Ads

Lauren Asher: The Fine Print – Az apró betűs rész

Végre a magyar olvasók is kézben tarthatják Lauren Asher nagysikerű regényét, a The Fine Print – Az apró betűs rész című könyvét! Tartsatok velünk, hogy megtudjátok, mit gondolnak bloggereink Rowan és Zhara történetéről, és ne feledjétek, egy szerencsés játékos megnyerheti a kiadó által felajánlott nyereménypéldányt is! 


Lauren Asher


The Fine Print – Az apró betűs rész


(Dreamland Billionaires 1.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: NA
Megjelenés ideje: 2023.
Fordította: Bathó Eszter
Oldalszám: 376
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Rowan ​már régóta nem hisz a szerelemben – Zahra mégis tökéletesnek látszik. Valódivá válhat a mesés kapcsolat, ami közöttük szövődött?
ROWAN
Tündérmesékben utazom: vidámparkokban, produkciós cégekben, ötcsillagos hotelekben. Hatalmas vagyonhoz jutok, ha rájövök, hogyan újítsam meg nagyapám vidámparkját, a Dreamlandet. Elméletben jó ötletnek tűnt felvenni Zahrát, hogy a kreatív ötleteivel segítsen, de aztán megcsókoltam. És álnéven írtam neki üzenetet. Minden a feje tetejére állt, és mire rájöttem, hogy hibáztam, már késő volt. A magamfajtáknak nem jut happy end. A mi végzetünk az, hogy tönkretegyük a saját boldogságunkat.
ZAHRA
Részegen kritizáltam a Dreamland legdrágább attrakcióját, úgyhogy biztosra vettem, másnap kirúgnak. Ehelyett Rowan Kane álommunkát ajánlott nekem. Hogy mi ebben a csapda? Nos, a világ legszörnyűbb főnöke: Rowan goromba és elérhetetlen, de a szívemet ez nem érdekelte. Legalábbis addig, amíg rá nem jöttem a titkára. Meg kell mutatnom egy milliárdosnak, hogy a pénz nem old meg mindent. Főképp nem a kettőnk kapcsolatát.
Vajon Rowan képes új esélyt kérni? És Zahra mer még hinni neki? És mindeközben sikerül megújítani a Dreamlandet, azaz teljesíteni a nagyapa végakaratát?
Egy különleges helyszín, egy szerethető szereplőpáros és egy hatalmas siker, ami a TikTokon is hódít.
Tarts a szereplőinkkel egy mesés helyszínre, és láss a tündérmese mögé!

 

Ezt a könyvet többen ajánlgatták nekem, illetve többször belefutottam csoportokban ahol ajáották más tagok így adtam egy esélyt neki. Nagyon kellemes csalódás volt, mert egy igazán romantikus kis vidám, pörgős könyvecske. Eleinte voltak kétségeim, ezek szerencsére hamar szertefoszlottak.

A könyv egy picit a mostani streaming világának és a Disneynek a keveréke, ahol minden a mesevilágra kialakított vidámparkra fókuszál. A felnőttek, akik nem tudtak felnőni vagy nem akarnak, vagy túl korán kellett felnőnie és nekik a keveréke. Egyszóval mindenki megjelenik. A történet tipikus szépség és … pardon a napsütés és zsémbes története, amikor a zsémbes embernek rá kell jönnie, néha ki kell mozdulnia, mert neki is szüksége van némi napsütésre.

Egyik főszereplő Zahra, ő aki a teljes napsütés és vidámság megtestesítője. Ahogyan mindenkinek, neki is a múltjában van sötét folt és pont ez a múlt béli trauma változtatta igazi napsütéssé. Minden álma a céget felvirágoztatni, egy részegen írt pályázattal csapásra új részlegen találja magát, ahol óvodás szintű rajzai újabb segítséget hívnak magukhoz. Hozzá eléggé gyorsan közel tudtam kerülni, mert a természete eléggé evilági, nem érzed rajta a túlzottan elrugaszkodott karakterekre jellemző dolgokat. Vannak traumái, de nem olyanok amik veled vagy velem nem történhetnének meg, esetleg történtek meg, egyszerű lány aki felismerte baj van és szakorvos segítségét kérve jutott el oda ahol van. Teljesen realisztikusnak éreztem.

Majd ott van Rowan, akinek az édesapja nem törődött vele és rideg emberként fiát is rideg, mogorva emberré nevelte. Kizárólag a pénz uralta és pénz orientálta világot ismeri, ahol mindenkit a pénz, fényűzés és a kapzsiság vezérel, ezért neki Zahra őszinte vidámsága teljesen új aspektust hoz életébe. Hiába a pénz és a hírnév, nála is éreztem, el tudok képzelni egy ilyen embert, akit otthon senki nem szeretett, nem ismerte a családi örömöt majd még pénze miatt legtöbbször kihasználták végül megcsömörlött és kiégett. Benne van minden a pakliban.

Egyszóval a könyv nem akarja azt éreztetni ő különb, vagy több másnál és a sajátos varázsa abban rejlik, hogy nem akar több lenni annál ami. Egy egyszerű kis mezei romantikus könyv, amiben emberi szereplők vannak és te is meg én is lehetnénk ebben a szituációban. Igazi bűbájos romantikus könyv, amiben a két főszereplő egyszerű, kívül állandóan civakodnak, mégis nap végén tisztelik egymást. Ha szereted az ellenséges párosból bimbózó romantikát, akkor bizony ez a te könyved lesz.

Az írónő tökéletesen megtalálta az összhangot a civakodás, szerelem, romantika és erotika között. Van néhány forróbb jelenet, mégsem ez teszi ki a könyv nagy részét és jobbára fókuszál a történetre. A cégre, ami egy Disneyland másolat, karakterek fejlődésére ahol Rowan rádöbben mennyire a bevételekre és pénzre fókuszált a helyett, az emberei jólétével és bérrel motiváltságával magasabb munkaminőséget adjanak. Illetve egy igazi idióta.

A könyv nekem tetszett, valószínűleg lesznek akik számára megosztó, úgyhogy elébe megyek. Ez egy egyszerű romantikus könyv, ha nem szereted a fafejű és goromba pasikat lehet Rowan nem lesz a te kedvenced. Mindent próbál megadni Zahrának, mégis megbántja tettekkel és szavakkal, illetve át is veri egyszer úgyhogy ha ezek téged zavarnak szerintem nem biztos imádni fogod. Volt mikor én is úgy éreztem Rowan túltolta és egy egyszerű beszélgetéssel vagy magyarázattal megoldotta volna a helyzetet, esetleg nekem túlzottan is fafejű volt, nyilván ízlés kérdése ez is. Úgy összességében kis könnyed bekuckózós olvasmány, igazán feldobta a napomat és tényleg olvastatta magát. Könnyed romantikus, ne várj tőle többet, viszont annak nagyok cuki és szerethető, karakterek is szerethetőek, nekem nem tűntek idegesítőnek, legfeljebb néha túltolták az én szememben a kételkedést. Ez nálam az újra fogom még olvasni kategóriába esett.

 
Nyereményjáték:

Mostani játékunk megoldásait a könyv beleolvasójában kell megkeresnetek. Minden állomáson találtok egy-egy kérdést, amire a beleolvasó szövegében találjátok a választ. Nincs más dolgotok, mint beírni a helyes választ a Rafflecopter megfelelő dobozába.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

Mai kérdés: Honnan csődültek oda a gyászolók?

 

a Rafflecopter giveaway    

Állomáslista:

  • 12. 10. Insane Life
  • 12. 12. Hagyjatok! Olvasok!
  • 12. 14. Sorok között extra
  • 12. 16. Dreamworld
  • 12. 18. Sorok között

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése