Ads

Kresley Cole - Vámpírbosszú

Az Athenaenum kiadó jóvoltából megjelenik az itthon is Kresley Cole közkedvelt, Halhatatlanok alkonyat után 12. kötete.
Lothaire az ősellenség, egyik legkegyetlenebb vámpír hírében áll, erre megjelenik egy emberi nő, aki úgy tűnik, keresztülhúzza bosszújának számításait. Vajon a predátor vagy a préda lesz erősebb?


Kresley Cole


Vámpírbosszú


(Halhatatlanok alkonyat után 12.)
Kiadó: Athenaenum
Kategória: romantikus, fantasy
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Márton Andrea
Oldalszám: 480
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Kresley Cole, a New York Times első számú sikerkönyv-szerzője ezzel az izgalmas történettel folyatja sziporkázó Halhatatlanok alkonyat után-sorozatát, amelyben a Szövetség titkait leplezi le...
MINDENKI FÉL AZ ŐSELLENSÉGTŐL...
A Szövetség legkegyetlenebb vámpírja, a csillapíthatatlan bosszú hajtotta Lothaire eltökélte, hogy megszerzi a Horda koronáját, mégpedig úgy, hogy új, bájos foglya, Elizabeth Peirce lelkét ajánlja fel. Azonban a fiatal halandó lány hamarosan mindennél erősebb csáberővel kezd hatni rá...
HALÁLOS ERŐ ÉBREDEZIK A LÁNYBAN....
Ellie Peirce élete maga volt a pokol - már azelőtt is, hogy egy gonosz halhatatlan elrabolta őt. Bár Lothaire fel akarja áldozni a lányt, mégis vágyakozik az érintése után, és szexuális gyönyörökkel halmozza el. Hogy megmentse saját lelkét, Ellie feláldozza a testét, de megfogadja, hogy megvédi a szívét.
AMIKOR MEGTÖRIK A TÖBB ÉVSZÁZADOS, JEGES KÖZÖNY...

Lothaire-nek egyetlen hónap alatt kell döntenie az ezer éves vérbosszú és ellenállhatatlan foglya között. Vajon összeroskad múltja súlya alatt... vagy mindent kockára tesz, hogy Ellie-vel közös jövője lehessen?


Egy dolgot nem szoktam és nem is nagyon szeretek, az pedig a sorozatok össze-vissza olvasása. Nagyon kevés kivétel van ez alól, egyik pedig pont Kresley Cole - Halhatatlanok alkonyat után sorozata, amit tényleg ugrálva olvastam, első könyvem a Démonkirály csókja volt, utána jött csak a harmadik és második kötet, közben ami éppen szimpatikus lett.

Lothaire kötetére nagyon vártam és már el akartam olvasni, csak elhatároztam előbb a kimaradt köteteket, hát végül nem így lett. Faltam a lapokat és alig vártam mi lesz végül a két főhőssel.

Az ősellenség mindent el tudott magának képzelni arájának, csak éppen nem egy halandó testű emberi lény, vagy azt, akit bezár a test. Szinte létének kigúnyolása ez, nevetség tárgyává válhat és bosszújában hátráltathatja halandósága, esetlensége, ám az, akit teste rejt, Saroya istennőt jobban kedveli. Kicsoda Saroya? Igazi vérengzésre vágyó istennő, az aki szüzek vérében fürdik és ellenségeiét vígan lenyalogatja magáról. Egyszóval ő lehetne Lothaire tökéletes párja. 
Azonban a sors megvicceli, a lány akiben Saroya lakozik küzdőszellem, hiába akarja feladni, képes bármivel és bárkivel szembeszállni azért, hogy másokat menthessen. Tudja Saroya mire képes, ezt pedig nem engedheti neki. Csak egyetlen akadály van az útjában, az pedig elég nagy és pasiból van, meg Lothair-nak hívják.


Paul miatt Andi meg fog enni. :P
A könyv kapcsán első reakcióm így nézett ki: Mi a mennydörgős ostoros juhászkolbászért kap Lothaire embert maga mellé? - Tudom nem vagyok jó ebben, de hajlamos vagyok a kegyetlen karaktereket kedvelni és nem embert párosítani hozzájuk, ha meg embert képzelek melléjük, akkor tuti nem azt kap. No sebaj, elején Lothaire személyisége, karaktere mellé teljesen védtelennek és elkeseredettnek tűnt a csaj, nem is értettem Cole logikáját, Saroya talán, de még ő sem. Ahogy faltam a lapokat, bevallom nagyon gyorsan haladtam vele, mert egyre jobban felcsigázta fantáziámat, úgy jobban kedvelni kezdtem Ellie-t is. Rájöttem nem annyira rossz arc, mint hittem és talán van elég spiritusz, hogy egy olyan istenverte istenkomplexusost, mint Lothaire, elviseljen. 

Eleinte nekem túl nyers volt Lothaire, bár ez a legtöbb Cole karakterre elmondható, mindegyik nekem picikét nyers, emiatt viszont bírom őket. Nem kertelt Lothaire sem, frankón megmondta: na csibém, az van amit én akarok, vagy az van aminél én teljesítem az akaratomat. :D Nincs ultimátum, csak ha túljártok az eszemen. - Viszont ez a nyers elem hiányzik nekem a könyvekből, bírom ha vannak ilyenek is, hiszen egy ősellenségtől biztosan nem várnám el, mint egy pincsi csússzon a csaj előtt. Akkor nem is ősellenség lenne, hanem őspapucs...

Ellie furi volt, talán emberisége miatt elsőre törékenynek, gyorsan megtörő csajnak tűnt, szerencsére hamar bebizonyítja nem így van, oda vág rögtön Lothair-nak és ott próbál keresztbe tenni neki, ahol tud. Fél tőle, mégis inkább riadt kiscicamódjára kiereszti tíz karmát és kikaparja mindenki szemét, ez pedig egy Lothaire szerű pasi esetében nem jótállási csatolmány, hanem elvárt követelmény.
Saroya kicsit váz szereplőnek tűnt. Nem tudom legjobban leírni. Semmi nem kellett neki, mégis minden. Csak legyen vér. (Nem tánc, vér.) Nem érdekelte testiség, mások, mindegy volt, legyen piros, meleg, esetleg nem meleg, csak piros és nem tempera. Az ékszereket sem vetette meg, meg a finom ruhákat, minden más lényegtelen. - Szerintem jobban illene rá a Vérfux név, pont leírná személyiségét.

Összességében nagyon tetszett a könyv, voltak részek ahol sok volt Ellie esetleg Lothaire makacssága, bár Lothaire esetében mindent betudtam az "istenkomlexusom van, takarodj az utamból" stílusának. Viszont felüdülés volt számomra ismét Cole-t olvasni, bírom az írónő stílusát és karaktereit, ha nem lenne a könyvre írva a neve, akkor is felismerném jellegzetes írási módjáról. Itt sem csalódtam benne, hozza a megszokott színvonalat. Találkozunk régebbi szereplőkkel, Ellie pedig a kezdeti bizonytalanságot levetve igazi harcos amazonná válik. Lothaire? - Nem változik meg. :D

Ha szereted a paranormális romantikusokat, szereted Cole-t, mindenképpen ajánlom tőle ezt a kötetet is. Ha aggaszt, hogy semmit nem olvastál előtte, nyugtasson a tudat, nekem is kimaradt úgy három kötet ez előtt és előtte is pár darab, így is érthető, elmagyaráz mindent az írónő. Régi olvasók se féljenek, felelevenítik az előzőeket.

Nyereményjáték:

A mostani játék szorosan kapcsolódik a könyvhöz, ám egy kis utánajárással mindent ki tudtok deríteni. Minden állomáson egy a könyvben szereplő fajhoz, eseményhez, vagy szereplőhöz köthető feladványt találtok, nektek pedig az lesz a feladatotok, hogy beírjátok Rafflecopterbe az állomáson lapuló lény, esemény, szereplő nevét.
Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére válaszolni a megküldött értesítő levelünkre, ellenkező esetben újat sorsolunk. 

Feladvány az Insane Life blogon:

A Vámpírok királya, a Horda vezére volt. Az előző Horda király, Stefanovics testvére, Lothaire nagybátyja. Arra használta Lothaire-t, hogy halhatatlanokat öljön és megszerezze az erejüket és az emlékeiket. Emmaline Troy biológiai apja.

Állomáslista:
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése