Ads

Vi Keeland és Penelope Ward - Nagyképű öltönyös



Vi Keeland 


Nagyképű öltönyös


Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: Felnőtt
Megjelenés ideje: 2018.
Fordította: Kereki Noémi Valentina
Oldalszám: 360
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Az ellentétek meddig vonzzák egymást?
A szokásos reggelnek indult a vonaton.
De csak addig, amíg fel nem figyeltem az átellenben ülő férfira.
Olyan lekezelőn beszélt valakivel telefonon, mintha ő irányítaná a világot.
Mégis minek képzeli magát ez a nagyképű öltönyös? Istennek?
Bár meg kell hagyni, tényleg úgy nézett ki, mint egy isten.
Ám mi ketten nem is lehetnénk különbözőbbek.
És jól tudjuk, mit mondanak az ellentétekről.
Semmi sem készíthetett volna fel arra az útra, amire végül magával vitt. Arra pedig pláne nem, hogy hova fogunk a végén kilyukadni.
Mert minden jó véget ér, igaz egyszer?
Leszámítva a mi kapcsolatunkat, mert még csak nem is sejtettem, hogy az miként végződik.

Első találkozásom Vi Keeland és Penelope Ward könyveivel több, mint egy éve volt, nagyon megszerettem őket. Könyvei könnyedek, humorosak és van egy saját stílusuk, amit megszerettem és iszonyú jókat nevettem rajtuk. A Nagyképű öltönyös egyik a kedvenceim közül.

Forrás: Pinterest
A könyv stílusa és története egyszerű, két főhős vonaton utazik és egy elhagyott telefonból indul. Soraya a kissé feltűnőbb, ám gyönyörű kinézetével kitűnik az emberek közül, ezzel a nő is tisztában van. Nekem nagyon nagy pozitívum a részéről, hogy nem titkolja ő szépnek tartja magát és önértékelése sincsen a béka feneke alatt. Nem tökéletes, mégsem mondja százszor ő mennyire nem ér semmit. Imádom a csajt, tipikusan olyan személyiség ha életben találkoznék vele egyből barátságot kötnék vele. 

A címben szereplő öltönyös Graham kapott pár pofont az élettől és védekezésképpen egy igazi szemétláda lesz, munkamániáján nem lát túl, mindenki érte dolgozik s nem neki. Persze emiatt mindenki gyűlöli és a titkárnőit úgy cserélgeti, mint más az alsóneműjét. Elsőre ha jellemezni lehetne egy igazi paraszt módon viselkedő férfi tárul elénk. Lassan az ő szemszögéből kiderül nem éppen ilyen alapból, csak éppen az élet alakította ilyenné és a magányban, átverések sorában bizalmatlanná vált és nem érdekli senki más.

A történet képlete egyszerű, szép nő találkozik egy nagyképű egoista férfival, megváltozik a férfi, közben kiderül voltak a múltban sötét foltok. Annak örültem ezek a múltbéli sötét foltok nem nyomasztóak, inkább a kihasználás, átverés másik formája. 
Jó, jó, de mégis miért értékeltem öt csillaggal a könyvet és miért imádom?

Forrás: Pinterest
A főszereplő Soraya humora sziporkázó, nagyon jókat nevettem rajta, beszól ha szükséges, bátor, nem egy elveszett nő. Nagyon vidám személyiség. Imádom a csajszit, reálisan látja a dolgokat és nem csinál hülyeségeket, egészen valósan reagál minden problémára végül akár én is a helyébe tudtam volna képzelni magamat. (Hozzáteszem én is tetovált, piercinges és sokszor színes hajú ember vagyok, közel éreztem magamhoz a karaktert.)
Ugyanakkor Graham is egy egészen könnyed természettel bír, jókat mosolyogtam rajta is, kettőjük civakodása a humort új síkra emelte. Imádtam a pasit, legjobb kapcsolatok alapja az őszinteség. Na most a férfit bárminek lehet nevezni, de semmiképpen nem egy titkolózós természet. Vannak persze dolgok amikről nem szívesen beszél, nem róhatjuk fel neki. 

Nem szeretnék spoilerezni, annyit elárulok van még egy nagy kedvencem a történetben. Üde színfoltot hoz Chloe, ha elolvassátok kiderül kicsoda is ő. Rettentően megszerettem őt is, hatalmas forma a leányzó.

Ajánlom a könyvet ha szeretnél elszakadni a világtól, kikapcsolódni és könnyed szórakozásra vágysz. Miközben a főhősök átlagon felüliek, hiszen gazdag, sármos pasi és gyönyörű nő, maga a könyv egy teljesen átlagos emberek között is előforduló találkozást és történetet ír le. Nincs benne mély depresszió, nincsenek benne hatalmas lelki sérülések, inkább személyes problémák, helyette egy könnyed, vidám történet némi csavarral. Szerettem volna a világtól elvonulva a kis sarkomban valaki meséjét olvasni, Vi Keelandék ezt adták meg nekem. 

Állomáslista:
11.20 CBooks
11.26 Insane Life
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése