Ads

Jennifer L. Armentrout: Oblivion - Feledés

Most visszatért kedvenc párosunk! Egy másik szemszögből!
A Könyvmolyképző jóvoltából jelenik meg a hazánkban ismert és közkedvelt, Luxen sorozat kiegészítő kötete, mely az Oblivion - Feledés címet kapta.
Ismerjük már a történetet Katy szemszögéből, de vajon Daemon hogyan élte meg?
Kíváncsi vagy milyen lehet? Kövesd a Blogturnét és játssz velünk és nyerd meg a könyv egyik példányát!

 

Jennifer L. Armentrout


Oblivion - Feledés


(Luxen kötet)
Kiadó: Könyvmolyképző
Kategóriák: romantikus, fantasy, ufo
Megjelenés ideje: 2015.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Miks-Rédai Viktória
Oldalszám: 382
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Amikor Katy Swartz a szomszédomba költözött, rögtön tudtam, hogy baj lesz. Nagy baj.
Bajra pedig igazán nincsen szükségem, hiszen nem vagyok idevalósi. A társaimmal a Luxról érkeztem a földre, egy tizenhárommilliárd fényévre lévő bolygóról. Ráadásul ha valamiben biztos vagyok, az az, hogy az emberekben nem lehet megbízni. Félnek tőlünk. Olyasmikre vagyunk képesek, amikről ők csak álmodnak, és pokolian gyengének tűnnek mellettünk -- mert azok is.
Kat azonban olyan közel kerül hozzám, mint még senki más. Akaratlanul is vágyok rá -- és szeretném felhasználni a képességeimet, hogy megóvjam. Meggyengít engem, pedig én vagyok a legerősebb luxen, és az én feladatom, hogy védjem a többieket. Ez a hétköznapi lány tehát mindannyiunk végzete lehet. Hiszen a luxeneknek van egy hatalmasabb ellensége is -- az arumok -- akikkel szembe kell szállnom.
Ha beleszeretek Katyba -- egy emberbe -- nem csupán őt sodrom veszélybe. Talán mindannyiunk pusztulását okozom... de azt nem hagyhatom.


Luxen sorozatok szívemhez nőttek, amióta megjelent Amerikában az Obszidián újabb kiadása, ez a zöld borítós, mint ami itthon is kapható, azóta a Luxen világ szinte bearanyozza napjaimat. Imádom Daemon csípős megjegyzéseit, amik legtöbbször viccesek és Katy éles visszavágásait. Időközben Dee nagy kedvencem lett, minden bánatával, veszteségével. Utolsó kötetnél valaminek vége lett, sejtettem lesz még folytatás, de az nem Daemonéké lesz, kicsit el is szontyolodtam. Egy napon megláttam, jön az Oblivion! YEYYY! Daemon szemszögéből, és huss, minden sötét gondolat tovaszállt, itt van Daemon! MOAR!

Ugyanazt a történetet kapjuk vissza, mint amit az Obszidiánban olvastunk, csak Daemon oldaláról, néhány plusz infóval. Kicsit jó volt belelátni az ő fejébe is, nem csak Katy oldalára. Kedvencem a spagettis rész volt, imádom azt a részt és Daemonéból valami csúcs! :D Teljesen láttam magam előtt, úszik a spagettiben és végső megsemmisülésében felnevet. Haláli kép. Sőt, gyilkos.

Egyfelől örülök, másfelől azt szeretem a váltott szemszögekben, meglátjuk a másik miért ellenezte, esetleg miért volt tahó a lánnyal. Teljesen jól megkapom. Nekem viszont hiányzik a kitöltés. Annyira a már megtörtént Katys jelenetekre fókuszál Armentrout, kimaradtak a közötte lévő részek. Persze kapunk egy kis Asht, akit annyira nem szeret Daemon, többiek is beúsznak. Nekem valahogy mégis kevés volt. Nem, nem volt olyan igazi Armentroutos, hiába olvastam tőle sok könyvet, sőt a megjelentek több mint felét, hiányzott belőle valami. Másik váltott szemszöget olvastam már tőle, azoknál nem keveselltem semmit, mégis, nincs meg az Oblivionban az a pergés, erőteljes átmenet, mint a többiben.

Visszatérve, Daemon ufó képességei kijöttek sokszor, most azokra is fény (hehe „fény”) derül, amik talán fel sem tűntek. Tetszik ahogyan aggódik Katyért, próbálkozik megvédeni a lányt, közben látja saját vesztét.Ezzel el is lettem volna, hát, végül váltottunk gyorsan egy másik jelenetre.

Egyik kedvenc könyves pasim Daemon, belevaló, vagány, lobbanékony és nem éppen jófiú. Persze szexi stb, nekem vajmi kevés lenne még, inkább a humora, stílusa, ami megfogott. Itt örültem, hogy viszontláthattam Daemon másik arcát. Obszidián elején baromi bunkó, most legalább megismertem azt a belső vívódást, amit érzett.

No és a humor. Sokszor felemlegettem a humort, az szinte sosem hiányzik Armentroutnál. Igazi pasiként viselkedik, aki a lányokat stíröli, bevallja férfias „hibáit” – hehe már amikor – és úgy igazán emberiként gondolkozik, kárpótolva az én "ó nagy problémámat", amit leírtam feljebb.

Dee kicsit megmutatja másik oldalát, ha bírtam eddig, itt tuti megszerettem. Daemonnal való civakodásuk tipikus testvéri elem, hiába kell a fiúnak erősnek lenni, olyan családfő szerepet játszani, mégiscsak Dee az ikertestvére. Sokszor átmenetet látok a komolyság, testvéri civakodás között, tudja a lány vele egykorú, ám valamiképp atyáskodik felette. Persze ez érthető, meg kell védeni a hugicát. 

Ha lecsekkolnám Daemont, akkor így nézne ki a titkos listám: humor, szexi pasi, Katy, könyvesblog és könyvek! Tökéletes kombó!

Ha még nem olvastad, bírod a földönkívülieket, akkor mindenképpen megér egy próbát! 

Aki meg már bejáratott olvasó és visszatérő Luxen vendég, tudja mire számítson. Elmaradhatatlan Daemon-Katy szópárbajon, humor, akció, adj hozzá egy kis tiltott szerelmet, tetejére szörnyecskéket és voilá kész a tökéletes Luxen koktél! :)

Igazából kis kedvesség gyanánt néhány érdekes információt hoztam nektek. :)

Első megjelenés borítója
A legelső kötet, az Obszidián eredetileg 2011. decemberében jelent meg, nem számítottak ekkora érdeklődésre, sajnos a még gyermekcipőben járó Luxen első kiadását pillanatokon belül elkapkodták, februárra teljesen kifogytak a könyvből és márciusra nyomták újra, azzal a borítóval, amit mindenki ismer itthon is.
Jelenleg hatalmas összegeket kérnek el ezért a 2011-es példányért, Armentroutnak is csak néhány darabja van már, amiért a rajongók szinte ölni tudnának. 
Armentrout egyszer tett egy megjegyzést a borítókra, méghozzá, minden borítón, legalábbis régebbieken biztos, van egy utalás a könyv fontosabb mozzanataira, néhol feltűnő, de van, amikor szinte észrevehetetlen.

Obszidián borítóját a háttérben lecsapódó villám, ami a medvés részre utal és Katy először kap Daemon fényéből és kezd el világítani, mint egy izzó.
Ónix háttere részben a helyre utal, ahol Katy és Daemon túlélte a támadást.
Kedvencem az Opál. Jelentkezzen, aki bal oldalon észrevette a háttérben leselkedő árny alakot? :)  - Egy rejtett arum jelentkezik. Látom, hogy nem látom!
Origin - Eredet esetében nyilvánvalóbb, hogy a helyre utal, ahol Katy el van zárva és csatlakozik hozzá Daemon, ja és Daemon megmondta, leégeti a világot, hogy megmentse Katy-t, egyértelmű.
Sajnos itt lett borítóváltás, az Opposition - Ellenállás már egy új stílusú borító része. Újra kiadták dupla kötetével a sorozatot és annak a 3. kötete az Opposition, eredetileg benne van a Shadows is. Emiatt már nem illeszkedik az alap utalásos koncepcióba.
A Shadows csak e-bookban jelent meg 2012-ben és nem volt betervezve külön papír formátumba, amikor kiadták az utolsó kötetet, hozzácsapták, ezért az Oppositiont kizárólag úgy lehetett megvenni, hogy benne volt már a Shadows. Mellékesen megjegyzem, az angol kiadása színes szivárványszínekben irizál, ha fény éri és ez ad az Oppositionnak törött üveg érzést.


Nyereményjáték:
Daemon és Katy történetéről mi jut először eszünkbe? - Eléggé sok dolog. :)
Ez alkalommal minden állomáson más kérdést találtok, amelyekre helyesen válaszolva növelitek az esélyeteket, hogy tiétek legyen az egyik könyv!
Nem bonyolult kérdések, ha olvastátok a sorozatot, akkor könnyűszerrel tudtok rájuk válaszolni.
Játékra fel!

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.) 

Turnéhoz vonatkozó kérdés: Milyen könyvekre tesznek utalást a sorozatban? - Minimum 1 cím. 
 
Turnéban résztvevő bloggerek:
01.05. - Angelika blogja  
01.07. - Deszy könyvajánlója  
01.11. - Insane Life  
01.13. - Kelly & Lupi olvas  
01.15. - Media Addict
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése