Ads

Jamie McGuire: Gyönyörű búcsúzás

A Maddox testvérek sorozat ötödik része jelenik meg hamarosan a Maxim Kiadó gondozásában. A Gyönyörű búcsúzás felkavaró, egyben megnyugtató befejezése a sorozatnak, amely méltán vált a magyar olvasók kedvencévé. Választ kapunk a kérdéseinkre, kiderülnek a titkok, amiket a testvérek még a családtagjaik előtt is rejtegettek. Kövesd a blogturné állomásait, ha minden kérdésre helyes választ adsz, tiéd lehet a három nyereménykönyv egyike, a kiadó felajánlásában.


Jamie McGuire


Gyönyörű búcsúzás


(Maddox testvérek 5.)
Kiadó: Maxim kiadó
Besorolás/műfaj: NA
Megjelenés ideje: 2017.
Fordította: Szűr-Szabó Katalin
Oldalszám: 312 
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Tizenegy évvel az után, hogy Abbyvel Vegasba szöktek, Travis Maddox különleges ügynök végrehajtja a maga önkéntes ítéletét Benny Carlisin, a maffiacsalád fején. Vegas legrégebbi és legkegyetlenebb szervezett bűnözői családja most bosszúra készül. A célpont a Maddox család minden tagja. A család tudtára jut a titok, amit Thomas és Travis egy évtizeden át őriztek, és a Maddoxok most először hasonlanak meg egymással. Bár valamennyien ismerik már a veszteség ízét, a család kibővült és a korábbinál nagyobb a kockázat. Miközben testvér testvér ellen, feleség feleség ellen foglal állást, mindannyian választás elé kerülnek: hagyják, hogy a félelem elszakítsa vagy megerősödve kerülnek ki ebből.

Nagyon kedvelem a sorozatot, majdnem minden tesó története megfogott, némelyik jobban mint a másik. Már kezdtem úgy érezni az utóbbi időben az írónő inkább a rajongóknak ír és valahogy kevésbé imádtam őket, mint például Travist vagy Thomast. Meglehet bennem van a hiba és régen követem a tesókat, elején újraolvastam őket és pont ezért érdekelt mi fog a jövőben történni velük.

A testvérek életében eltelt 11 év ez igen hosszú idő és sok minden történik. Normális esetben azt vártam az írónő tipikusan mindenkinek boldogságot tartogat és a főhősei sérthetetlenek, bebizonyította egy dolog amit én vártam és ő meglépte azt, ami igazából reálisabb. Falyn és Taylornál nem éreztem az erős kémiát, valahogy nekem ők voltak a legkevésbé összeillő karakterek, a könyv elején kiderül az ő házasságuk a legdöcögősebb. Ott vannak a gyerekek, ők pedig saját életükkel, démonaikkal küzdenek, hiányzik belőlük a bizalom és a feltétlen szeretet. A kötet elején külön utakon lépdelnek, nekem ez teljesen hihetőnek tűnik, nem kaphat mindenki tökéletes párt.
Forrás: Pinterest

A többi Maddox tesó sem panaszkodhat. Travisból ügynök lett, kissé furcsa, ugyanakkor logikus lépés. Kiváló ügynök lehet belőle az előéletét tekintve, igazi marcona srác. Abby és az ő életét mindig a titkok jellemezték, itt ki is ütközik ez a probléma közöttük. Thomas és Liis az én két kedvencem, közöttük is vannak konfliktusok, nem mondom, de ők nyíltan játszanak, másiknak elmondják a saját kis problémáikat és ezért összetartanak. Cami és Taylor szintén furcsa zónába esik nálam, Cami igazából Thomasba volt szerelmes és a végén Trentonnal kötött ki, mintha érezni lehetne még mindig az ebből fakadó belső konfliktust.

A maffiás történeteket szerettem, gondoltam ilyesmi lesz, sok akcióval, egyesített Maddox erővel. Nem igazán ezt kaptam, minden tesó személyes baját, problémáját, mindehhez a maffia történet csak hab a tortán. Kiegészítés, mint kávéhoz a tej. Amúgy is iható, de van akinek úgy finomabb. Nem éreztem valahogy olyan fontosnak az egész maffia szálat, voltak megmozdulások, menekülések, mégis az egész gyorsnak és összecsapottnak tűnik, ilyen nincs elég lapom inkább gyorsan leírom a történetnek ezt a részét is, ha már elkezdtem. 

Karakterek közül némelyik fejlődött, másik néhány meg szinte alig változott és 11 év után több változást vártam volna el. Lehet nekem vannak magas igényeim? :D Bocsi akkor. - Visszatérve némelyik testvér életére jobban fókuszál a könyv, akiknek nem sikerült egyenesbe jönni, ugyanakkor a többiek kevesebb részt kapnak, pedig én pont róluk akartam olvasni. Nem minden mézes-mázos csupa rózsaszín köd, szerettem volna ezt eloszlatni, igazából kevésbé ment.
Forrás: Pinterest

Izgalmas a könyv, főleg akkor, ha valaki imádja a tesókat. Nagyon ritkán olvasok mi történt a karakterekkel x év utáni kiegészítést és ezért tényleg tetszett. Jó ötlet volt. Inkább a megvalósítás tetszett kevésbé, túl sok váltott nézőpont, gyors váltások, kevesebb akció és érzelmekre összpontosítás. Elúszott a maffia jellege.

Összességében nekem tetszett a könyv, hiszen a Maddox tesókról van szó. Ritkán olvasok x év múlva folytatásokat és erre tökéletes a könyv. Ha úgy egészben nézem a kötetet egész jó kiegészítés, talán én tettem már túl magasra a mércémet és McGuirnek ezt nem sikerült megugrania. Mindenesetre azoknak, akik imádják a tesókat mindenképpen ajánlom, ha valaki most kezdené a sorozatot semmiképpen ne itt kezdje, kevésbé lesz érthető a történet.

Nyereményjáték:

Azoknak kedvez a játék, akik ismerik a korábbi részeket és a szereplőket.
Minden állomáson egy-egy Maddox barátnő/feleség nevének betűit találod összemixelve. A feladat: helyes sorrendbe állítani a betűket és a rafflecopter doboz megfelelő sorába beírni a páros nevét. Tehát a női név mellett a Maddox fiúkra is kíváncsiak vagyunk.

Figyelem!  A nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére válaszolni az értesítő levélre. Ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz!

MELACLI


Állomások:
11.18 Dreamworld
11.20 Insane Life
11.22 CBooks


SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése