Ads

Christina Lauren - Beautiful Bastard (1.)

Ahogy a Szürke ötven árnyalata könyv is Alkonyat fanficből lett, úgy ez is. Nem is lenne probléma, mert olvastam rettentően jól megírt fanficeket. Amiket ha kiadnának is bátran ajánlanék, hogy iszonyú jók. (Sőt épp most olvasok egy másikat amit ajánlani fogok.) Nem, ezzel önmagában van probléma. Alapvetően szeretem az erotikus irodalmat is, olvastam nagyon jót már. Ez nem az. (Szeretem pl.: On Dublin Street, Up In The Air sorozat, This Man sorozat, Masters of the Shadowlands sorozat...)


Christina Lauren 


Beautiful Bastard 


(Beautiful Bastard 1.)

Kiadó: Gallery Books
Besorolás: Felnőtt
Kategória: erotikus
Kiadás éve: 2013
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Angol
Oldalszám: 320
Magyar cím: Gyönyörű rohadék (Lilith könyvek)

Alaptörténet: van egy főhősnőnk aki titkárnő, ez Chloe. Másik főhősünk pedig Bennett, a főnök. Ketten pedig alkotnak egy furcsa párost. Na ezt kapjuk.
Rettentő sok problémám van ezzel a könyvvel. Hol is kezdjem... Talán elején.
Ez a könyv másból sem áll mint rinya, szex, rinya, szex és még egy kis rinya meg szex. Nincsen semmi, hangsúlyozom ég világon semmi előtörténete. Nem is kapunk a könyv folyamán képet arról, hogy mi történt amíg együtt dolgoztak. Egyszerűen felnyúl a lánynak az ötödik oldalon és már kész az instant erotika.
Rettentő sok szóismétlés néha idegeimen táncolt, teljes mértékben oda nem illő mondatok halmaza áraszt el minket. Olvasás közben is megfogalmaztam, hogy ez olyan mint egy nagy tál vaníliapudingos-pacalpörkölt. Egyszerűen: nem.
Sokat nevettem, sajnos nem azért amiért kéne. Aranyos, vicces műnek van ez szánva, érzem én, csak nem jött össze. Hiába nevettem, nem azon amin kéne. Inkább ilyen mondatokon: "And I fall, and fall and fall..." A tikkelő farkakat már említették, de itt később minden tikkel. Kéz, láb, szem, orr, száj, farok - minden tikkel. Az egész világ tikkes.
Chloe szerintem enyhén szólva is sötét. Helyesebben olyan szinten bipoláris, hogy egy jó pszichiáter kéne neki nem pasi. Jajj annyira jó pasi. - Gyűlöllek! - Jó az ágyban. - Takarodj... = Normális ez? Emberek létezik ilyen a világon? Normális keretek között nem.
Bennett is enyhén szólva tipikusan sárga házi eset. Minden egyes numera közben elszakítja Chloe bugyiját, majd utána zsebre vágja. Néha mondanám elmegy, de tizedik után... Fúj! Ez perverz! Kérlek fáradjon a sor végére, húzzon sorszámot.

Szex, szex és szex. Jajj, nem, semmi változatosság, kreativitás. Folyton ugyan az a séma, csak más környezetben. Van egy reptéri jelenet, végre két hét után találkoznak, Bennett még utál is repülni. Kimaradt az egyik gép, fáradtan meglátják egymást. Mi Chloe első gondolata? Normális ember esetében: Biztos fáradt, megterhelte. - Megöleli, megcsókolja, segít neki kikísérni. Ez meg Chloe: De helyes, igazán elmehetnénk a női mosdóba. - Hát köszönjünk a törődést.
Végül könyv 80%-nál történik valami csoda. Most kapaszkodj. Könyv folyamán itt beszélgetnek először. Értitek? Először beszélgetnek egymásról, családról, amit mások elején szoktak. Igazából már fejemet vertem falba, de itt már nem adtam fel. Rövid, úgyhogy biztosan befejezem...
Utolsó nagy csavar folyamán Chloe otthagyja Bennett uraságot, mert neki ez sok és egy tapló paraszt. Végig ezt olvastuk. Aztán a diplomamunkájának bemutatása napján megjelenik, persze virágszirmok, ölelés, szex - visszamegy cégükhöz. Happy End.

Már írtam Chole nem túl okos. Végig kedves írónő ezt hajtogatja: okos, szép... Nem. ismétlem: N. E. M. Már Dunát tudnék rekeszteni ilyen karakterekkel. Könyvből semmi nem jön át abból, hogy ez a lány okos lenne. Mivel 85%-ban mást sem csinálnak mint nyulak módjára tosznak. Ráadásul gyűlöli Bennett képét is látni, akkor mi értelme??? - Ha titkon szereti, akkor meg ne egy rinyapina sipákolását olvassam végig. *sigh*
Mű végére komolyan felidegesített már Chloe. Nyafog minden apró hülyeségen. Szemétláda Bennettről soha nem tudjuk meg miért szemétláda. Egyetlen egyszer sem derül ki bármit csinált is valaha, azon kívül, hogy a főnöke. Amikor pedig mesterének tartja magát, Chloe végleg megsértődött. Mi van? Ez most komoly? Végig ő tanította, akkor ezen mi a probléma? Aki írta nem akarom szidni, de ha ez életben történne, akkor tipikus valóság show szereplők lehetnének ennyi ésszel szabadlábon.
Bennett tökre rendben volt bugyi fétisét, mell fétisét leszámítva. Legalább tudta mit akar, de könyörgöm: legnagyobb problémája a lány állandó hisztije. Már az elején probléma meg volt oldva. Chloe egy állandóan PMS-es nő. (PMS=Mensi-mon előtt álló nő.) Ennyi.
Szerintem írás közben leírtam körvonalazva véleményemet. Többet vártam tőle, sajnos csalódtam.

Pozitív: Shop Stop 2 utalások. :D Komolyan, ezzel menti meg nálam értékelését.
Negatív: Nincs semmi története. Ez foscsi volt. - Sorry.
Kinek ajánlom: Háááát... Mivel többeknek tetszett, ezért gondolom aki kikapcsolódni akar egy olyan könyvön aminek nincs története, akkor ez tökéletesen alkalmas arra. Ha jókor kap el, szerintem lehet tetszik is másnak.


Pontozás:
Történet: 1/5
Leírás: 2/5
Karakterek: 
    Chloe: 1/5
    Bennett: 4/5
Humor: 3/5 
Összesen: 2/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése