Ads

Tijan: Anti stepbrother - Vészkijárat


Tijian


Anti stepbrother - Vészkijárat


Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: NA
Megjelenés ideje: 2020.
Fordította: Goitein Veronika
Oldalszám: 384 
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
A mostohabátyám miatt iratkoztam be erre az egyetemre.
De mi van, ha beleszeretek valakibe, aki pont az ellentéte?
Igen, kicsit naiv voltam, nehezen illeszkedtem be, és túlzottan a fantáziavilágomban éltem, de Caden Banks nagyon téved, ha azt hiszi, irányíthat.
Új család, új barátok, új élet… és új kihívások.
Minden, amiről egy egyetemista élete szól: szerelem, buli, tanulás, siker, kudarc… és az élet nehéz kérdései is: veszteség, kétség, gyász.


Mostanában eltűntem, de egy-egy kedvencre mindig megjelenek. Pont ilyen Tijan is. Emlékszem mikor először olvastam megtetszett a stílusa és azóta is egyike azoknak akitől bármit fenntartások nélkül elolvasok. Kivételesen a könyvet nem olvastam el előre angolul, sőt a fülszöveget sem, viszont az írónőben bíztam annyira, hogy tudjam kicsi eséllyel csalódok. 

Ahogyan előbb írtam a könyv konkrét fülszövegét sem olvastam el, helyesebben meg kell mondjam azt hittem ez egy másik könyv. Elkezdtem olvasni és gyanús lett, hogy ez nem egészen az amire én gondoltam, de ha Tijan akkor hajrá. :D Habár a kedvenc könyvemet tőle még mindig nem tudta felülmúlni (Carter Reed) - ez sem volt rossz. Sőt kifejezetten élveztem.

Summer életét egy tragédia árnyékolja be, többek között mostohatesója miatt is úgy dönt megy utána ugyanabba a suliba és titkon figyelheti a reménytelen szerelmét. Lassan rádöbben a mostohatesója egy igazi tapló. Kapcsolatfüggő és sorra tördösi össze a lányok szívét. Dobja őket következővel folytatódik a végeláthatatlan sor, egyszer elhiszi szerelmes aztán hopp már nem az. Van erre nekem is kifejezésem csak éppen nem lenne szép leírni. :D 
Summer egyből belecsöppen a tesói viszonyának köszönhetően az iskolai drámák közepébe. Így sikerült a suli egyik legkeményebb srácával rögös úton barátságot kötni.

Igen, itt csöppen a képbe Caden. Tipikus rosszfiús képet ad a tetkó, nagy és magas, nem utolsó sorban igazi úriember egyszóval minden amire vágyhat.  Vagy mégsem? Totális ellentéte Kevinnek, eleinte talán én is meg akartam volna ütni szívem szerint habár sok mindenben még mindig kedvesebb volt a másik opciónál. Kevint elejétől nem tudtam szeretni, hiszen annyira sablonos középsulis jó srác, hogy nekem fájt. Akiket nem néztem meg, oké, sosem jöttek be inkább a tökéletlenek.
Szembetűnik, míg Kevin küzd saját kis problémáival no és a kapcsolati függősége mögött is családi gondjai megemésztetlen problémái ülnek egy polcon, amihez szinte nem mer nyúlni, addig Caden magabiztos és megérti Summer igazi lelki problémáját. A fiú támogatásával a lányból igazi nő lesz.

Rendkívül kellemes olvasmány, szeretem amikor egy karakter képes átváltozni és itt valóban ez történik. Az álmodozó lányból szép lassan egy reálisan gondolkozó nő lesz amiben a saját ereje sokban közrejátszik. Önbizalmat épít fel, ami nem kis szó. Persze Cadennek is megvannak a sebei, ezért kölcsönösen segítik egymást Summerrel, számomra mégis Summer előbb leírt változása szembetűnő.

Szerethetőek a szereplők, senki nem lép túl azon a bizonyos vonalon hanem saját keretei között próbálják megoldani a felgyülemlett problémák kupacait. 
Nem szeretem sem a szerelmi háromszöget, főleg nem amikor egyből insta szerelem születik. Szerencsére egyik sincs jelen, mivel az elejétől érezhető a két igazi főhős között a kémia gyorsan látszik nincs igazán harmadik játékos illetve igen lassan alakul ki közöttük a szerelem. Imádtam ahogyan Summer felfedezi mit is érez valójában Caden iránt hiszen előtte átment sok csalódáson és fájdalmon. 

Üdítően hatott rám a könyv, faltam a lapokat egymás után, egyszerűen nem bírtam letenni. Tipikus következő fejezet, lap esete végül ülök és na ennek is vége sajnos. Aki cukorsziruppal átitatott könyvet vár ettől nem azt kapja, cserébe egy jól megírt New Adult történet tárul elé és aki szereti ezt a műfajt valószínűleg hasonlóan meg fogja kedvelni. Jól megírt sztori? Pipa. Felépített karakterek? Pipa. Izgalmas? Igen, végig izgultam így is mi lesz, úgyhogy háromszorosan is pipát kap. :) - Ezt újra fogom olvasni polcra teszem már most látom.

 
Állomáslista:
01.13. - Sorok Között
01.15. - Deszy Könyvajánlója
01.17. - Hagyjatok! Olvasok! extra állomás
01.19. - Hagyjatok! Olvasok!
01.21. - Kelly & Lupi olvas
01.23. - Insane Life
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése