Ads

Jennifer L. Armentrout: The Crown of Gilded Bones - Aranyozott csontkorona

A Könyvmolyképző Kiadó jelentette meg Jennifer L. Armentrout Vér és hamu sorozatának harmadik részét: Az aranyozott csontkorona címmel. Tovább folytatódik Poppy és Casteel váratlan fordulatokkal teli története! Megismerhetjük, hogyan kapcsolódik Poppy Atlantia múltjához, és miféle ellenséggel kell szembenézniük a jelenben. Kövesd az állomásokat és a játék megfejtéséért cserébe esélyed lesz megnyerni a könyvet a kiadó felajánlásában.

Jennifer L. Armentrout


The Crown of Gilded Bones - Aranyozott csontkorona


(Vér és hamu 3.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj:PNR
Megjelenés ideje: 2023.
Fordította: Rácz Kata
Oldalszám: 664
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Hajoljatok ​meg a királynőtök előtt, vagy mind elvéreztek…
Ő VOLT AZ ÁLDOZAT ÉS A TÚLÉLŐ…
Poppy álmodni sem mert volna róla, hogy ekkora szerelemre lel Casteel királyfi mellett. Élvezni szeretné a boldogságát, azonban először ki kell szabadítaniuk Casteel bátyját, majd megkeresni Poppyét. Veszélyes küldetésük következményei olyan messzire nyúlhatnak, amilyenről egyikük sem álmodott. Mert Poppy a Kiválasztott, az Áldott, ő Atlantia valódi uralkodója. Az istenek királyának vére folyik az ereiben.
AZ ELLENSÉG ÉS A HARCOS…
Poppy mindig arra vágyott, hogy a saját életét irányíthassa, nem másokét. Most azonban döntenie kell, hogy lemond arról, ami megilleti, vagy megszerzi az aranyozott koronát, és a hús és tűz királynőjévé válik. Ám ahogy a királyságok sötét bűnei és véráztatta titkai napvilágra kerülnek, felébred egy rég elfeledett erő, és valódi veszéllyel fenyeget. És őket semmi nem állíthatja meg, hogy megakadályozzák, hogy a korona valaha is Poppy fejére kerüljön.
A SZERELMES ÉS A TÁRS…
Azonban a legnagyobb fenyegetés rájuk és Atlantiára a távoli Nyugaton várakozik. A vér és hamu királynőjének megvannak a saját tervei, és több száz éve csak arra vár, hogy végre megvalósítsa őket. Poppynak és Casteelnek meg kell próbálnia a lehetetlent – elutazni az istenek földjére, hogy felébresszék magát a királyt. Ahogy fény derül a megdöbbentő titkokra és a legdurvább árulásokra, ellenségek bukkannak fel, hogy megingassák mindazt, amiért ők ketten harcolnak. Ők pedig megtapasztalják, hogy meddig hajlandók elmenni a népükért – és egymásért.
ÉS POPPYBÓL KIRÁLYNŐ LESZ…



Ez a sorozat is egyik „áldozata” annak, amikor elkapott az erős olvasási válság. Nagyon unalmasnak találtam és nem olvastam el, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve megvettem magyarul és hirtelen felindulásból végig is olvastam. Aztán harmadik kötetig jutottam és megint eluntam, hozzáteszem ez nálam gyakori bármilyen sorozattal és újra kell kezdenem, mert megint elfelejtem és újra elolvasom egy ideig. Most ismét nekiálltam, hát rájöttem előzőekben megint magammal szúrtam ki, mert szinte elején adtam fel mielőtt bármi történt volna. Majd visszatérek erre a pontra még, mert most lelkesebb voltam és félig készen vannak a bejegyzések is.

Nem titok, hogy imádom Armentrout írási módját és könyveit, habár vannak, amik nem hoznak lázba vagy kevésbé tetszettek, néhány viszont nagy kedvencem - Half-Blood sorozata, ami nem jelent meg magyarul és a Luxen magasan vezet. Az írónő ebben a sorozatban is ügyesen manőverezik a történetben, hol lassú és unalmasnak tűnik, persze ilyenkor is elhangzanak újabb morzsák, hol pedig átmegy a könyv izgalmas, pörgős történetbe. Úgy érzem megtalálta azt a pontot ami a hentelés, erotika között arányosan helyezkedik el és a történet rovására sem megy, hiszen egyik pillanatban szinte egy nyugodt álló víz a történet, következőben meg fel alá járkál az olvasó izgalmában. Igen, nekem szokásom ha nagyon izgalmas egy könyv mocorogni, senkire nem figyelni, sőt mi több akár sétálni is közben. Haha

Mivel olyan sorozat, ahol a részek szorosan összefüggenek így gondolom nem itt kezded az olvasást, Ha mégis, javaslom gyorsan menj vissza a legelső kötetre, mert ez nem az a fajta ahol külön tudod olvasni őket.

Visszatértünk ismét az istenek, felemelkedettek és különböző lények világába, ahol Poppy utoljára rájön nem is az akinek hiszi magát. Ha azt hiszed ez meglepetésként szolgált, akkor még várj a meglepődéssel, mert ebben a könyvben aztán rád öntik a hideg vizet. Hazugság, intrika, ármánykodás és véééér és persze túlfűtött romantika, amit már megszokhattunk ebben a sorozatban.


A karakterek többsége pozitív fejlődésen megy át, különösen igaz ez szerintem Poppyra. Voltak helyzetek és pillanatok, amikor az előzőekben újra és újra visszacsúszott a karaktere egy korábbi stádiumba, itt viszont végre eljutott oda, hogy elfogadja teljes mértékben kicsoda, minek született, s amit eddig gyengeségének tekintett rájön az erőssége is tud lenni. Korábban voltak a határozott karaktere mögött megingások, ezeket kevésbé éreztem és határozottan szép lassan belopta magát szívembe.

Aztán persze ne felejtsem megemlíteni Casteelt, aki védelmező képessége is újabb szintekre lép. Igen, eddig is rohant Poppy segítségére, most valahogy úgy érzem nem csak szavakkal és mosollyal tesz a lányért, de valóban tesz is a dolgok előre mozdulásának érdekében. Most igazán éreztem ők szívtársak.

Aztán megjelenik akire mindenki várt, vagy legalábbis én biztosan. - Nyktos.
Bevallom ez a pont vezetett el oda, hogy muszáj vagyok a spin offot elolvasni, aminek első kötete olvasási rendben a soron következő. Illetve, hamarosan megjelenik szintén a Könyvmolyképző kiadó gondozásában és a holnapon már előjegyezhetők között lapul, Shadow in the Ember – Árnyék és parázs címen és a sorozat Hús és tűz sorozatcíme is értelmet fog nyerni az Aranyozott csontkorona részben.

Úgy egészében a történet olvastatja magát, ha eddig szeretted a sorozatot, nem fogsz benne csalódni, mert most is hozza a formáját és szerintem jóval izgalmasabb előzőekhez képest, illetve a karakterek fejlődése nagyban javít az élményen, mert végre azt érzem Poppy valóban erős és önálló nő, míg Casteel pedig nem egy forrófejű "ifjú", s gondolatai nem csak testvére kiszabadításán forog illetve a nőkön, hanem már felnőtt a felelősséghez ami a vállára kerül, méltó a végén elnyert címre.

Ne csak csupa jót írjak, ami feltűnt, hogy néhány jelenet, párbeszéd ismétli önmagát és ettől kicsit vontatottabbnak tűnhet. Néhol már szinte elkalandozott a figyelmem és másik olvasmányon gondolkoztam, mivel folytatom majd. Szerencsére ez nem túl gyakori és hamar túllendül a történet. Nyilván ez is ízlés kérdése, hajlamos vagyok alapból elkalandozni, ha nem túl pörgős valahol egy könyv, függetlenül melyiket olvasom. Ezen kívül más nem volt, ami említésre méltó lenne. 

Összességében Armentrout most is ügyesen mozog a karakterek, történet és az izgalom közötti háromszögben, rendkívül olvastatta magát és igazán lebilincselő volt a könyv, nagyon gyorsan haladtam vele, mert kíváncsi voltam mi fog történni Poppyval és Casteellal no meg Kierannal. Főleg, mivel a csavarok között néha kapkodtam a fejemet. Ráadásul ott a könyv vége, ami egy orbitálisan nagy igazi függővég. Valószínűleg ha kiolvastam mindent, folytatom a sorozatot, mert adja magát a következő rész. :) 

Nyereményjáték:

A regény beleolvasóját érdemes elolvasnotok, így könnyen megválaszolhatjátok minden állomáson a kérdéseinket. A feladat a szokásos, a megoldást írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő sorába.

Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljanak, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.


Mai kérdés: Ki vezette a templomhoz Poppy-t?

a Rafflecopter giveaway

 

Állomáslista :


12.06 Insane Life

12.10 Sorok között - extra idézetek

12.14 Könyv és más

 

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése