Ads

Jamie McGuire: Gyönyörű esküvő (blogturné)

Jamie McGuire


Gyönyörű esküvő


(Gyönyörű sorscsapás 2,5)
Kiadó: Maxim
Műfaj: New Adult
Kategória: romantikus
Megjelenés ideje: 2014.04.30
Olvasott nyelv: Magyar
Fordította: Szűr-Szabó Katalin
Oldalszám: 156
ISBN: 9789632614557
Megtetszett? Előrendelheted itt.
Pont: 4/5
   TUDJÁTOK, HOGY ABBY ABERNATHY VÁRATLANUL MRS. MADDOX LETT. DE MI HÚZÓDIK MEG A NAGY ESEMÉNY HÁTTERÉBEN? Miért kérte meg Abby Travis kezét? Milyen titkokat osztott meg egymással Abby és Travis a szertartás előtt? Hol töltötték a nászéjszakájukat? Ki tudott még az eseményről… és miért nem árulta el senkinek? Abby és Travis szökése körül mindent a legnagyobb titok övezett… egészen mostanáig. A Gyönyörű sorscsapás és a Veszedelmes sorscsapás rajongói minden kérdésükre választ kapnak az esküvő (és a nászéjszaka!) viharos történetében, és mint a nagyszerű történetek esetében, erre is érdemes volt várni!


A Gyönyörű sorscsapás könyvet imádom, nagyon szeretem, ezért kíváncsian vártam ezt a novellát is. Számomra nem volt semmi furcsaság abban, hogy fél év után összeházasodtak és ennyi a vége. Ismertem ilyet én is - mai napig boldog házasok. Ettől függetlenül, ha már novellába kerül, akkor biztos van egy mögöttes tartalma is.

A szereplők hozták a maguk stílusát, imádtam őket. Abby és Travis mindig is tudtuk, hogy tökéletes páros, még akkor is, ha néha felhő árnyékolja be kapcsolatukat. Ők így jók igazából, ahogyan vannak.

Kiderül az esküvő miért lett elkapkodva, Abby miért ragaszkodott ehhez a gyors Las Vegasi esküvőhöz. Az ő fejébe belelátva kiderül mindent Travis védelmében tesz. Az esküvő sem felhőtlen, hisz a könyv végig beárnyékolja a tűz eset tragédiája.
Egyfelől gyötri őket a lelkiismeret, másfelől, próbálják egymást megmenteni.
Travis saját magától is félt, sokszor bizonytalankodik, nem tudja Abby tényleg ezt akarja e (mármint az esküvőt) vagy sem.

Az érzelmek szépen vannak megírva, a cipős bolt, ruha keresés, a bérlés, s a szereplők mögöttes gondolataik.
Ami számomra furcsa volt, hogy Abby imádja Travist, de a könyv végéig nem merte elmondani a gyors házasság valódi okát. Akármennyire is, de nekem ez nem volt egy szimpatikus húzás. Miért nem lehet tiszta lapokkal játszani? - Kicsit rossz szájízt hagyott bennem, no, de ez csak én vagyok.
Ezeket az apróságokat leszámítva, maximálisan azt nyújtotta, amit egy novellától várni lehet. Rövid, velős, kitölti az üres részt. Ne várd azt, hogy sok cselekmény legyen benne, mint egy könyvben. Fillernek teljesen jó. (Kitöltőrész.) 
No meg természetesen cuki. :)

Hogyan látom az esküvőt...

Fölkerestem a könyvbéli helynek az eredeti helyét, néhány „egyszerű” emberrel és modellel összekevertem és megálmodtam a képet, hogy én hogyan látom.
Mivel mindenki máshogy képzeli el Travist és Abbyt, ezért inkább úgy alkottam meg, mintha föl lennének rajzszögelve. Mindenki oda tudja képzelni, akit szeretne. :)

Inkább csak egy kis tablókép, milyen lehet az esküvőjük. (Tudom, anyakönyvvezetőt lehagytam. - A többiek lényegesebbek voltak.)



Nyereményjáték:

Ha már esküvő, akkor szükségünk van pár esküvői kellékre.
Melyekre?
Nos, ezt kell kitalálnotok és az alábbi dobozba beírni és máris nagyszerű esélyekkel indulsz a sorsoláson, melynek nyereménye a Maxim Kiadó által felajánlott 3 darab Gyönyörű esküvő könyv.
(A postázás csak Magyarország területén érvényes!)
Résztvevő blogok listája:

04.19. Dreamworld
04.23. Insane life
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése