Ads

Penelope Ward, Vi Keeland: The Rules of Dating - Hogyan randizzunk?

Ismét egy szórakoztató romantikus történettel érkezik a sokak által rajongott Vi Keeland és Penelope Ward alkotópáros! Billie elég rémes helyzetben találkozik először az új főbérlőjével, Colbyval, akin sikerül levezetnie az exe miatt felgyülemlett haragját, de hamar rádöbbennek, hogy a rossz időzítés ellenére is nagyon vonzódnak egymáshoz.

Tartsatok velünk ennek a humoros regénynek a blogturnéján, és ne felejtsetek el játszani se, hiszen a Könyvmolyképző Kiadónak hála egy olvasónk meg is nyeri a Hogyan randizzunk? című könyvet!

 

Penelope Ward, Vi Keeland


The Rules of Dating - Hogyan randizzunk?


(Hogyan randizzunk 1.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: YA
Megjelenés ideje: 2024.09.26
Fordította: Csányi Virág
Oldalszám:384
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Minden azzal kezdődött, hogy egy kis partit rendeztem pár új barátnak.
Bár a „barát” kifejezés talán nem a legmegfelelőbb, mivel a meghívottak azon nők voltak, akikkel a pasim a hátam mögött csevegett. Amikor az ünnepelt – vagyis a legújabb exem – színre lépett, az események felbolydultak.
Szerencsétlenségemre egy vadidegen is szemtanúja volt az események sűrűjének. Nem voltam valami jó passzban aznap este, a dühömet pedig ezen a dögös pasin vezettem le. És ha mindez nem lenne elég, mielőtt elviharzott, közölte velem, hogy ő a főbérlőm.

Colby Lennon három barátjával együtt megvásárolta az ingatlant, melynek aljában a tetoválószalonom nyílt. Mi ketten nem is különbözhettünk volna jobban egymástól. Az öltönyös férfiból csak úgy árad a magabiztosság, köszönhetően a nőknek, akik az évek során a lábai elé omlottak.
A tetejében sosem fél kimondani, mit is akar… nemrégiben pedig rám esett a választása. Gyűlöltem, hogy vonzódom hozzá. Nem utolsósorban azért, mert még az exem árulásán sem tettem túl magam. Mégis úgy tűnt, képtelenek vagyunk távol maradni egymástól. Így hát megegyeztünk egy baráti kapcsolatban. Még odáig is elmentem, hogy szabályokat kreáljak a közös programjainkhoz, amiket ő úgy hívott: „antirandi”.
Még mindig félek attól, hogy újra összetörik a szívem.
Vajon Colby képes lesz ledönteni a szívem köré húzott falakat?

Ha Vi Keeland nevét olvasom, akkor nekem szinte bármit el lehet adni. Azért írom szinte, mert nála is vannak kevésbé kedvenc könyveim, meg olyanok amiket többször olvastam. Szeretem könnyed vicces stílusát és lazaságát. Ugyanígy Penelope Warddal írt könyveik legtöbb alkalommal telibe találnak nálam. Úgyhogy ők egy igazán megszokott párosom és nevükkel szinte rögtön elolvasok bármit. Vi Keelandot abból a korszakból ismerem, amikor még nem volt magyar fordítása és alig jelent meg pár könyve, rögtön megfogott a stílusa és ezért mai napig elolvasom újabb könyveit. Habár bevallom, mára már rendesen lemaradtam. Illetve itt és most szeretnék megemlékezni a kék öltönyös Colby nevéről, ugyanis egyfolytában barátnőm kék Nissan Micrája jutott eszembe, aki angliában Kolbi névre hallgat. :D Úgyhogy minden alkalommal a Nissan Micra jelent meg a lelki szemeim előtt és alig bírtam olvasni a könyvet rendes hús és vér férfit elképzelve.

Billie pasija megcsalja, a lány ezért partyt szervez ahol minden a férfi által bolondított nőt elhív és Tinder logót tetovál a lábára. Mindezek fényében csöppen be életébe Colby, akiről azt hiszi egy a tetoválásért könyörgő kliens és utólag tudja meg, valójában ő éppenséggel a főbérlője. 

El is jutunk Colbyhoz, aki egy egyedülálló, egyedül lányát nevelő apuka és egyben a ház egyik tulajdonosa. Billie lelkesedése és emberekhez való viszonyulása rögtön leveszi lábáról és ezzel el is jutunk a legnagyobb problémához. Billie nem szeretne senkivel sem randizni, hiszen eddig minden férfi életében - akikkel randizott - bebizonyította, hogy egy igazi gyökér. Erőszakos volt, bántalmazta vagy mint az utolsó másokkal kezdett ki és csalta meg. Rögtön elítéli Colbyt és habár hangosan azt hajtogatja a férfi nem az esete, nem kell neki gyerek, láthatóan olyan gyorsan szeret bele, mint ahogyan egy repülő le az égről. 

Eközben persze a férfi sem rest. Próbálja a lányt különböző módokon elcsalni randikra, meggyőzni adjon esélyt ám minduntalan falakba ütközik és végül Billie megpróbálja mindig lerázni. Pedig igazán odafigyel a lány minden szavára és antirandik alatt például elhívja ruháákat hajtogatni. Miközben Billie szép lassan megismerkedik Colby lányával, akivel kölcsönös kötődés alakul ki közöttük. Minden csoda 3 napig tart, így mikor minden kezdene rendeződni egy csapással az életük feje tetejére áll...

Elején említettem szinte minden Vi Keeland könyvet szeretek, na már most ezzel a könyvvel kicsit hadilábon állok és elmondom miért. Ezért is csak 4 pont, mert Vi Keelandnak szerintem vannak ettől sokkal jobb könyvei. Nem azt mondom rossz, de nekem a csavar illetve a lány viselkedése már túl sok volt. Nincs bajom azzal, ha a női főszereplő nem rögtön adja be a derekát, mi több imádom a lassan kibontakozó szerelmi szálakat. Azonban itt nem egészen ezt kaptam, hanem egy Billiet aki minden módon rázza le szerencsétlen Colbyt, azt a pasit aki lassan több jót vele már nem is tehetne. Egyszer elnéztem, kétszer is, de nagyjából az ötödik alkalommal azon gondolkodtam, Colby helyében én már réges-régen dobtam volna, mert egyszerűen ennyit senki nem ér. Persze a szerelem vak meg miegymás, mégsem érzem ezt a részt fairnek. Elmegy Billie randira, miközben Colbynak esélyt sem ad, mert belé tényleg szerelmes. Mi ez a logika? Teljesen értelmetlen és szükségtelen volt az egész könyvben. Később a nagy csavarnál is ezt éreztem, ami a fél könyvet kiteszi, legalábbis így éreztem, végül egyetlen csapásra megoldódik. 

Valahogy most nem éreztem a dinamikát és az okvetlen nagy feltétlen szerelmet a két főszereplő között. Sokszor inkább Colby húzza el a történetet és Billie pedig visszaveti az egészet és indul újra nagyjából az elejétől. Mindig nulláról. Tehát nem egészen lassan kibontakozó szerelem, inkább egy döntésképtele, önértékelési gondokkal küzdő lány esete a pasival, aki imádja a levegőt is amit beszív. 

Nem volt rossz könyv, félre ne értsetek, mert nem az. Egyszerűen ez a szüntelen körbe-körbe kergetőzés nekem sok volt. Meg annyira nem szeretem ezt a huzavonás lamúrt. Inkább a sima lassú víz partot mos szerelem az én műfajom, márpedig ebből is van jócskán az írónőnek. Természetesen szerintem sokaknak tetszeni fog, mert a csavar megdobja az egész érzelmi hullámvasutat és noha nekem értelmetlen és sok volt, aki imádja az ilyen érzelmi löketes részeket könyvben, szerintem azoknak pont ez lesz benne a kedvence. Direkt nem lövöm le spoilerben, mert szerintem érdemes elolvasni, már csak ezek miatt is. Habár bennem eléggé sok érzelmet kiváltott, nem mindig a legjobbat, ugyanakkor mégis maradandó maradt ezek miatt. 

Összességében ajánlom a könyvet, főleg akkor ha imádod az érzelmi löketes, lelki hullámvasutas és macska-egér játékos történeteket. Amikor se veled - se nélküled a történet és már megtépnéd a butaság miatt a főhőst, mégis kitartanak egymás mellett. Na ha ezek a te műfajod, akkor biztosan ez a könyv kedvenced lesz. Nálam ezek kevésbé kedvelt elemek, úgyhogy emiatt nem is lett a legnagyobb kedvencem sem az írónőtől, sem az írónői párostól. Főleg úgy, hogy tudom, hogy ők tényleg tudnak ettől sokkal jobbakat írni. A humor viszont sziporkázik, ez a része sosem maradhat el, az egész könyv könnyed és vicces, megszokott Vi Keeland féle romantikus komédiát hozza el az olvasónak és ezzel bennem is enyhít minden rossz szájízt.

Nyereményjáték:

A Könyvmolyképző Kiadó honlapján beleolvashattok a regénybe, és épp ez lenne a mostani harci feladatotok is! Minden állomáson találtok egy kérdést, amire a beleolvasóban találhatjátok meg a választ. Jó keresgélést!
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)
 
Kérdés: Mennyit nőt hívott meg ugyanarra az időpontra egy italra Billie?

 a Rafflecopter giveaway

 Állomáslista:

  • 10/04 - Insane Life
  • 10/06 - Hagyjatok! Olvasok!
  • 10/07 - Kitablar

 

 

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, ami über szuper titkos. Na jó, azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése