Ads

Lisa Renee Jones: If I Were You - Ha én lennék te

A Könyvmolyképző Kiadó újabb könyvvel gazdagítja Rázós sorozatát. A Ha én lennék te nem csupán egy erotikus történet, sőt! Meglepő titkokat rejteget, új világot nyit meg, és egy igazán izgalmas krimiszállal is szolgál. De vajon volt egyáltalán bűntény?
Tarts velünk három állomásos turnénkon, hogy többet is megtudj - persze spoilerek nélkül -, és ha ügyes vagy, nem csak a könyv egy magyar példányát nyerheted meg.
Ezúttal exkluzív nyereménnyel is készültünk: akár dedikált könyvet is nyerhettek!


Lisa Renee Jones


If I Were You - Ha én lennék te


(Kívül-belül 1.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: felnőtt, erotikus, thiller
Megjelenés ideje: 2016
Fordította: Szabó Krisztina
Oldalszám: 352
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Amikor Sara McMillan beleolvas egy raktárban talált naplóba, teljesen megdöbbenti, ugyanakkor magával is ragadja írójának érzéki élete. Képtelen elszakadni az írástól, és a bejegyzéseket olvasva ő is átéli Rebeccának, a napló szerzőjének sötét erotikával átszőtt pillanatait – majd jön a talányos utolsó bejegyzés…

Sara biztos benne, hogy valami borzalmas történt Rebeccával, ezért úgy dönt, utánajár a dolognak. Csakhogy közben egyre inkább belebonyolódik a nő életébe. Hamarosan azon kapja magát, hogy ugyanabban a galériában dolgozik és ugyanazokkal az emberekkel barátkozik, mint Rebecca. Vonzódik két veszélyesen jóképű férfihoz – a galéria tulajdonosához és egy híres művészhez –, és rádöbben, hogy pontosan azon az úton halad, ami Rebecca eltűnéséhez vezetett. Mindemellett beindul saját erotikus fantáziája, melyet egy bizonyos magabiztos, jóképű, mindent kézben tartani kívánó férfi tud csupán kielégíteni. Nem sok idő kell, és úgy tűnik, az egyre többet követelő vágyon kívül már semmi sem számít…

Nem sok könyv van, amit egy-két alkalomnál többször olvasok, csak a nagy kedvenceket. Kivételesen a sorozat és írónőnek nagy kedvelője vagyok, elárulom legalább háromszor olvastam a trilógiát és picit össze is folynak meddig tartanak a részek, de egy valamit biztosra állítok, három éve hatalmas rajongással írtam a könyvről, most ugyanezzel a rajongással tudok írni róla és semmit nem veszített a sorozat saját varázsából.

Ez alkalommal egy igazán rendhagyó értékelést olvashattok.
Forrás: pinterest

Abszolút Chris Merit fan vagyok és minden erotikus könyvből ő a kedvencem. Talán ebben az első kötetben még nem igazán értitek meg a miérteket, de ne adjátok fel. Legelső olvasásomnál csomó kérdés maradt bennem és lerágtam a tíz körmömet, nem titok, ez még csak a felvezetés. :)

Itt olvasható a 3 évvel ezelőtti értékelésem.

Ha elsőre olvassátok, a könyvben nagyon sok utalást elrejt az írónő, keressétek őket és figyeljetek a nyomokra. Számos részlet, gyilkos motivációja előttünk hever, csak sorok között kell olvasni. Minden fejezetben elhint valamit valaki, amit összerakva megkapjuk a kirakós első részleteit. Miért Rebecca? Magyarázatot kapunk barátnője eltűnésének okára. Ha figyeltek megtaláljátok az összefüggéseket.

Ezt a könyvet azért imádhattam meg ennyire, mert nem csupán egy jól menő erotikus könyv, sokkal többet ad ennél. Sara a legtöbb romantikus-erotikus könyv főhősnőjével ellentétben senkiben nem bízhat, bárki lehet veszélyes, bármikor otthagyhatja a fogát. Nem rendőr, nincsenek tapasztalatai, csak egy szerepét játszó színész, aki belecseppen két férfi között elnyúlt vitába. Az is lehet, egyikük a naplóban leírt férfi, de lehet rossz nyomon jár?

Erősen ajánlom az erotika, romantika rajongóinak és azoknak, akik szeretik az izgalmakat. Nem egy hétköznapi erotikus könyv, az biztos.

Forrás: pinterest
Sokszor olvashattok angolhoz képest milyen változtatások lettek, itt viszont elárulom belefutottam egy igazán érdekes dologba. Megvetem még annak idején kindle változatban az első kiadást, nekem ez volt meg, ezt olvastam első két alkalommal. Amikor először olvastam a magyar változatot sűrűn kezdtem a fordítási hibákat jegyzetelni, de annyira sok furcsa elírást találtam, hogy előkaptam a speciális második kiadást, amiből nyerhettek egy dedikált példányt és azzal kezdtem el összehasonlítani.
Igen, a könyvnek mi a javított második kiadásának fordítását olvashatjuk.

Igazából nem olyan sok változás történt, inkább finomításon, finomhangoláson esett át. Például a dátumok megváltoztak, első kiadásban 2010-ben íródik a napló és kiemeli nincs hónap odaírva, ez eltűnik az újabb kiadásban és simán 2011-ben dátumozza Rebecca. 

Neveknél a leglátványosabb ez az átírás. Első kiadásban nem használnak formalitásokat, mindenki kezdettől keresztnevén szólít mindenkit, második kiadásra letisztul és elkezdik a tipikus uramozást, hölgyemezést és a keresztnevek helyett mindenki vezetéknevén van megszólítva.

Forrás: Goodreads
Ezeken kívül számos más apróság feltűnt. Lisa Renee Jones szeret részletezően írni, belemenni aprólékos leírásokba, néha talán túl tudja bonyolítani, nekem ezek nem voltak zavaróak. Második kiadásban számos apró részlet a leírásokból eltűnt, néhol egész mondatok maradnak ki. Néhol utalgat sorozatokra és apró érdekességekre, sőt szerintem a történetre több utalás volt az első kiadásban. Bizonyos mondatok, ahogyan leírja önmagában is kiindulópontot jelentettek. Mostanra kikerült néhány ezekből a mondatokból és leegyszerűsödött a beszélgetés menete.

Összevetve a két változatot tényleg nem nagy változtatások történtek, nekem talán azért tűnt fel, mert nagyon imádom a sorozatot és Lisa stílusát. Lelkes követői közé tartozom. :) Érdemes egyébként követni, mert írói munkássága mellett, sok érdekes dolgot megoszt és nem utolsó sorban van egy szexi nagy sportoló fia. :D (Most mondjátok azt, hogy ez a tény nem lehet reklám alap. Komolyan... :D )


Összegezve mindent. Nagyon szeretem a sorozatot, izgalmas és első kötettel bemelegít, kibontakozik a történet egyik alapszála. Ajánlom erotika, romantika rajongóknak és azoknak, akik szeretik a kicsit hátborzongatósabb nyomozós történeteket. Szerintem tetszeni fog nekik.

Forrás: GR és ez a sorozat olvasási sorrendje kiegészítőkkel


Nyereményjáték

Ezúttal játékunkban egy sötét raktárba invitálunk titeket - pont oda, ahová főszereplőnk is keveredik. Személyes holmik tömkelege - mind kapcsolódik valahogyan a regényhez. Három tárgy jött velünk szembe, amelyeknél legalább a körvonalat sikerült kivennünk - de vajon mik lehetnek a tárgyak? Az lesz a feladat, hogy megpróbáljátok kitalálni. Minden helyes találat egy újabb esély a nyereményekre!
Szeretnénk még egyszer felhívni mindenki figyelmét, hogy a tárgyakat nem random választottuk - mind ott lehetne abban a bizonyos raktárban, ahová hősnőnk betéved, és amelynek köszönhetően kezdetét veszi a regény cselekménye.

A nyeremények ezúttal rendhagyóak, ugyanis egy kis ajándékcsomaggal támogatott minket maga az írónő is! Tőle kapott tollakkal és apróságokkal egészítettük ki a Könyvmolyképzőtől kapott nyereménykönyvet, sőt! A tiétek lehet egy dedikált példány is az angol nyelvű változatból.

A játékban azok vesznek részt, akik teljesítették az összes feladatot!

Figyelem! A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak, valamint felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

Segítek. A képen nem varázspálca látható. :D


a Rafflecopter giveaway


Állomáslista:
11.29 - Deszy könyvajánlója 12.01 - Insane Life 12.03 - CBooks

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése