Ads

Jeaniene Frost: Második kísértés (Az éjszaka hercege 2.)


Jeaniene Frost


Második kísértés


(Éjszaka hercege 2.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: Urban Fantasy
Megjelenés ideje: 2018.
Fordította: Szebenyinszki Szilvia
Oldalszám: 336
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5

A Sötétség Hercegével randevúzni nem könnyű…
   Leilát cserbenhagyják a képességei, és már nem tudja, mit tartogat számára a jövő. Ha ez még nem lenne elég, a szeretője, Vlad is távolságtartóan viselkedik vele. Bár Leila csak egy egyszerű halandó, ugyanakkor modern nő is, aki nem tűri az idők végeztéig az elutasítást – főleg attól a sötéten jóképű vámpírtól nem, aki még mindig nem ismeri el, hogy szerelmes belé.
   A körülmények úgy hozzák, hogy Leila visszatér a karneválosok közé, de beüt a tragédia, és hirtelen egy gyilkos célkeresztjében találja magát, aki közelebb ólálkodik, mint gondolná. Leilának el kell döntenie, kiben bízik: a tüzes vámpírban, aki magasabbra korbácsolja szenvedélye lángját, mint bárki, vagy a megkínzott lovagban, aki több szeretne lenni egyszerű barátnál? A veszély már a közelben jár, és elég egyetlen rossz lépés, hogy Leilát az örök kárhozat várja.
Döntenie kell: örök szerelem vagy örök magány.

Szerintem már ismertek annyira, hogy tudjátok mennyire imádom Frost könyveit és kedvenc szereplőmről órákat tudok áradozni. Nem Vlad és nem is Bones, szóval sok választás nem maradt. :D
Kedveltem Vladot, talán elejétől ő is a kedvenc kis csipet csapatomba tartozott, eleinte furcsa döntésnek tűnt számomra Frost döntése a főhősnő személyével kapcsolatban, nem is titkolom ellene voltam, végül olvasva jöttem rá nem is annyira vészes és lassan megkedveltem.

Előzőekben kifejtettem Leila mennyire indokolatlanul buta döntéseket hoz néha, na ezt a szokását még mindig nem sikerült elhagynia. Talán kezdem az elejével, amikor elvárta volna Vlad egyből feleségül vegye és a vámpír szokások ismerete nélkül bedőlt a dolgoknak, aztán lelépett és majdnem meghalt. Igen, Cat is csinált meggondolatlan dolgokat, de képes ezt olyan formában, hogy ne tűnjön végtelenül ostobaságnak. Erre itt van Leila aki tényleg a butaság netovábbját képviseli néha. Oké, valahol elfogadom a mindennél elsöprőbb Vlad iránti szerelme erős, de ennyire? Ismét oda jutottam megbékéltem a karakterrel, majd megint beláttam nem is olyan rossz arc ez a Leila. :D 


Oh... Vlad! Az arrogáns, nagyképű bolond iránti imádatom még mindig nem apadt, humorával pedig dobozolni lehetne... szalaggal átkötve és elém hozni. :D Egyébként ő meg tipikus pasi. Ha szépen pislogva elé vezetik mit akarnak a nők, egyből kenyérre lehet kenni és két nem között behódol. Leila is csalódottságában elmenekül, végén kisajtolja azt amit szeretne.

Karakterektől eltávolodva a történet felé fordulva ismét Frostos könyvet kapunk. Ő eddig nem nagyon okozott nekem csalódást és ez a kötet sem erről híres. Valaki Leila életére tör, lassan kiderül egy áruló van valakinek a közelében, de vajon ki lehet? - Na ez egy kissé meglepő csavart hozott a könyvbe, mert nem az akire én gondoltam. Jövök ki a gyakorlatból, eddig mindig elsőre megszimatoltam a gonoszokat. Izgalmas, pergős és tipikus vámpíros bevetést olvashatunk. Nem bírtam betelni vele, nekem imádatom tárgya az írónő, de szerintem az elmúlt bekezdésekben folytatott áradozásomból kiderült... - Tipikus Frostos akciódús történet, némi romantikával megspékelve, ami sosem egyenes utat jelent.

A két főszereplő kapcsolatához hozzáfűzöm nekem kicsit sok volt, néhány rész túl hirtelen történik, Vladot imádom, mégis picit papucs érzésem volt. (Bocsi.) Leila határozottabb, mégsem biztos ez a karakter javára írható, mert néha ezzel sikerül oltári butaságot csinálnia. Totál érthetetlen számomra a könyv elején a hisztije. Szerencsére miután ez lecseng ismét egy normális nőt kapunk, mintha az egész könyv visszabillenne a szokásos medrébe és onnantól nagyon szerettem.


Miért is a 4 pont tőlem? - Minden ellenére nagyon élvezhető könyv annak, aki imádja az Urban Fantasy kategóriát, sőt még mindig azt mondom messze az egyik legjobb. Nem bírtam letenni ezt sem, faltam a lapokat és hiába Leila iránti ellenszenvem, sosem mondanám azt, hogy rossz a könyv. Imádom a szereplőket, ahogy a régiek ismét bepillantanak, még ha csak egy rövid mondat erejére is. Hiányzik sokszor nekem ez a fajta Urban Fantasy stílus és mindig ez a világ ahová visszamenekülök, ha megcsömörlöttem. Most is így van. 
Bármikor tiszta szívvel ajánlom bármelyik részét a Frost könyveknek, mert tudom garancia arra, hogy jó lesz. Most is ezt mondom, minden karakter hiba ellenére így jó. Ha sablonosak lennének, unalmas lenne az egész könyv. 

Végezetül egyértelműen azt mondom, hogy olvasd el. Ne ezzel kezdj nyilván, főleg ha most tévedtél ide először. - Bár ezt nem hiszem. Ha csíped a vámpíros világot, ezt a yomozós, kissé paranormális vonalat, tuti neked találták ki. Vladdal sem rossz kezdeni, ha nem olvastad az alap történetet, ne félj, úgy van felépítve érthető legyen. :)


SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése