Ads

J. Kenner - Őrült vágy

Az Athenaeum kiadó jóvoltából jelenik meg a hazánkban is már ismert írónő, J. Kenner, Vágy sorozatának második kötete, az Őrült vágy.
Ezúttal a blogturné tagok egy igazi, perzselően forró turnéra invitálnak titeket és ha részt vesztek a nyereményjátékon, akkor tiétek lehet a két példány egyike!

J. Kenner


Őrült vágy


(Vágy 2.)
Kiadó: Athenaeum
Besorolás: felnőtt
Kategória: erotikus
Megjelenés ideje: 2015.02.23
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Szilágyiné Márton Andrea
Oldalszám: 352 
Megtetszett? Megrendelheted itt!
ISBN: 9789632934051
Pont: 4/5
  Úgy nőttem fel, hogy hittem abban, hogy létezik jó és rossz, helyes és helytelen, fekete és fehér. Több eszem volt, minthogy megbízzak az emberekben. Aztán megismertem Tyler Sharpot. A merész, elbűvölő és veszélyesen szexi Tyler Sharp mindig megszerzi, amit akar. De mosolya elbűvölő lehet, ügyei komorak, ambíciói könyörtelenek. Azt gondoltam, én vagyok az egyetlen olyan nő, aki elég erős, hogy ellenálljon neki, de az egymás iránti vágyunk túlságosan sürgető volt ahhoz, hogy letagadjuk. Egy tekintet kellett, és máris bajban voltam. Egy érintés és lépre csalt. Egy éjszaka, és az övé lettem. És most, hogy beleszerettem, nincs visszaút.


Kenner könyveivel mindig vegyes érzéseim vannak. Alapvetően szeretem őket és mikor azt hiszem tökéletes lesz ez a könyv, rájövök mégsem.
Az előző kötet nekem nagyon tetszett és azt a színvonalat vártam el ettől a kötettől is. Igaz, voltak benne részek, amik jobban sikerültek, voltak, amik kevésbé.

A történet eléggé egyszerű alapképlettel bír, Tyler a gazdag pasi, ugye az előző kötetben megismert barátok egyike ő. Nagy nőcsábász hírében áll, persze betoppan az ő életébe is a mindent megváltoztató hölgy.
Sloane a rendőrségtől érkezik, éppen a betegszabadságát tölti, de barátnője kívánsága, aki lassan szül, parancs. Egy night clubban táncolt régebben, ott ismerkedett meg barátnőjével, aki eltűnt.

Szinopszisa egyszerű, a két főhős hamar egymásra talál, majd kisebb belső vívódások után megtalálják, amit egymásban keresnek.
Nem is lenne probléma ezzel, nekem tetszett az alapja a könyvnek, amire felépült, ám sokszor úgy éreztem elcsúszunk a történeti száltól és átveszi az erotika a szerepet. Sokkal nagyobb hangsúlyt kap az érzékiség. Míg az első kötetben viszonylag egyforma szinten álltt a két szál, itt úgy éreztem a sok szerelmi jelenet elnyomja a történet fontosságát, nyomozást és a lány keresése ez által lerövidült.
Ha másik oldalról tekintem, csak az erotikát szemlélem benne, akkor izgalmas a könyv, mindig új dolgokat talál ki Tyler, aki pedig erre a részére és a romantika érdekli, annak jobban ajánlom ezt a könyvet.

A főhősök érdekesnek tűnnek, Tylerről volt egy alap elképzelésem és ezt be is váltotta. Sok új arcát ismertük meg, bár bevallom róla még olvastam volna többet is. Jól el lehetne játszani lezser, kissé sötét jellemű karakterével és szerintem a történetben mélyebben is bele lehetett volna menni.
Sloane esetében kettős érzésem van. Egyfelől tetszik a rátartisága és kitartása, másfelől nem érzem benne a rendőrnőt. Hol beleugrik mindenbe, hogy foggal és körömmel védje, máskor meg kivágja a hisztit és megsértődik. Bár ezekkel a húzásaival valóságosabbnak tűnik a karaktere. Ami nála különösen tetszett, nem adja az ártatlan kislányt. Megmondja, amit akar és azt meg is szerzi. Nem járja el még nyolcszor a táncát és küldi a pillantásokat Tyler felé, hanem odamegy, és végül kimutatja, mit szeretne. Ezek lévén kedveltem a karakterét.

Összességében nem volt rossz. Ha egy romantikus, erotikus könyvre vágysz, akkor mindenképpen ajánlom, viszont ha inkább nyomozós történetre vágysz, akkor ne ezt vedd a kezedbe. Saját kategóriáján belül jó könyv.

Borítók



Nyereményjáték

A főhősnő egy eltűnt lányt keres a könyv folyamán, ezért a ti feladatotok is hasonló lesz.
Minden állomáson egy híres kép lesz látható és ezeken a képeken egy könyvből készült film szereplője bújik el. Nektek az lesz a feladatotok, hogy kitaláljátok melyik filmből/könyvből bújt el. (A film és a sorozatcímet is elfogadom.)

(Figyelem! A kiadó csak Magyarország területén belül postáz. Ha a nyertes kiértesítést követően 72 órán belül nem válaszol, automatikusan új nyertest sorsolunk!)





A turné további állomásai:

02.19. - Angelika blogja
02.21. - Insane Life
02.23. - CBooks
02.25. - Kristina blogja
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése