkevésbé és miért?
Éjsötét bosszú volt a mumusom, a sorozat akárhány kötetét olvastam, soha nem irritált másik karakter senki, mint Danika. Kötet történetileg rendben van, sajnos a lány annyira kikészített, hogy mai napig erősen ellenszenvesnek tartom, pedig az ő könyvét sem olvastam újra évek óta. :D

Nyereményjáték

Az Alvilág Urai sorozatban találkoztunk már különböző lényekkel, emberekkel, ezúttal pedig az előző részekhez és a világhoz kapcsolódó kérdéseket teszünk fel és ezekre kell válaszolnotok.
Minden állomások másik kérdést találtok, a Rafflecopter megfelelő dobozába kell beírni a választ.

Figyelem! Minden kérdésre próbáljatok válaszolni. Felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

Kérdés: Melyik Alvilág Urával nem lehet őszinte párbeszédet folytatni?


Állomáslista:
12.13 CBooks
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése