Ads

Sherrilyn Kenyon - Born of Silence

Igazából ha választani kéne, hogy Kenyontól mit szeretek jobban, igen nehéz döntés lenne.
Imádom a Dark-Hunter (Sötét Vadászok) történeteit, egyben hozzám nőttek a League tagok is, akik nélkül egy tapodtat nem tennék és a KELL kategóriában vannak. Imádom az Andarionokat (haha -extra) és persze az egész kis csipet-csapatot. (Ez utóbbiért lehet elkapnának, no sebaj.)
Mivel vezető kedvenceim a földönkívüliek, lehet mégis ők maradnának győztesen. Mivel nem kell választanom, így döntenem sem. Nyugodtan lehet kedvencem Acheron, Nyk, Chayden (höhö Arab terrorista Chayaden... :D) és az én nagy szívszerelmem: Fain... :D Azért őt kisajátítanám. ♥

Sherrilyn Kenyon

Born of Silence

(League 5.)

Kiadó: Grand Centeral Publishing
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus, sci-fi
Kiadás éve: 2013
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Angol
Oldalszám: 694

A történet központi szereplője Darling, aki változatosságként: herceg. Főhősnő pedig Zarya. 
Eddig Darling be volt állítva meleg karakternek. Végig elhitette gonoszul Kenyon velünk, hogy ő a férfiakat szereti, erre most megtudjuk: bizony Zarya nevű leányzóval évek óta szeretők. Sosem látta még Zarya igazi arcát Kerének (Darling), aki szíve szerelme. Megfogadja, ha valódi arcát látja sem fogja gyűlölni.(Hozzáteszem nekem furi, hogy több mint 3 éve szeretője valakinek és folyamatosan összefekszenek, de arcát sosem látta. Ok.)
Azonban Darlingot mindenki egy gyenge, meleg hercegjelöltnek nézi, aki semmit nem tud életében megtenni. Csak szánalmas féreg. Zarya legénysége elkapja, ahol megkínozzák. Hónapok múlva kiszabadul. Addigra halálát akarja és Zarya vérét amiért hónapokig rá sem nézett. Persze a lány akkor fedezi fel ki is ő, amikorra teljesen tönkretették Darlingot. Ezzel elő is hozta - elmebeteg mad-Darlingot. Teljesen jogosan. Amikor a szende srácból egy vérengző vadállat válik. Megmutatja foga fehérjét és mindenkit lemészárol világában aki ellene volt valaha is. Kezdve bácsikájával... - Ezt a részt kifejezetten élveztem. Aki eddig eljutott, kívánsága szerint sokkal lassabb halált érdemelt volna. Amúgy pedig rohadt cuki Mad-Darling... :D Ilyen szottyongatni való.
Zarya lesz egyetlen támaszpontja, aki képes visszahozni életbe...

Tipikus Kenyon könyv, abból is egyik legjobb. Born of Night volt egyik kedvenc kötetem, ezzel most már kettő lett. :D Hihetetlenül tetszett. Simán megnéztem volna a főurak arcát amikor kiderül Darling - gyűlölt szende kis srác, nem más mint a rettegett Kere a bérgyilkos. :)
Zarya nem egy álom karakter. Szerintem nem illik annyira Darlinghoz. Valahol már vártam inkább Marist válassza (ő a meleg kitagadott herceg). Végül megbékéltem vele is. Sok hülyeséget csinál. Fel is dühített Zarya. Persze belegondolva zsák a foltja, mert Darlingnak is lehetne annyi esze, ha már évek után megbízok valakiben, hozzá akarok menni akkor nem esküvő előtt fedem föl. "Jajj szívem, tudom gyűlölsz, de nem az vagyok ám aki egész családodat kiirtotta... Nagybátyám volt. Nézd... *snitt* Már halott."
Darlingot imádtam. Amennyire semleges karakter volt számomra, itt annyira megszerettem.
Ugyan így Marist. Maris története végül előbb jön ki mint Danceré, ezért mérgelődtem. Hiszen Andarion fanként Dancerre várok mint messiásra, de beelőzte Maris. Végül megbékéltem, mégsem hentelek ezért. :))))
(Gondoljunk bele? Szeptemberben egy fincsi csöpögő Acheron ikertesó Styxx, majd novemberben Andarion - Dancer és fangrill énem már sikítva könnyezik... :D Ha Fain lenne, akkor könnyezve ájuldoznék.)

Imádom Chaydent akinek nem tűnt volna föl. Dancert is, de Fain... Már szerintem Dunát kiárasztottam annyit nyálaztam rá - áradoztam róla. Remélem külön kötetet fog kapni. :)))

Könyv vége tipikus Kenoyn. Majdnem hiányoltam belőle. Hol a gyerek? Marisnak nem lehet majd, de adoptál Kenyont elnézve. :D

Futurisztikus részeket tekintve, mert így a nyálazás közepette kihagytam: távoli jövőben játszódik egy távoli univerzumban. :)
Űrhajók vannak, űrlények mint észreveszitek... Többségében humanoidok. Azért Kenyontól nem kapunk zöld-slájm romantikát... Ha azonban nem bírod valamelyiket, akkor nem lesz te világod.
Ha mégis...
Kenyon érezhetően ad egy nagy adag lócitromnyi: társadalomkritikát. Töményen. Bűzösen. Ha tetszik ha nem. Utal a melegekkel szemben tanúsított negatív előítéletekre, előítéletekre és mennyire hajlamosak vagyunk valakit leírni látatlanban. Ez csak néhány kisebb momentum. Többiért olvassad el ha érdekel. :)

Mivel molyon téma volt, következő könyv javaslatom lenne: Girl's Guide to the Andarion Males. :D
Nagyjából így nézne ki fülszövege: 
Meg akarod tudni szívedet ellopta e? - Ha nem dobog és egy serpenyőben van vajon dinsztelve, akkor igen... 
Megkérte a kezedet és kíváncsi vagy grillezve vagy jegyességre? - Akkor ez a könyv kell neked! 
Esetleg nem hagy nyugodni a tény: "olyan édes vagy, hogy enném a zúzádat" bók volt vagy szó szerint értette? - Polcodon a helye!
Tippek, tanácsok és hasznos témák azoknak akik egy Andarion hímet akarnak fölszedni. (Azonban ha Andarion férfi vagy, akkor kérlek lapozz a 128. oldalra ahol speciális emberi húsból készült ételek receptfüzet kezdődik megcsalt vagy elvált egyedek számára. Megcsalt nők számára 141. oldalon lézeres láncfűrész használati útmutatóval ellátva.)

Pozitív: Nagyon tetszett története.
Negatív: Elfogult vagyok, imádom. Talán Zarya és Darling nem illenek össze, de csak talán.
Kinek ajánlom: MINDENKINEK! :D Na jó nem. Aki nem riad vissza sci-fitől és Kenyont is imádja. Ha nem bírod sci-fit akkor nem lesz kedvenced. Kifejezetten távoli jövőben játszódik.

Pontozás:
Történet: 5/5
Leírás: 5/5
Karakterek: 
    Darling/Kere MadDarling: 5/5
    Zarya: 4/5
Humor: 4/5 
Összesen: 5/5
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése