Ads

A rejtély - megoldva... :D

Mai napi morzsácskáim...

Hát nem így történt.
Majdnem, csak majdnem... :D
A nap fénypontja, hogy két hete hordok egy papucsot. Iszonyú kicsi volt, 36-os mérettel ellátva. Persze jól kinyújtottam és miután hordom már egy ideje és imádom, gondoltam rákérdezek (N=Nagyi, T=Toffy):
T: Nagyi... Ez a papucs hogyan manifesztálódott a mi lakásunkba?
N: Hátt... Lehet én vettem?
T: Hm. Elnézve méreteit és miután kinyújtottam is éppen jó rám. Olyan mint Hamupipőke cipője, most senki másra nem tökéletes. Kicsi rád. Próbáld fel.
   /Felpróbálta nagyi és méregetést követően beismerte: Kicsi rá./
N: Te vetted?
T: Éééén? Én ugyan ilyet biztos nem vettem, hacsak nem egy enyhén illuminált állapotban voltam. Esetleg jöttek nagy zöld emberek és kitörölték agyamat. Talán a feketeruhások...
   /Nagyi wtf arccal néz rám bután./
N: Akkor én vettem évekkel ezelőtt neked?
T: Biztos nem. Most találtam és vadi új. Esküszöm, hogy nem emlékszem rá.
N: Akkor anyád adta?
T: Talán... Talán. Bár ezt is kizáró oknak vélem, mert arról is tudnom kéne, de lehet. Esetleg nyílt egy nagy fekete lyuk és onnan n-számú és mennyiségű cipő tör az uralomban a lakásunkon keresztül. Már ezen az opción sokszor elmélkedek. Itt van fekete lik, az tuti. Eltűnik a lakáskulcsom, zoknim, bugyim és csupa másnak haszontalan dolog. Ezek a szemét UFO-k...
N: Meglehet. Inkább menjél boltba sajtért, tejfölért, húsért...
   /Visszajövök a boltból és ezzel várt./
N: TUDOM MÁR! A papucs a barátnőmtől van, hogy rá nem jó és kicsi a sarka, de szerinte rám biztosan jó. Most úgy vélem, hogy hordjad akkor egészséggel. Hol a sajt...?
   /Mehettem vissza./

Holnap kiszedik a bölcsesség fogamat. Olyan bölcs vagyok, hogy már ki kell szedni valamit, a végén nem fognak bírni a magas IQ szintemmel. Azt meg nem akarjuk. :P kKkKkKkK
A varjúkkal egyenlő szinten leszek ismét és ülhetek velük a dróton. Ugye? (Max leszakad a Jabba méretem alatt a fentnevezett drót, páran anyáznak, de nem baj.)

Na pár nap és hozok valami könyvről szösszenetet ismét. :D Már kezd hiányozni. Meg valami igazán rossz is kéne megint, hogy kiadhassam az állatot magamból... xD Muhahaha

Ma buddhista menedéket vettem hivatalosan és fogadalmat tettem. Már tavaly is szerettem volna, de még úgy éreztem várok. Sosem gondoltam, hogy ez ennyire pozitívan fog érinteni. :) Komolyan. Kifejezetten örültem utána. Miért az már személyesebb ok. Néhány dolog megtudja változtatni az embereket. Furcsa, de mégis lehet. 

Azt hiszem ennyi. Drukkoljatok! :)
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése